Peluche Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvor sikker er du på at din tilkommende er den Rette for deg? Er det noen som overhodet tenker på at drømmen om et bryllup av og til er viktigere enn hvem du skal gifte deg med? Som kanskje VET at det kommer til å gå skeis, men at drømmen er så sterk at det bryr du deg ikke om? Jeg tenker på det hver eneste dag... men kommer heldigvis til den konklusjonen hver gang at det ville ikke vært det samme uten ham ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi gifta oss fordi vi var sikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg er sikker på at jeg er sikker på at jeg er sikker.. Vist du skjønner. klart vi er ikke perfekte og vi har være uoverstemmelser, men vi elsker hverandre og respekterer hverandre.. og mitt liv uten han er ikke det livet jeg ønsker å leve.. *sukk-drømme-drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg er helt sikker paa at jeg vil tilbringe resten av livet sammen med min prins, like fullt som jeg er sikker paa at det kommer til aa hende at han vil minne mer om en frosk en en eventyrprins enkelte ganger...og at jeg heller ikke er en perfekt partner. I gode og onde dager, heter det jo...saa lenge man er beredt paa baade gode og mindre gode tider, og er fast bestemt paa aa lose alle problemer som maatte dukke opp, tror jeg man kan klare det. Men jeg vet ikke om det finnes en person som er den rette - begge maa vaere rett for hverandre, hvis du skjonner hva jeg mener! Det er hvertfall min oppfatning. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Totalt så sikker som det er mulig å bli :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 14. mars 2004 #6 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg er helt sikker paa at jeg vil tilbringe resten av livet sammen med min prins' date=' like fullt som jeg er sikker paa at det kommer til aa hende at han vil minne mer om en frosk en en eventyrprins enkelte ganger...og at jeg heller ikke er en perfekt partner. I gode og onde dager, heter det jo...saa lenge man er beredt paa baade gode og mindre gode tider, og er fast bestemt paa aa lose alle problemer som maatte dukke opp, tror jeg man kan klare det. Men jeg vet ikke om det finnes en person som er den rette - begge maa vaere rett for hverandre, hvis du skjonner hva jeg mener! Det er hvertfall min oppfatning. :-)[/quote'] Henger meg på denne! Perfekt beskrivelse av slik jeg og min kjære ser på det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. mars 2004 #7 Del Skrevet 14. mars 2004 200%. Vi har alle intensjoner om å bli gamle sammen, gift eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #8 Del Skrevet 14. mars 2004 Har aldri vært tvil i min sjel. Jeg har drømt om denne mannen siden jeg var søtten, nå er jeg tredve og endelig skal han bli min på ekte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. mars 2004 #9 Del Skrevet 14. mars 2004 Kan man noengang være 100% sikker på sånt da? Man vet jo aldri, selv om det føles veldig rett der og da. Jeg er ikke, og har aldri vært 100% sikker på at ekteskapet vårt skal vare, men jeg håper det jo. Elsker ham av hele mitt hjerte, men ting kan skje underveis. Jeg høres kanskje kynisk ut, men for meg er det viktig å være realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 14. mars 2004 #10 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har møtt min soulmate, han er ALT og mere til. Har ALDRI tenkt tanken en gang, om att han kanskje ikke er den rette. Bryllupet er bare ett symbol på starten på vårt liv sammen, og jeg kan ikke vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 14. mars 2004 #11 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg er helt sikker på at dette er mannen jeg skal leve med. Og jeg klarer ikke å se for meg livet uten han. Om jeg ikke hadde vært sikker ville jeg aldri planlagt å gifte meg med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 14. mars 2004 #12 Del Skrevet 14. mars 2004 110 % sikker. Jeg kan ikke se for meg et liv uten min kjære samboer og tilkommende!!! *slenger en nuss til han* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 14. mars 2004 #13 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg gifter meg med min kjære om vi må gjøre det i all stillhet på tnghuset og ikke kan fortelle det til noen. Jeg elsker han og vil dele resten av livet mitt med han, selv om han er en idiot av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 15. mars 2004 #14 Del Skrevet 15. mars 2004 Sikrere og sikrere for hver dag som går. