AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Ja, nå kommer jeg med spørsmål som kanskje kan virke ekkelt for noen, men det er jo helt normalt egentlig - så jeg bare spør jeg :-) *Sist måned fikk jeg mensen den 13. Det var frem til den 19-20. Så kom den igjen 30. og slutten den 1. Så --- to ganger på en måned *Men idag ble jeg kvalm, ordentlig kvalm! Tenkte det var fordi jeg ikke hadde spist, så i fire tiden lagde jeg en litt ordentlig frokost. Stekte egg (omelett med bacon og pølser) Jeg orket en to-tre biter før jeg ble mer kvalm. Tenkte dermed ikke noe mer over det. *Utover dagen fikk jeg noe stikking i magen, varte et minutt kanskje bare. Kom tre ganger i løpet av dagen *For en times tid siden gikk jeg og sambo ut å kjøpte kebab, jeg orker ikke halve kebab'en engang, for jeg ble bare mer kvalm. *Når vi skulle gå hjemover kjentes det ut som jeg måtte skikkelig på do, så vi gikk kjapt hjem. Men da jeg skulle gå på do kom det ut tre harde bitte små klumper. Kanskje størrelse med to klinkekuler. Så måtte jeg ikke mer på do, men ligger her enda med kvalme.. *Har også hatt mye utflod idag, men ikke noe annderledes farge eller lukt Noen tips fra noen smarte her? Anonym poster: ca65b266a2dc7f350d6058b760512cb4
Cho Kon It Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Men.. jeg.. Hvorfor.. I don't even.. Jeg tipper Downs Syndrom! Eller... Bipolar! 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Du ble sikkert fort kvalm fordi du hadde spist så lite før. Helt vanlig. Økt utflod kan komme her og der alt etter når du er i syklusen. Anonym poster: 4ec5f0a4b38b21edf64e5e2c016a0286 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Du ble sikkert fort kvalm fordi du hadde spist så lite før. Helt vanlig. Økt utflod kan komme her og der alt etter når du er i syklusen. Anonym poster: 4ec5f0a4b38b21edf64e5e2c016a0286 Ja, var det jeg regnet med (kvalmen) men det blir jo ikke bedre om jeg prøver å spise. Orker ingenting Anonym poster: 7a8ffb05aa707247ce8edcd8d260204b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Vil du vi skal tippe gravid? Har da ikke sagt det.. Bare nevner hvordan jeg har det her.. Anonym poster: 7a8ffb05aa707247ce8edcd8d260204b
Gjest Lala Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Jeg leste feil og trodde det kom klumper i urinen! Det hadde vært litt utovekkende. cx Når det gjelder uregelmessig mensen og utflod så er nok det ganske normalt. Når det gjelder kvalmen, stikkingen og dårlig matlyst så kan det jo i grunn være hva som helst. Vanskelig å si årsak, men ingenting å bekymre seg over med mindre det fortsetter lenge eller blir verre tenker jeg. C:
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Jeg leste feil og trodde det kom klumper i urinen! Det hadde vært litt utovekkende. cx Når det gjelder uregelmessig mensen og utflod så er nok det ganske normalt. Når det gjelder kvalmen, stikkingen og dårlig matlyst så kan det jo i grunn være hva som helst. Vanskelig å si årsak, men ingenting å bekymre seg over med mindre det fortsetter lenge eller blir verre tenker jeg. C: Haha, uff da! Hadde jeg hatt klumper i urinen hadde jeg helt klart oppsøkt legen med en gang! Hmm.. Får bare se da.. Men uregelmessig mens, er ikke det tegn på at noe er galt? Er mye hvit utflod, men ingen intens lukt. Litt surt, men ikke noe fiskelukt a råtten lukt... Anonym poster: 7a8ffb05aa707247ce8edcd8d260204b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Du kan jo også ta en graviditetstest. Elimineringsmetoden. Anonym poster: 3493cd8d9252c18aefdac0dced0ef19d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Du kan være gravid, ha omgangssyken, urinveisinfeksjon, eller sopp i underlivet. Dra til legen hvis du ikke blir bra snart! Anonym poster: 2d7cae56b02de01d4433c561ad62f81d
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Ja, nå kommer jeg med spørsmål som kanskje kan virke ekkelt for noen, men det er jo helt normalt egentlig - så jeg bare spør jeg :-) *Sist måned fikk jeg mensen den 13. Det var frem til den 19-20. Så kom den igjen 30. og slutten den 1. Så --- to ganger på en måned *Men idag ble jeg kvalm, ordentlig kvalm! Tenkte det var fordi jeg ikke hadde spist, så i fire tiden lagde jeg en litt ordentlig frokost. Stekte egg (omelett med bacon og pølser) Jeg orket en to-tre biter før jeg ble mer kvalm. Tenkte dermed ikke noe mer over det. *Utover dagen fikk jeg noe stikking i magen, varte et minutt kanskje bare. Kom tre ganger i løpet av dagen *For en times tid siden gikk jeg og sambo ut å kjøpte kebab, jeg orker ikke halve kebab'en engang, for jeg ble bare mer kvalm. *Når vi skulle gå hjemover kjentes det ut som jeg måtte skikkelig på do, så vi gikk kjapt hjem. Men da jeg skulle gå på do kom det ut tre harde bitte små klumper. Kanskje størrelse med to klinkekuler. Så måtte jeg ikke mer på do, men ligger her enda med kvalme.. *Har også hatt mye utflod idag, men ikke noe annderledes farge eller lukt Noen tips fra noen smarte her? Anonym poster: ca65b266a2dc7f350d6058b760512cb4 Dette er da ikke noe ekkelt spørsmå! Helt vanllige ting som alle (kvinner) sliter med....... Jeg er mye eldre enn deg men har nettopp hatt dette du beskriver (utenom det med mensen), var kvalm etc. diverse som du beskriver med magen. Tror det er noe som går, det var det jeg fant ut om meg seg.. Gikk over etter noen dager.... Men går det ikke over etter lang tid må man jo selvfølgelig søke lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå