Gå til innhold

Barne tv fra ca 1990


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som husker hun jenta som elsket fargen rosa,så hun malte dukkehuset sitt rosa så feiret hun bursdag i hagen med masse barn inni dukkehuset. De hadde en bløtkake med en agurk stående mitt i kaken,så tok en gutt å spiste agurken..Husker jeg syntes det var så rart at han valgte agurk fremfor kake. Haha så mye rart man husker! (:

Anonym poster: 08836a53b502889d17029d6be122f76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, hun het Rosa! :) Husker det, jeg. Huset ble vel først malt gult og det var hun veldig misfornøyd med :fnise:

Anonym poster: 6d5c9759999fd1d5e803b08d0b03c721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker den. Kjempesøt. Jeg ville også ha slik dukkehytte :)

Anonym poster: 81a6d4b3835c55c3e6897d3c1e50350f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det, men det må ha gått noen år senere enn 90. Det var min søster som så det, og hun er født i 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født i -85 og husker denne godt.

Tror den må ha gått flere ganger på nittitallet, for både jeg, og søstrene mine som er født i -83 og -89 husker den godt, og da lillesøster begynte å se barne-tv var ikke storesøster så interessert lenger...

Ser den også er sendt så sent som i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barne tv på 80 og 90 tallet var dagens høydepunkt. Hver dag hele uken satt jeg pal klokka 18.00. Dessverre er ikke mine barn så opptatt av barne tv, for de ser disney channel fra de kommer hjem fra skolen. TV pause fra 16-18, da er det middag og lekser. Jeg skulle ønske de kunne fått opplevd barne tv slik vi gjorde med Eli Rygg, skomakergata, sesam stasjon, postman pat- den orginale, kalle klovn, tøydukke anna, emil, pippi, vi på saltkråkan, madikken, fragglene, muppet show, maika fra verdensrommet, spartakus, portveien 2, labbetuss, teodors julekalender, vertshuset den gyldne hale, jul på sesam stasjon, amalies jul, huset med det rare i og mange mange flere :)

Anonym poster: 81a6d4b3835c55c3e6897d3c1e50350f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hun som falt ned fra et tre og brakk benet? Noen som husker?

Endret av Level up
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chillpill

Var det hun som falt ned fra et tre og brakk benet? Noen som husker?

Nei, du tenker sikkert på Madikken (basert på Astrid Lindgrens bøker). Hun prøvde å fly med en paraply?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du tenker sikkert på Madikken (basert på Astrid Lindgrens bøker). Hun prøvde å fly med en paraply?

Nei trur ikke det. Hun jeg tenker på datt ned fra et tre. Trur kanskje hun gjemte seg der, så datt hun ned og brakk benet. Enten datt hun på en bil som kom kjørende, eller så kom bilen rett etterpå. