lillemeg90 Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Skal en tur til København i vår og ønsker tips til butikker, cafeer, osv. Noen som har fine tips?:) takker for svar på forhånd:)
Strange Doll Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Rett før togstasjonen ligger det en pizzarestaurant som har sykt god pizza! anbefales! ellers vil jeg anbefale å reise til bakken der er det kjempekoselig Endret 12. januar 2013 av Strange Doll
frkharepus Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Carlsberg-museet hvis typen din er glad i øl!
challenger Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Fields, skandinavias største kjøpesenter, er jo obligatorisk på Købentur:) Ellers har jo Strøget, og sidegatene ut fra Strøget det meste av butikker du kan tenke deg. Både de klassiske kjedebutikkene, designerbutikker og mindre "småbutikker" hvor man kan finne noen skatter.
lillemeg90 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2013 Fields, skandinavias største kjøpesenter, er jo obligatorisk på Købentur:) Ellers har jo Strøget, og sidegatene ut fra Strøget det meste av butikker du kan tenke deg. Både de klassiske kjedebutikkene, designerbutikker og mindre "småbutikker" hvor man kan finne noen skatter. Carlsberg-museet hvis typen din er glad i øl! Det runde tårn Rett før togstasjonen ligger det en pizzarestaurant som har sykt god pizza! anbefales! ellers vil jeg anbefale å reise til bakken der er det kjempekoselig Takk for tips alle sammen! carlsbergmuseum er nok midt i blinken!
Nyttig Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Rett før togstasjonen ligger det en pizzarestaurant som har sykt god pizza! anbefales! ellers vil jeg anbefale å reise til bakken der er det kjempekoselig Da kan du umulig stille noe krav til pizza om du mener den er god.
Gjest gjest17 Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Tivoli er vel også obligatorisk. Kjempefin stemning på kveldstid :-)
Gjest Yellow Taxi Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Da kan du umulig stille noe krav til pizza om du mener den er god. Det må da være mer enn et pizza sted i nærheten av tog stasjonen?
Nyttig Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Nå tenkte jeg på det som ligger nærmest høyre side før du går bort til stasjonsbygningen. Banegårsplassen rett før hotel astoria..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå