Gå til innhold

Jeg vil ha en MANN MMMMMANNNN!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi menn har nok bare blitt mer og mer femidotter tror jeg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart får ikke kvinnene ha garderoben sin i fred fordi mannen også liker å være dame innimellom...

Skrevet

Det er snodig at flere og flere gutter velger å kjøre stramme bukser, uggs, skjerf, pelsjakke, håndveske og paraply. De sier kule ting som "ja meg og", de snuser og drikker caffè latte. Syltetøyglasset klarer de heller ikke åpne.

Hvis det er dagens mann så er jeg en hulemann.

Skrevet

de snuser

synes det er verre når jenter snuser

Anonym poster: 3dff0dbaf91aa9727850c880ae92af38

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

:cry3::forkjola::riste::sad::snurt: :cry: :kjefte::sur: :frown:

(løper til butikken for å kjøpe meg katter) Life as a single crazy catlady here I come!!!

Neimen seriøst, trodde dere menn likte å føle dere nyttige?Ja jeg kan godt skru sammen den jævla IKEA senga, men hvorfor kan ikke mannen gjøre det?Han kan skru sammen ting og jeg kan lage middag og vaske heimen?

Dagens feministerte menn asså :dry:

Jeg tror ikke det nødvendigvis har noe å gjøre med følelsen av 'å føle seg nyttig'.

Jeg tror det har mer å føre med det å føle seg sett og verdsatt som mann. Ikke som kompis eller handyman, men som din mann.

Så ligger det da en hel mengde kulturelle 'standarder' som vi nok uten å tenke nærmere over det, bare har fått med som en annen nisse på lasset.

Da blir det slik at en mann gjør de tingene som tradisjonelt har vært manneoppgaver, - og kanskje ubevisst ved det håper og ønsker å bli satt pris på. Bli verdsatt og bekreftet som 'din mann'.

Inntil vi som kvinner verdsetter at han har tatt gulvvasken på samme måte som vi verdsetter at han har bytte hjul på bilen så bekrefter vi jo de kulturelle standardene vi har arvet.

Hvor vanskelig er det å smyge seg mykt inntil en mann som akkurat har parkert gulvmoppen eller har varm middag klar når du kommer inn dørene etter nok en kveld med overtid ? Og ved din kvinnelighet bekrefte at han har verdi for deg, som mann.

På samme måten som man instinktivt gjør når han har båret inne et vedlass av en annen verden, eller reparert vaskemaskinen ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne smøget meg inntil en mann som nettopp hadde satt bort moppen og hadde middagen ferdig, mens jeg klippet plenen, eller kom fra overtid, på samme måte som jeg ville smøget meg inntil ham om det var motsatt ;)

Det er ikke hva vi gjør som bestemmer om vi har verdi for hverandre, men at vi faktisk gjør noe FOR hverandre.

Det som ville vært drepen for meg i et forhold er en mann som landet på sofaen mens han forventet at jeg snart kom hjem fra jobb og laget mat, eller som nektet meg å klippe plenen eller sette sammen IKEA-kommoden fordi jeg er dame

• Liker 2
Skrevet (endret)

Siden jeg var 15 har jeg så og si bodd for meg selv. Noe som har gått fint.

Jeg vasker, takket nei til ONS, lagde mat (skal sies at noe var søppel mat, men kunne allerede som 15 lage min egen middag), vasker klær, jeg tørr (!) å være hjemme alene m.m.

Men(!) Jeg liker ikke å gå alene i mørket, Jeg sliter med å åpne mine egne syltetøyglass. Jeg får ikke til å skru opp en sofa. Jeg vet ikke hvordan man kobler høyttalere til tv'en. Jeg føler meg mest trygg når jeg er med en mann. Jeg liker helst å være ren og fin. Og jeg er sinnsykt flink til å holde huset rent og fint!

