Gå til innhold

Masebok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

her skal jeg skrive tøys og tull når jeg føler for det, føl dere som hjemme til å kommentere.

Nå skal jeg se på atter en konge på dataen. nei jeg snylter ikke, tvert imot jeg skal kjøpe dvden når den kommer men det er for lenge å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

Ingen sex på 1 uke, som vanlig, my business is my own, så jeg klkka på treninga og føler meg meget fornøyd med meg selv, løp på tråkkemaskin i en halvtime og ble ikke sliten, masse armhevninger og situps, spinning, you name it.

I morra skal jeg besøke min kjære da. Så onsdagens trening blir noe sløvere tror jeg. Sitter og har tatt den beste dusjen noen sinne all sminke er fjernet, tatoveringa renset, og skal spise pasta for så og pusse tenner og legge meg og drømme søtt. :)

Det regner ute, og jeg sitter her og er glad for å være inne, da er regn bare koselig. Men det bør slutte til i morra!

Spisetid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Petrokake!

Jeg er første gjest i boka di! Jeeeeej!!!!!

Men, hvorfor har du så inmarig vrient navn?

Petrokake kaller jeg deg bare! :ler:

(kun i mangel på brekkbar tunge!)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

gratulerer med det!

Nei for jeg kom ikke på noe bedre høhø!

Tilbake til dagboka.

I dag er jeg kjempesliten etter treninga, merker det tok på, og hadde lite søvn. Jeg kommer til å sovne under akten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

hei og hopp så koselige innlegg her :)

Har kommet til side 150 tror jeg ca i rotk jeg er flink folkens!

I dag har jeg vært i byen, skulle egentlig trene men lite motivasjon og alt det her... :roll: ikke vært på skolen har jeg heller. Tror jeg er blitt sløvet ned av pollen. Må ta masse tabletter så blir hode frisk :) Nå skal jeg legge meg snart, er fast bestemt på å gå på skole og tilogmed trene på den ene eller den andre måten (muligens besøke typen :sjarmor: ) og da er jeg jo flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Javisst ja, jeg holder ord til meg selv! Trente og var flink :) I morra er det derimot helt motsatt, ut og drikke og kose meg, med et stramtsnørt korsett huhei hvordan skal det gå? Nå bør jeg legge meg men har en sånn følelse i kroppen nå som det er fint å sitte oppe med, den sier "ikke legg deg" for en gangs skyld denne uka er jeg endelig alene og har noen timers ro, ingen behov for å legge seg, ingen behov for husarbeid eller kjasing med venner/familie. Bare meg meg meg og denne dataen her.

Jeg er teit for jeg får fjortisforelskelse for folk på film :oops: DUST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Herregud min hjerne veier et tonn i dag, og jeg er dekket av granbar nok til å lage et tre og masse masse skrubbsår. TRØST MEG! Urmf.. går og lager meg noe mat. Namnamanm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

trøtt i dag. Legge meg nedpå og sove litt og lese litt. Tar det med ro i dag, jeg :) Men savner typen. Syk i dag er han :( Får se i morra hva det blir for noe, håper jeg treffer han da. Må få tak i sjokolade! Siden det ikke ble sex i dag, mener jeg :ler: Huff jeg savner slasken min masse :( :( :( osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pterodactylkake

jeg sitter her for mye

skal ut og trene i dag iallfall

så skal jeg ikke mer, jo muligens treffe på typesnusken for han er i byen :) Å ja jeg er så glad i det kreket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

jeg er syk, buhu :( :cry: UUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUU

ja, og dessuten så har jeg tortillachips så jeg er glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...