Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Fikk i boks kakebakelisten i går :-) Er dette nok kaker tror dere? 1 bryllupskake, 3 etg. 1 oppnedkake 1 bløtekake 1 Kvæfjordkake 1 tårnkake 1 sjokoladekake 1 romkake 1 tiramisu 1 gulrotkake 1 ostekake 1 sjokolademoussekake Og vi blir max 66 gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi skal ha bryllupskake, og så en eller to til....og vi blir over 100! Så i mine øyne, :o ja, tror nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Høres nok ut ja. Husk å samle på feks iskrembokser til kakerester som dere kan fordele til gjestene (hvis dere ikke vil ha dem selv da :-)) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Oj, det var mye kaker! Vi skal ha: bryllupskake (3 etg) kvæfjorkake ostekake kransekake sjokoladekake Vi blir ca 55 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 14. mars 2004 #6 Del Skrevet 14. mars 2004 Ta det med ro, det er mer en nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #7 Del Skrevet 14. mars 2004 Oki Det er sikkert det. Kanskje blir vi sittende og spise kakerester resten av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #8 Del Skrevet 14. mars 2004 Vår liste er også veeeldig lang, ibe, men heller altfor mye enn litt for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 14. mars 2004 #9 Del Skrevet 14. mars 2004 Men jeg skal innrømme at vi også har alt for mange kaker, og ja jeg er enig med deg Tex, bedre med for mye enn for lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #10 Del Skrevet 14. mars 2004 Men jeg skal innrømme at vi også har alt for mange kaker' date=' og ja jeg er enig med deg Tex, bedre med for mye enn for lite... [/quote'] Et kakebord i et bryllup skal bugne av kaker, det skal ikke se ut som en har brukt opp hele budsjettet tidligere på dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 14. mars 2004 #11 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi har invitert 59 gjester. Og skal ha bryllupskake, sjokoladekake, gelekake, gulrotkake, tårnkake og sikkert litt til siden svigermor har veldig lyst til å bake... I tillegg skal vi ha rundstykker med masse godt pålegg. Jeg skal samle isbokser slik at gjestene kan få med seg litt om de vil. Min mor giftet seg for ikke så lenge siden. Vi var 30 stk til sammen. Og de hadde en etasje med bryllupskake, sjokoladekake, kvæfjordkake og en til som jeg ikke husker hva heter. Det var masse kake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 14. mars 2004 #12 Del Skrevet 14. mars 2004 Blir sikkert omtrent så mange kaker hos oss også, ibe. Blir sikkeret akkurat passe (og litt mer enn passe :-) ). Skal vel også begynne å sette opp en ønskeliste på kaker snart. Bortsett fra bryllupskaken regner jeg med at tanter og svigerforeldre tar på seg jobben med å bake (og så må vel jeg bake yndlingskaken min også antar jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. mars 2004 #13 Del Skrevet 14. mars 2004 Høres ut som du har kaker nok ja. Husk at folk orker sikkert ikke så mye etter mat og evt. dessert likevel. Vi blir 50-60, avhengig av hvor mange som takker ja, og vi skal ha bryllupskake (3 etg) gulrotkake,sjokoladekake og jordbærkake. i tillegg har vi et fat med litt frisk frukt av ymse spennende slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 14. mars 2004 #14 Del Skrevet 14. mars 2004 :-) Tror dere har nok,ja :-) Jeg syns alltid det blir mye kake igjen i brylluper. Vi skal ha bryllups kake + 3 andre. Vi blir 60 gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 14. mars 2004 #15 Del Skrevet 14. mars 2004 Mer enn ok! Hvor mye kaker en vil ha kommer kanskje litt an på hvor kraftig middag man har og hvor lenge det er mellom middagen og kakene også. Blir det som det ser ut hos oss i øyeblikket (og det blir det sikkert ikke), blir det middag ganske sent, sikkert i seks-tiden, den blir fire-retters og etterpå er det konjakk og konfekt. Når nattmaten er allerede klokken ett skal det godt gjøres for folk å klemme nedpå særlig mange kaker i mellomtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 14. mars 2004 #16 Del Skrevet 14. mars 2004 Mer enn ok! Hvor mye kaker en vil ha kommer kanskje litt an på hvor kraftig middag man har og hvor lenge det er mellom middagen og kakene også. Blir det som det ser ut hos oss i øyeblikket (og det blir det sikkert ikke), blir det middag ganske sent, sikkert i seks-tiden, den blir fire-retters og etterpå er det konjakk og konfekt. Når nattmaten er allerede klokken ett skal det godt gjøres for folk å klemme nedpå særlig mange kaker i mellomtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 16. mars 2004 #17 Del Skrevet 16. mars 2004 OK - nå snakker jeg....den iherdige kakeforkjemperen. Jeg mener det ikke spiller noen trille om man nettopp har spist stor middag eller om har spist aldri så mange og store desserter.....DET SKAL VÆRE MANGE KAKER I BRYLLUP! På en slik dag synes jeg ikke man skal ta det så tungt om det blir mange rester. Hva med å samles dagen etter til "kakelag"? (det skal vi) Kaker - YES, Kaker - YES!!!!!!!!!!!!!!!!! (Uansett ser det stusslig ut med få kaker!!!!!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 16. mars 2004 #18 Del Skrevet 16. mars 2004 Eh... Vi skal bare ha én kake, vi. Og ikke mer enn ett stykke til hver... Regner med at folk er litt mette etter tre retters middag, dessuten kommer kake + kaffe under to timer etter at middagen er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 16. mars 2004 #19 Del Skrevet 16. mars 2004 Foreløpig har jeg satt opp følgende kaker på lista: Bryllupskake Kransekake Waleskringle Verdens beste Suksessterte Sjokoladekake Ostekake ..vi blir max 50 personer..men likevel satser jeg på at det blir enda noen kakeslag på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 16. mars 2004 #20 Del Skrevet 16. mars 2004 ...dere kommer til å ha kaker igjen for å si det sånn Men..bedre med for mye enn for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå