Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjør det litt annerledes. Sparer alt på én høyrentekonto og har et regneark (google docs så det ikke forsvinner i PC-kræsj) der jeg separerer de forskjellige tingene. En kolonne for hver ting, med autosummering på slutten. Slipper å forholde meg til flere kontonummer og kan holde meg til én konto. Det gjør det også enklere å flytte pengene hvis det skulle bli aktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det litt annerledes. Sparer alt på én høyrentekonto og har et regneark (google docs så det ikke forsvinner i PC-kræsj) der jeg separerer de forskjellige tingene. En kolonne for hver ting, med autosummering på slutten. Slipper å forholde meg til flere kontonummer og kan holde meg til én konto. Det gjør det også enklere å flytte pengene hvis det skulle bli aktuelt.

Hmm..men da må du fylle inn der når du tar ut da? Høres ikke dumt ut. Men er det begrenset antall uttak uten gebyrer?

Skrevet

Avkomprepareringskonti?

Haha! Måtte lese mange ganger for å skjønne hva det sto der, så det er jo et godt forslag. Hadde vært morsomt å høre hvordan den bankansatte ville lese det for første gang! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Haha! Måtte lese mange ganger for å skjønne hva det sto der, så det er jo et godt forslag. Hadde vært morsomt å høre hvordan den bankansatte ville lese det for første gang! :fnise:

Det ble visst for mange ord i ord! :fnise: Men det er en bra distraksjon da!

Av - kom - pre - par- preparering - reparering - ring - konti.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ikke sant! Så når man har fått avkommet, kan man opprette avkomrepareringskonti. Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Hmm..men da må du fylle inn der når du tar ut da? Høres ikke dumt ut. Men er det begrenset antall uttak uten gebyrer?

Ja, det må jeg. Og det er ubegrenset antall uttak på den kontoen. Bruker bank Norwegian.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...