Gå til innhold

Nei, er ikke lesbisk - er eventyrlysten.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, jeg er bare eventyrlysten. Bor med min samboer i Østfold og har det kjempe fint! Er i et lykkelig forhold, langt ifra noe feil. Han er min kjæreste, samboer og min beste venn! Så jeg tenner på gutter, og jeg kunne ikke sett for meg å være i et forhold med en annen jente. Det er jeg helt sikker på.

Samtidig... Jeg er eventyrlysten som jeg liker å kalle det. Jeg har ingenting imot å rote litt med en jente. Innhold som slikking, fingre hverandre, dele dildoer, snakke og kose litt. Selv sagt uten min samboer i første omgang ihvertfall, er heller ikke som mange andre jenter noe stort fan av at typen min eller deres skal sitte der.

Jeg vil bare ha litt kos her og der, og ikke noe forhold.

Er det noen her som er slik som meg? Føler meg litt rar, for dette er ikke noe jeg snakker med min samboer om, heller ikke mine venner m/familie. Men sånn er ihvertfall jeg! Og her er jeg klar for å være åpen om det :-)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den der, har også samboer og bor i østfold. Men jeg snakker med han om det :)

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Det kalles vel "biseksuell", den tilstanden som du beskriver.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du er alene nei! Er ikke mer en 10 min. siden jeg så overskrift i enav de mange fantastiske nettavisene vi har ; 1 av 3 jenter kan tenke seg jentekos. Tror ikke dette tallet stemmer, men du er neppe alene som sagt.

Skrevet

Liker man jentekos er man biseksuell, ikke bifil.

Anonym poster: ff1ba573f2d3dc24639741d6d2fabccc

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Liker man jentekos er man biseksuell, ikke bifil.

Er vel ingen som har nevnt noe om "bifil" heller.

• Liker 1
Skrevet

Nei, bifil er jeg ikke. For jeg tenner ikke på jenter på samme måten som på gutter, men jeg har heller ingenting imot litt små-kos en gang iblandt. Uten at det vil si det er følelser innblandet i det :-)

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Nei, bifil er jeg ikke. For jeg tenner ikke på jenter på samme måten som på gutter, men jeg har heller ingenting imot litt små-kos en gang iblandt. Uten at det vil si det er følelser innblandet i det :-)

Du er biseksuell.

Skrevet

Biseksuell. Enkelt og greit.

Og slutt å vær utro mot typen din, det er en drittsekk ting å gjøre.

Anonym poster: 82d4600580757691b291999a0ff0ca49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...