Gå til innhold

Senebetennelse i skulder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en intens periode med maling av huset i mai 2012, har jeg hatt en vond betennelse i skulderen/overarmen, som hemmer meg noe veldig. Har vært hos legen flere ganger, og prøvd voltarenkur samt to kortisoninjeksjoner, uten hell. Neste skritt nå er ultralyd og fysioterapi. Men er det bedre med manuellterapeut, naprapat e.l. Altså noen som kan behandle på flere ulike måter?

Noen her inne som har slitt med det samme, og blitt helt fine igjen? Hvor lang tid tok det? Hvilken behandling var det som funket for dere?

Anonym poster: 0bf56aaf516054250a5acea9f3aa003f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt senebetennelse som jeg var hos fysioterapeut, naprapat, fotsoneterapeut og litt til for å prøve å bli kvitt (i nøden prøver man det meste), inntil jeg fikk tips om en fysioterapeut som brukte litt andre metoder.

Det som gjorde susen for meg var mikrostrømbehandling. Det går alltid en liten strøm gjennom celleveggene p.g.a. elektrolyttene i blodet, men når det blir betennelse blir sirkulasjonen dårligere. Mikrostrøm setter på strøm i samme størrelsesorden som den naturlige strømmen, for å skape bedre sirkulasjon.

Hvis du bor i (Stor-)Oslo kan du besøke den samme som jeg var hos. Hvis ikke vet min fysioterapeut hvor i landet du finner fysioterapeuter som bruker mirkostrøm. Send meg en privat melding, så skal du få detaljene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...