Gå til innhold

Hvor mange dager har du mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg hadde mens uten ppiller- ca 12 dager. Med pilla ca 10 dager.

Nå hopper jeg over sukkerpiller pga endometriose og har 0 mensdager

Er det derfor vi blør så lenge? pga endometriose? Jeg har også det. Hadde mensen i 10-14 dager når jeg ikke gikk på p piller. 5-6 dager på p piller. Men nå hopper jeg over mensen hver gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 :) Har ikke mensen.. Tidligere var det vel 4-5 dager med ordentlig blødning før det avtok.

Skrevet (endret)

går på p-piller og har aldri mensen, men hadde en pause for noen uker siden og da hadde jeg mensen i to dager og det var veldig lite. før jeg begynte på p-piller varte det vel i ca 3-4 dager hver gang.

Endret av maurice
Skrevet

Er det derfor vi blør så lenge? pga endometriose? Jeg har også det. Hadde mensen i 10-14 dager når jeg ikke gikk på p piller. 5-6 dager på p piller. Men nå hopper jeg over mensen hver gang:)

hmm det vet jeg ikke.Men er kanskje mulig?

Skrevet

Uten p-piller blør jeg i 3-4 dager, mest dag 1 og 2, men også da ganske svak blødning. På p-piller har jeg mensen cirka hver tredje mnd og blør da 4-5 dager, med veldig svak blødning hele tiden - for lite til å bruke tampong, trenger kun truseinnlegg.

Skrevet

I ca 4 dager, de to første dagene er helt forferdelig med mye menssmerter :( Går ikke på p-piller, men da jeg gjorde det hadde jeg mensen i rundt 2-3 dager.

Skrevet

2 dager (toppen 3)

Skrevet

7-8 dager. Ca to dager med skikkelig blødninger så er resten av uken spotting noe som er plagsomt, i tillegg som at jeg får veldig mensen smerter. Uten p piller kan jeg blø opp til to uker i strekk, to uker pause, en uke mens, osv. P piller hjelper utrolig med at jeg får en kontroll over når mensen kommer. Og bruker og hoppe over noen periode etter samtale med lege :)

Anonym poster: 54521a9f27cee5b9018189acdac38123

Skrevet

7-8 dager. Ca to dager med skikkelig blødninger så er resten av uken spotting noe som er plagsomt, i tillegg som at jeg får veldig mensen smerter. Uten p piller kan jeg blø opp til to uker i strekk, to uker pause, en uke mens, osv. P piller hjelper utrolig med at jeg får en kontroll over når mensen kommer. Og bruker og hoppe over noen periode etter samtale med lege :)

Anonym poster: 54521a9f27cee5b9018189acdac38123

:overrasket:

Vanligvis tre dager. Noe spotting kan forekomme. Hater spotting. Hvem fant opp spotting? :nei:

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har nesten aldri mensen, men hvis jeg har det er det kanskje i 1 dag. Toppen 2.

Skrevet

2-6 dager. Blør nesten ingenting den første dagen, også fossblør jeg helt til det plutselig stopper.

Anonym poster: 625025ace4a2d542918289db4f5f7af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...