Gå til innhold

Livet er litt grått for tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sååå lei denne vinteren, i går så begynte det søren meg å snø igjen, kommer aldri våren??

Har null energi til å gjøre noe som helst, orker ikke å lese på studiene, klarer knapt å komme meg på skolen. Har vært forkjølet i over 2 uker nå, virker aldri som det går over. Ingenting er noe gøy lenger, huff...

Jeg er lei av å fryse, lei av å stå opp om morgenen, å ha dårlig råd, føle meg grå og musete.

Jeg vil ha sommer og sol nå!!!

:cry: :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om været. Været e der og det kan vi ikke gjøre noe med. Å klage på det og la seg nedtrykke tror jeg er destruktivt. Se heller det positive i det. Det er ikke lenge til vår. Gjør noe i mens du venter. Finn deg en hobby. Les. Lag god mat. osv... :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om været. Været e der og det kan vi ikke gjøre noe med. Å klage på det og la seg nedtrykke tror jeg er destruktivt. Se heller det positive i det. Det er ikke lenge til vår. Gjør noe i mens du venter. Finn deg en hobby. Les. Lag god mat. osv... :wink:

Det er faktisk mange som blir veldig psykisk påvirket av lys og vær. Det er ikke noe man styrer selv.

Skrevet

Det er faktisk mange som blir veldig psykisk påvirket av lys og vær. Det er ikke noe man styrer selv.

Det vet jeg jo :wink: Nå tenker jeg på "alle" som går å klager over været. Vi må se muligheter med været, ikke begrensninger. Et godt tips. Vask huset. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Joda. Skjønner hva du mener men det er ikke alle det er like lett for. Mange sliter veldig med mørkedepresjon.. Men ett lite tips til de som gjør det: Ta sol eller bruk nattlysolje.. Dette funker veldig bra :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er nattlysolje? Noe man kjøper i helsekostbutikker?

Jeg har en sånn lampe stående i kjelleren som skal gi deg deg samme som sola gir deg, uten de skadelige strålene. Jeg kjøpte den for flere år siden, nå samler den bare støv. Kanskje jeg burde prøve den igjen.

Jeg trenger et skikkelig energi boost, eller kanskje bare et spark i baken

:ler::ler:

Skrevet

gjest over var meg :oops:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hva er nattlysolje? Noe man kjøper i helsekostbutikker?

Jeg har en sånn lampe stående i kjelleren som skal gi deg deg samme som sola gir deg, uten de skadelige strålene. Jeg kjøpte den for flere år siden, nå samler den bare støv. Kanskje jeg burde prøve den igjen.

Jeg trenger et skikkelig energi boost, eller kanskje bare et spark i baken

:ler::ler:

Nattlysolje får du kjøpt i helsekost ja. Jeg har begynt på dette og det funker helt utrolig bra for meg. Før fungerte jeg ikke i det hele tatt den mørke tia av året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...