Gå til innhold

hva synes gutter om...


himla

Anbefalte innlegg

om jenter som kommer ofte og gjerne høylytt? Vi var noen jenter i går som diskuterte dette. Noen jenter sa da at det likte nok ikke gutta, og det virket påtatt (høylytt da naturligvis)

Hva er "fasitsvaret"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen lyd er sykt turn off, men falsk høy lyd kan jo bli litt i meste laget det og.

Generelt mener jeg lyd er en helt essensiell ting når det kommer til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du definerer som høylytt. Er det normal stønning og lyder som bare tyder på at du har det godt eller kan det for en utenforstående høres ut som din partner mishandler deg? Dersom det siste er tilfellet tror jeg ikke gutter liker det.

Jeg er selv høylytt, men innenfor det normale. Har fått inntrykk av at gutter liker det. Har hørt mange ganger at de blir mer tent av det, og samt at det er veldig kjedelig å ha sex med damer som er helt stille.

Som sagt lenger opp, det viktigste er at det er ekte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen lyd er sykt turn off, men falsk høy lyd kan jo bli litt i meste laget det og.

Generelt mener jeg lyd er en helt essensiell ting når det kommer til sex.

Men hva om man ikke får til naturlig lyd? :sjenert: Et par stønn nå og da, men hvis det skal bli noe mer enn det, må jeg faktisk fake.

Anonym poster: d70d10717ecbd76f664c070b5216d951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om man ikke får til naturlig lyd? :sjenert: Et par stønn nå og da, men hvis det skal bli noe mer enn det, må jeg faktisk fake.

Anonym poster: d70d10717ecbd76f664c070b5216d951

Kommer jo litt ann på, om det er ingen lyd så forventer jeg jo desto mer engasjement om du skjønner.

Om den man har sex med bare ligger der å kiker tomt ut i luften, uten lyf eller noe, ja da stopper det opp for min del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør masse lyd, men det kommer naturlig ja. Dog ikke skriking og hyling, men har vel ikke opplevd en såpass sterk orgasme enda da... :icon_lol:

Anonym poster: 9e913fd714e182df27c421291428fd28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...