AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Drar til Spania, nærmere bestemt Gran Canaria til uken og lurer på om man kan få kjøpt valium og/eller imovane uten resept der? Fastlegen min er sykemeldt og turen ble bestilt som restplass av kjæresten. Det var ikke helt planlagt og har reisefeber og er omtrent søvnløs par dager før avreise. Sliter med angst og søvnproblemer. Dette er noe legen ville skrevet ut til meg, men får man kjøpt det på apoteket der nede? Anonym poster: f1dbdd1ae5aef27ce80d82c2adbc3a86
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Du må innom lege og få en resept, det koster ikke mye å få resept, og du kan få så mye valium, kodein etc som du klarer å bære. Legene der (de fleste) "driter" i mengdene. Legetime koster ca. 15 Euro, resept time. Anonym poster: a7efd18022a0811ece516ec19f2b9ed8
sebastianen Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Drar til Spania, nærmere bestemt Gran Canaria til uken og lurer på om man kan få kjøpt valium og/eller imovane uten resept der? Fastlegen min er sykemeldt og turen ble bestilt som restplass av kjæresten. Det var ikke helt planlagt og har reisefeber og er omtrent søvnløs par dager før avreise. Sliter med angst og søvnproblemer. Dette er noe legen ville skrevet ut til meg, men får man kjøpt det på apoteket der nede? Anonym poster: f1dbdd1ae5aef27ce80d82c2adbc3a86 Kontoret til legen din er jo ikke stengt? Og han har vel vikar. Bare ring og du får ny resept om du har fått dette legemiddelet før. Om det selges uten resept i spania aner jeg ikke.
Sugerøret Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 30 dagers bruk er vel hva en kan ta med seg. Samt en attest fra apoteket http://www.apotek1.no/aktuelt/reise-og-ferie/har-du-husket-legemiddelattest vet ikke om det gjelder inn til Norge 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå