Gå til innhold

Sex med varmovnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil det virke rart om jeg har sex med varmovnen min? Jeg har så lyst å kline med den, ta den med opp i senga, skru den på og ha heftig sex med den. Den varnovnen er det deligste jeg har akkurat nå. Er iskakaldt her og jeg holder på å fryse i hjel. Vel, nesten i hvertfall.

Anonym poster: 0b8edb09d1a4dfa6467dd25c12be3e0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hjertesukk
Skrevet

Trodde først det stod "Sex med vannmelon", så ble litt skuffet når eg leste innlegget og det "bare" var varmeovnen du ville ha deg med. :fnise:

Skrevet

Så lenge varmeovnen samtykker er det vel bare å kjøre på! :)

Anonym poster: 914ffe5b4b56d714900fa224606f7cee

Skrevet

Om varmovnen din er Hot ! Så kan jeg skjønne det :)

(sorry for dårlig vits)

• Liker 1
Skrevet

Det finnes folk som har giftet seg med Eiffeltårnet og Berlinmuren. Så hvorfor ikke? :jepp:

:popcorn:

Skrevet

Det finnes folk som har giftet seg med Eiffeltårnet og Berlinmuren. Så hvorfor ikke? :jepp:

:popcorn:

kødder du?

Men jeg har hørt om folk som har giftet seg med spillkarakterer, eller noe sånt. Gjett hvor, joda, i Kina eller Japan.

Anonym poster: b2269e35bd89f68d257da5ff82c4237a

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

En varmeovn kan ikke samtykke, - et menneske og en varmeovn vil aldri være likeverdige, så dette er utvilsomt voldtekt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

kødder du?

Men jeg har hørt om folk som har giftet seg med spillkarakterer, eller noe sånt. Gjett hvor, joda, i Kina eller Japan.

Anonym poster: b2269e35bd89f68d257da5ff82c4237a

en.m.wikipedia.org/wiki/Erika_Eiffel

http://www.imdb.com/title/tt1671539/

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2035996/Woman-married-to-Berlin-Wall-for-29-years.html

Endret av fruBeist
Skrevet

Håper du ikke blir brent, i overført betydning. ;)

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Og du slipper kalde føtter - eller en kald skulder!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Vil det virke rart om jeg har sex med varmovnen min? Jeg har så lyst å kline med den, ta den med opp i senga, skru den på og ha heftig sex med den. Den varnovnen er det deligste jeg har akkurat nå. Er iskakaldt her og jeg holder på å fryse i hjel. Vel, nesten i hvertfall.

Anonym poster: 0b8edb09d1a4dfa6467dd25c12be3e0d

"

Forsåvidt ikke noe nytt ;)

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...