Gå til innhold

P-pille tabbe! hjelp?!


Channte

Anbefalte innlegg

Startet på det nye brettet på mandagen som var, og på morgenen etter kastet jeg opp! og jeg vet det er sånn at man ikke er sikker på 7dager..

Så hadde "jeg" ett uhell, etter min 5 pille hadde jeg samleie og det gikk for typen min!

det kom jo ut igjen, men burde jeg kjøpe angrepille eller går det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du absolutt ikke kan bli gravid ville jeg tatt en angrepille i tilfelle.

Du tok ikke en ny pille etter du kastet opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Sålenge du ikke kastet opp før fire timer var gått fra du tok pilla så skal det gå fint.

Hvilket merke er det forresten?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du pilla på dagtid/kvelden før du kastet opp morgenen etter burde du være nokså sikker. Jeg ville ikke stresset med dette. Oddsen for at du kastet opp pilla så mange timer senere, og at det lille som ble igjen etter typen din er nok til at du blir gravid, og at du var på rett/feil tid i syklusen din, og at det ikke har holdt å ta pilla jevnlig fem dager på rad selv om den på mandag kanskje muligens kom i retur ... Den oddsen er forsvinnende liten. Slapp helt av du, og ta en graviditetstest om en måneds tid. Det er tross alt sånn at det bare er noen få dager i løpet av en måned at en kvinne er fruktbar, og veldig få er fruktbare etter fem dager på p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være sikker i de 7 pillefrie dagene også..

Anonym poster: 9adf4162cc134bce1b3f35e2a0ddd553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kastet du opp? Hvor mange timer etter at du tok pillen?

Om du ikke vil bli gravid tar du angrepille. Det er ikke slik at "alt kommer ut", da hadde det vært ganske lett å unngå å bli gravid. Selv om mesteparten kommer ut er noen få svømmere på god vei mot eggstokkene allerede.

Du skal være sikker i de 7 pillefrie dagene også..

Anonym poster: 9adf4162cc134bce1b3f35e2a0ddd553

Nei, det kan hun ikke. Da kan hun få eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kastet du opp? Hvor mange timer etter at du tok pillen?

Om du ikke vil bli gravid tar du angrepille. Det er ikke slik at "alt kommer ut", da hadde det vært ganske lett å unngå å bli gravid. Selv om mesteparten kommer ut er noen få svømmere på god vei mot eggstokkene allerede.

Nei, det kan hun ikke. Da kan hun få eggløsning.

Man er sikker i den pillefrie uken også.

Anonym poster: c8633f885558d05ad83c29814782c6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Startet på det nye brettet på mandagen som var, og på morgenen etter kastet jeg opp! og jeg vet det er sånn at man ikke er sikker på 7dager..

Så hadde "jeg" ett uhell, etter min 5 pille hadde jeg samleie og det gikk for typen min!

det kom jo ut igjen, men burde jeg kjøpe angrepille eller går det fint?

Mykje av sæden kjem ut att, men mange sædceller vil starta å svømme mot egget ditt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er sikker i den pillefrie uken også.

Anonym poster: c8633f885558d05ad83c29814782c6e5

Ikke dersom den pillefrie uken tas før man har gått på pillen i tre sammenhengende uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dersom den pillefrie uken tas før man har gått på pillen i tre sammenhengende uker.

Ja, sånn ja. Jeg misforsto. Bekager. :)

Anonym poster: c8633f885558d05ad83c29814782c6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo ut igjen?

Har du i det hele tatt hatt sex før eller?

Anonym poster: eb19b304468e17eb9966dbc2028b24a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt angrepille :) Har ei kusine som kom til verden på den måten faktisk, ikke at jeg vet hvordan det var med antall dager etter eller noe. Vet bare at det var oppkast inne i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du absolutt ikke kan bli gravid ville jeg tatt en angrepille i tilfelle.

Du tok ikke en ny pille etter du kastet opp?

Nei tok ikke en ny pille etter jeg kastet opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sålenge du ikke kastet opp før fire timer var gått fra du tok pilla så skal det gå fint.

Hvilket merke er det forresten?

Loette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kastet du opp? Hvor mange timer etter at du tok pillen?

Om du ikke vil bli gravid tar du angrepille. Det er ikke slik at "alt kommer ut", da hadde det vært ganske lett å unngå å bli gravid. Selv om mesteparten kommer ut er noen få svømmere på god vei mot eggstokkene allerede.

Nei, det kan hun ikke. Da kan hun få eggløsning.

Tok pillen min halv 11 om kvelden, og kastet vell opp kl7 på morningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje av sæden kjem ut att, men mange sædceller vil starta å svømme mot egget ditt.....

Det vet jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kom jo ut igjen?

Har du i det hele tatt hatt sex før eller?

Anonym poster: eb19b304468e17eb9966dbc2028b24a4

Har hatt sex helt siden jeg var 16år.. og dette året fyller jeg 19... Når man går på p-piller så lager pillene en slags beskyttelse for at ikke sæd skal komme opp! Og da man har sex og mannen får utløsning så vil sæden komme ut igjen.. men selvfølgelig så kan det jo skje at alt ikke kommer ut igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du pilla på dagtid/kvelden før du kastet opp morgenen etter burde du være nokså sikker. Jeg ville ikke stresset med dette. Oddsen for at du kastet opp pilla så mange timer senere, og at det lille som ble igjen etter typen din er nok til at du blir gravid, og at du var på rett/feil tid i syklusen din, og at det ikke har holdt å ta pilla jevnlig fem dager på rad selv om den på mandag kanskje muligens kom i retur ... Den oddsen er forsvinnende liten. Slapp helt av du, og ta en graviditetstest om en måneds tid. Det er tross alt sånn at det bare er noen få dager i løpet av en måned at en kvinne er fruktbar, og veldig få er fruktbare etter fem dager på p-piller.

Var jo starten på et nytt brett, etter sukkerpillene.. Men skal gjøre som du sier og ta en test om en månedstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex helt siden jeg var 16år.. og dette året fyller jeg 19... Når man går på p-piller så lager pillene en slags beskyttelse for at ikke sæd skal komme opp! Og da man har sex og mannen får utløsning så vil sæden komme ut igjen.. men selvfølgelig så kan det jo skje at alt ikke kommer ut igjen..

Her har noen forklart deg om prevensjon på en dårlig måte :fnise:

Anonym poster: 7bdc28212fb12252ff7aca206843e796

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har noen forklart deg om prevensjon på en dårlig måte :fnise:

Anonym poster: 7bdc28212fb12252ff7aca206843e796

Den lager en "hinne" da. lol jeg er ikke noe flink på å beskrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...