Endret av Torepop
Skrevet

Jeg som trodde vi hadde damer bare for å se på og vise fram? Kan de gjøre nytte for seg også? :klo:

Anonym poster: 19e463cfced146f575aa598f4557e24e

• Liker 1
Skrevet

Jeg som trodde vi hadde damer bare for å se på og vise fram? Kan de gjøre nytte for seg også? :klo:

Anonym poster: 19e463cfced146f575aa598f4557e24e

:fnise:

Skrevet

Typisk for jenter i alle aldere, til og med i 16-25. Typiske jenta som vil ha en MANN, uavhengig av alder, fester på byen hver helg, bruker meste av tiden på å lese blogger eller dårlige fjortissitater på facebookveggen sin, tur innom butikken for å kjøpe en del småsnop daglig, sitter kronisk å taster på mobilen, har typiske irrasjonelle issues som at hun er husredd, redd for mørket, blir deprimert og tist av å være alene en liten time, etc. Det mest modne hun gjør er vel å vaske sine egne klær og varme ferdiggrytene fra toro, utover det er det vel lite som skiller henne fra den jenta som gikk på ungdomsskolen. gjelder sikkert for mange gutter også

Men: Jeg ser sjeldent guttunger vil ha en ekte KVINNE, mens jentunger skal selvfølgelig ha en MANN. ikke en guttunge. Det er et greit ritale mellom det å være guttunge å mann, men jeg ser veldig lite som skiller en voksen dama på 25-30 fra en jente på 15-16 mentalt. Så hvorfor vil jentunger ha menn, hvorfor holder da ikke guttunger når dere selv er mer som jentunger?

Anonym poster: dba14c3bbff443b782aa6889bd803571

De har ikke skjønt at skikkelige menn vil ha skikkelige kvinner. Sterke, modne, oppegående og smarte kvinner som er i stand til å ta vare på seg selv uten å bli sydd puter oppunder armene på...

Skrevet

Dårlig argumentasjon Fortuna, det er ikke likt deg... Man er da ikke feminisert mann bare fordi man ønsker en moden, sterk, selvstendig og oppegående kvinne... Jeg ønsker meg en likeverdig partner, ikke en datter...

I innlegget jeg siterte skrev du at mannen skal gjøre det du synes er litt vanskelig eller kjedelig, det tolket jeg da som at du bare vil gjøre det du synes er morsomt og at litt motgang er fryktelig vanskelig for deg å takle... Du framstod som veldig umoden...

Morsomt for meg mente jeg.... Jeg tror nok menn har mer interesse av å skru sammen og koble opp ting, mens det kan være en pest og en plage for dem å foreksempel vaske gulv....jeg er da selvstendig og moderne selvom jeg foretrekker å ikke skru sammen møbler? :vetikke: Beklager, men jeg ønsker faktisk å treffe på en som er litt handy av seg, det må jo være lov å si?Det er jo ikkeno problem for dere menn å si dee ønsker en som kan lage mat, så skjønner ikke hvordan det kan få meg til å fremstå som umoden?

Men jeje,....bare å bli singel cat lady :catmilk:

Skrevet

Morsomt for meg mente jeg.... Jeg tror nok menn har mer interesse av å skru sammen og koble opp ting, mens det kan være en pest og en plage for dem å foreksempel vaske gulv....jeg er da selvstendig og moderne selvom jeg foretrekker å ikke skru sammen møbler? :vetikke: Beklager, men jeg ønsker faktisk å treffe på en som er litt handy av seg, det må jo være lov å si?Det er jo ikkeno problem for dere menn å si dee ønsker en som kan lage mat, så skjønner ikke hvordan det kan få meg til å fremstå som umoden?

Men jeje,....bare å bli singel cat lady :catmilk:

Da forandrer saken seg, nå beskrev du det på en bedre måte.. Det var ikke dette du sa i det første innlegget jeg svarte på, der ordla du deg veldig umodent... Selvsagt har vi alle våre preferanser!

Skrevet

Siden jeg var 15 har jeg så og si bodd for meg selv. Noe som har gått fint.

Jeg vasker, takket nei til ONS, lagde mat (skal sies at noe var søppel mat, men kunne allerede som 15 lage min egen middag), vasker klær, jeg tørr (!) å være hjemme alene m.m.

Men(!) Jeg liker ikke å gå alene i mørket, Jeg sliter med å åpne mine egne syltetøyglass. Jeg får ikke til å skru opp en sofa. Jeg vet ikke hvordan man kobler høyttalere til tv'en. Jeg føler meg mest trygg når jeg er med en mann. Jeg liker helst å være ren og fin. Og jeg er sinnsykt flink til å holde huset rent og fint!

Det er faktisk ikke vanskelig i det hele tatt å koble høyttalere til TVen, eller å montere flatpakkende møbler. Alle med iq innenfor normalen klarer det. Men det er mange som ikke prøver da, og heller bare roper på mannen for å fikse det. Det er vel det TS snakker om.

Anonym poster: 0013c97bbef789686da9646faad88488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...