Gå til innhold

Urin ved sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et problem. Jeg har aldri vært i et forhold tidligere. Nesten hver gang vi har sex er det akkurat som om at det trykker mot blæren, fordi det virker etterpå som om jeg har tisset på meg. Det kan vært at jeg har kommet, men det virker ikke sånn. Jeg vil tro at jeg merker det om jeg får en orgasme? Er det normalt at jeg nå også må på do oftere og at det nesten ikke kommer noe urin selv om jeg er veldig tissetrengt? :/

Anonym poster: bcb8b2f4ace1b421c35f198ee8aae453

Anonym poster: 0891920f8ea7c9b51b63e270931dfb3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst normalt, er et punkt i skjeden som gir den følelsen?...

Anonym poster: e474fe3728b05cacb09b8e10f313b478

Skrevet

Det kan også være at du hsr fått uvi. Ganske vanlig hvis du har ny partner og du ikke er vant med regelmessig sex.

For å forebygge: hvis det er mulig å planlegge så ta en tur på toalettet for å tisse før sex. I tillegg ALLTID tisse rett etter sex. Helst innen 15 min.

Skrevet

Uvi = urinveisinfeksjon

Skrevet

Takk for svar!:)

Anonym poster: 0891920f8ea7c9b51b63e270931dfb3f

Gjest Sunheart
Skrevet

Ved trykk mot g punktet vil det kjennes ut som du må tisse hele tiden under samleie, det kan også komme væske når du trykker der, som kommer av at du blir våt/opphisset. Dette er helt normalt :)

Om dere holder på lenge nok med trykk mot det område kan du oppleve orgasme tilslutt :)

Jeg trodde også da jeg var ung at jeg ville tisse og trodde ofte jeg gjorde det, men det var bare trykket mot g punktet og vanlig væske fra det om man ble veldig opphisset :)

Tror det kan være det du føler .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...