Gå til innhold

AnonymBruker.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle putte denne, så dyttet den inn her. Kan vel flyttes om det står feil(?)

Uansett! Hva er dette med anonyme brukere? Har forstått at det er brukere som ikke vil vise hvem de er, og poster seg under nicket Anonym Bruker. Men hvorfor skal så mange plutselig bli frekke og udregelig da? Er det slik at bare fordi du legger deg under et annet nick hvor ingen finner ut hvem du er, så gir det deg all grunn til å komme med usakelig, frekke utsagn mot andre brukere og saker? Er ganske ny her inne og er enda mye å sette seg inn i!

Bare greit å høre. For på denne lille tiden var det noe av det første jeg la merke til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle putte denne, så dyttet den inn her. Kan vel flyttes om det står feil(?)

Uansett! Hva er dette med anonyme brukere? Har forstått at det er brukere som ikke vil vise hvem de er, og poster seg under nicket Anonym Bruker. Men hvorfor skal så mange plutselig bli frekke og udregelig da? Er det slik at bare fordi du legger deg under et annet nick hvor ingen finner ut hvem du er, så gir det deg all grunn til å komme med usakelig, frekke utsagn mot andre brukere og saker? Er ganske ny her inne og er enda mye å sette seg inn i!

Bare greit å høre. For på denne lille tiden var det noe av det første jeg la merke til :-)

Tja, mine erfaringer er motsatt. Før, når jeg postet fast med brukernavn, så opplevde jeg gang på gang at brukere med nick var frekke og ekle, dro opp gamle saker og brukte det mot meg i debatter, knyttet meg til gamle saker osv. Dette ble jeg grunig lei av etter hvert, så jeg gikk over til å bli AB'er på fast basis og har ikke angret siden.

Anonym poster: 364f900e8c41eee6d59d10410640b1df

• Liker 1
Skrevet

Tja, mine erfaringer er motsatt. Før, når jeg postet fast med brukernavn, så opplevde jeg gang på gang at brukere med nick var frekke og ekle, dro opp gamle saker og brukte det mot meg i debatter, knyttet meg til gamle saker osv. Dette ble jeg grunig lei av etter hvert, så jeg gikk over til å bli AB'er på fast basis og har ikke angret siden.

Anonym poster: 364f900e8c41eee6d59d10410640b1df

Ja, har sett det her inne også. Men forstod ikke helt alt - det kommer vel etterhvert!

Da er det vel like greit å være AB på heltid om det er sånn :-) Men regner med at folk har forskjellige erfaringer og meninger om dette temaet her inne :)

Skrevet

Vet om flere brukere som brukte brukernavn og som er blitt mobbet ut av KG fra andre brukere med brukernavn. Etter det har jeg valgt å bruke AB funksjonen for å "verne" om meg selv, akkurat som forrige AB sier.

Det er folk som slenger med leppa, både som AB og med brukernavn, men etter en tid vil du fort se hvem med brukernavn som du dessverre må passe deg for å utlevere deg for. Som in real life.

Anonym poster: 6445b374e6b612e88cab8a7aaecf3d21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...