Pusemamma Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Er det noen her som har slitt med svimmelhet lenge etter krystallsyken er borte? Hadde krystallsyken lenge men etter test på sykehuset så er den borte nå. Begynner og bli rimelig desperat her. Svimler og gynger som bare det. Går til fysio for og trene balansen men begynner og lure på om dette noen gang forsvinner. Er utrolig slitsomt. Klarer ikke og jobbe og lengter etter og gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Jeg hadde krystallsyken for rundt tre år siden og er svimmel den dag i dag. Det som er irriterende er at når krystallsyken er borte, så forventer legen at en skal være frisk. En har jo ikke lenger et bevis på at en er svimmel. Jeg har vært hos både kiropraktor og fysioterapeut, men svimmelheten sitter fortsatt. Klarer ikke å jobbe 100% i butikkjobben min lengre, så er på utkikk etter noe roligere. Nå skal det sies at jeg i følge legen min er et veldig uvanlig tilfelle. Så det trenger for all del ikke å se like dystert ut for deg. Jeg tror jeg tok tak i problemet litt for sent. Venta i sikkert et år før jeg innså at det ikke gikk over av seg selv. Få i deg nok vitaminer og gå tur i kupert terreng. Det er det som til nå har fungert best for meg. Anonym poster: c47c7c3bc6814b479bb101a217d3b2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå