Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år og bruker 75A, men noen ganger 65A. Kommer ann på BH-en.

Spørsmål 1: Jeg trodde puppene slutter og vokse når man er rundt 18. Stemmer det?

Spørsmål 2: Jeg er veldig på grensen til undervektig i følge BMI-skalaen. Kan jeg få større pupper hvis jeg legger på meg siden pupper består av fett? Det hadde jo vært veldig kjekt. :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er individuelt når puppane sluttar å vakse, men generelt når ein er ferdig med puberteten. Det er sannsynleg at du vil få litt større puppar av å gå opp i vekt.

Skrevet

Puppene din kan fortsette å vokse etter 18-årsalderen, dette er jo individuelt fra person til person. Og ja, du kan få større pupper ved å få høyere fettprosent, men igjen så er det forskjell fra person til person hvor kiloene legger seg på kroppen. Men det er jo lov å håpe;)

Skrevet

Heisann!

Uten å gå inn på grunnene så har jeg gått endel opp og ned i vekt gjennom tyveårene, og puppene blir alltid større ved vektoppgang. De blir da også mindre ved vektnedgang.. Akkurat nå er de store og fine :)

Anonym poster: 987456cfa15e844a218dcff813b5eea6

Skrevet

At du er på grensen til undervektig ifølge bmi har ikke noe med at puppene dine ikke vokser, jeg er selv en god del under normalvekt(bmi) og mine vokser fortsatt. Men selvfølgelig hvis du legger på deg får du jo større pupper, men det vil jo bare være et fettlag. Sånn som overvektge menn får, altså manboobs. Men du er jo velkommen til å prøve å legge på deg :)

Anonym poster: d95c7def931a38937387ef0774385559

Skrevet

BMI er ikke brukbart på individnivå. Det blir bare misvisende.

Skrevet

Hei igjen. Ville bare takke for svar!

Er klar over at BMI ikke er så veldig til å stole på alltid, men jeg kan jo se på kroppen min at den rett og slett er mager. Har veldig tydelige hofte- rib- og kragebein blant annet, noe jeg ikke syns er spesielt attraktivt uansett, så noen kilo opp hadde ikke skadet. :)

Da krysser jeg fingrene for at jeg får litt mer former etter hvert som kiloene kryper på. Har alltid syns det har vært litt rart at jeg har fryktelig små pupper siden det ligger til familien og faktisk ha bryst over på den litt større skalaen. Både mor, søster, mormor, farmor og tanter har det.

Skrevet

Har alltid syns det har vært litt rart at jeg har fryktelig små pupper siden det ligger til familien og faktisk ha bryst over på den litt større skalaen. Både mor, søster, mormor, farmor og tanter har det.

Slik er det hos meg også. Men farmoren min har små, så jeg har jo selvsagt vært den eneste i søskenflokken som har arvet dette fra farssiden. Hurra :fnise:

Anonym poster: 053cef7082bcebde1164f8ab41eadf13

Skrevet

Mye som skjer med kroppen fra 18-25 :) Hadde en venninne som var tynn som en flis og ingen pupper, og BAM når hun ble 20 så fikk hun masse former.

Skrevet

Mye som skjer med kroppen fra 18-25 :) Hadde en venninne som var tynn som en flis og ingen pupper, og BAM når hun ble 20 så fikk hun masse former.

Vet du om hun gikk opp i vekt i denne perioden også? :) For jeg er veldig glad i trening og lite glad i mat, så noen vektoppgang kommer trolig ikke til å skje med meg...

Skrevet

Å legge på seg kun på puppene er like lett som å punktforbrenne fett...

Anonym poster: 6f36d94e81adc52127072f9c51524aa8

• Liker 1
Skrevet

Å legge på seg kun på puppene er like lett som å punktforbrenne fett...

Anonym poster: 6f36d94e81adc52127072f9c51524aa8

Silikon og fettsuging du tenker på? ;)

Skrevet

Vet du om hun gikk opp i vekt i denne perioden også? :) For jeg er veldig glad i trening og lite glad i mat, så noen vektoppgang kommer trolig ikke til å skje med meg...

Ja, hun gikk opp i vekt. Hun var også aktiv, men det skjer ting med kroppen etter en fyller 20. Men pupper er fett, så om målet er å holde lav vekt så skjer det nok lite på puppefronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...