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 15. mars 2004 #15 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg er så sikker som det går an å bli Vært gjennom, 2 samboerskap og 1. barn før jeg traff min tilkommende! Alle gode ting ER 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. mars 2004 #16 Del Skrevet 15. mars 2004 Kan man noengang være 100% sikker på sånt da? Man vet jo aldri, selv om det føles veldig rett der og da. Jeg er ikke, og har aldri vært 100% sikker på at ekteskapet vårt skal vare, men jeg håper det jo. Elsker ham av hele mitt hjerte, men ting kan skje underveis. Jeg høres kanskje kynisk ut, men for meg er det viktig å være realistisk. Enig med deg. Etter 7 år uten tvil synes jeg det er naturlig å gifte seg, for jeg vil aldri komme til et punt der jeg vil være sikrere enn jeg er nå. Ser alle har er helt sikre. Men det betyr jo ikke at man er sikker på at det skal vare. For 50 % skal jo skille seg..... Men ved å vente en god stund med å gifte oss tror jeg vi har oddsen på vår side, i motsetnign til en 19-åring i lykkerus (som jeg har sett flere eksempler på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 15. mars 2004 #17 Del Skrevet 15. mars 2004 Er 100% sikker i min sak. Vi har jo også 2barn sammen med og ville ikke hatt barn med han om jeg ikke så for meg en fremtid med han. vill også med glede ha giftet meg med han helt enkelt hos sorenskriveren med en burger til bryllupsmiddag bare vit to .. Men heldigvis ville vi begge ha et stort bryllup den dagen vi skulle gifte oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2004 #18 Del Skrevet 15. mars 2004 Ser alle har er helt sikre. Men det betyr jo ikke at man er sikker på at det skal vare. For 50 % skal jo skille seg..... Når jeg sier at jeg er hundreogfemti-sikker, mener jeg at jeg er hundreogfemti-sikker på at jeg skal sloss alt jeg kan for at det skal bli et ekteskap det går an for to personer å leve i, og å utvikle seg i. Jeg mener at jeg vil gi absolutt alt jeg har for at ekteskapet skal vare, og at jeg er innstilt på at det til tider kan bli en vanvittig kamp for å få det til. Og ikke minst mener jeg at jeg ikke er villig til å gi meg. Gode og onde dager betyr egentlig gode og onde perioder, og det er i disse periodene en legger grunnlaget for slossplattformen. Med mindre min mann utvikler seg til å bli en massemorder, en incestforgriper eller konemishandler, skal jeg stå ved hans side så lenge jeg lever, koste hva det koste vil. Jeg skal love Gud, og for meg er det et løfte som ikke kan brytes. Når det gjelder deg du skrev om nittenåringer er jeg selvsagt helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. mars 2004 #19 Del Skrevet 15. mars 2004 Her henger jeg meg på Tex... Jeg kunne aldri giftet meg hvis jeg ikke var 500 % sikker på at dette var verdt å satse på, og kjempe for. Det samme gjelder han. Man har aldri noen garnatier, men man må satse og kjempe for det man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 15. mars 2004 #20 Del Skrevet 15. mars 2004 Kan man noengang være 100% sikker på sånt da? Man vet jo aldri, selv om det føles veldig rett der og da. Skjønner poenget, men man bør vel i hvert fall tro man er sikker. Poirot sier det er 50% som skiller seg, det er en sannhet med modifikasjoner. Selv om 43 % av alle ekteskap gikk i vasken i fjor betyr ikke det at 50% av alle som gifter seg i år vil ende med skilsmisse. Dessuten må man vel heller spørre seg om hvorfor så mange skiller seg enn å si at man ikke kan være sikre. Er enig i at å være 19 og være i lykkerus ikke er det beste utgangspunktet. Det kommer selvsagt an på hvor lenge man har vært sammenh osv. Jeg tror i hvert fall man bør kjenne hverandre veldig godt, være åpen om fortid, nåtid og fremtid. Man må være forberedt på at det kan komme problemer og være i stand til å tilgi og ordne opp i det. Jeg sier at jeg er sikker fordi vi kjenner hverandre veødig godt, er veldig åpne med hverandre. Fordi vi begge har opplevd mye av livet og vet hvordan vi vil ha det og ikke. Fordi vi er innstilt på å jobbe med ekteskapet om problemer vil oppstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå