Gå til innhold

Tenner på en annen gutt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv gutt på 26 år. Og jeg har alltid regnet meg som biseksuell, da jeg alltid har tent seksuelt på gutter.

Jeg har aldri hatt sex eller noen opplevelser med andre gutter, jeg har hatt jentekjæreste, og tenner på jenter og blir bare forelska i jenter.

Men så er det denne gutten da. Jeg har kjent denne gutten i 5 år, men han er ingen venn av meg, men mer en bekjent. Han er 19 år, og er så utrolig deilig!

Jeg skulle virkelig ønske at dette var gutten jeg kunne hatt min første guttesex-opplevelse med! Jeg treffer han av og til, da han jobber på en butikk nær meg. Vi snakker ALLTID om fotball, og har samme favorittlag. Når han ser meg, er han også flink til å ta kontakt med meg, og vinker gjerne om han ser meg fra 20 meters avstand.

Vi spilte en stund på samme fotballag, og da så jeg han i dusjen etter trening. Husker jeg ble helt vill av begjær da jeg så den solbrune kroppen, og den sexy rumpa hans:-)

Om dagen så tenker jeg BARE på han når jeg onanerer. Problemet er at denne gutten mest sannsynlig er hetero, da han har hatt jentekjæreste. Men det har jo også jeg, forsåvidt. Så det trenger ikke bety noe.

Kan det finnes NOEN mulighet, for at jeg kan få ymtet frampå at jeg liker han? For jeg er skjult bi, i aller høyeste grad! Dessuten liker jeg ikke tanken på å bli "avslørt" som biseksuell!

Skal jeg bare la fantasiene forbli fantasi, siden sannsynligheten for å få han til sengs med meg er så liten?

Det sitrer i kroppen ved tanken på han!

Anonym poster: 326750272b636f945143689ecac5ba8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har på samme måte med min sexye venninne, av og til når vi ligger oppå hverandre så blir jeg helt vill av begjær, men tror desverre ikke jeg kan foreslå jentesex. Etter dette hadde jeg sex med annen jente på byen og fantaserte på venninnen min faktisk. Hun vet ikke jeg tenner sånn på henne. måtte bare få det ut.

-Jente

Anonym poster: b8bee7947341c790b1d710e3949c3d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på samme måte med min sexye venninne, av og til når vi ligger oppå hverandre så blir jeg helt vill av begjær, men tror desverre ikke jeg kan foreslå jentesex. Etter dette hadde jeg sex med annen jente på byen og fantaserte på venninnen min faktisk. Hun vet ikke jeg tenner sånn på henne. måtte bare få det ut.

-Jente

Anonym poster: b8bee7947341c790b1d710e3949c3d30

TS her.

Bra at jeg ikke er alene, da:-)

Det er trolig ikke lurt å foreslå sex med venner av samme kjønn, for man er jo redd for å miste dem som venner.

Samtidig er ikke jeg akkurat venn av denne gutten, men mere en bekjent.

Anonym poster: 326750272b636f945143689ecac5ba8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Er det ingen andre som har noen råd eller tips?

Anonym poster: 326750272b636f945143689ecac5ba8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...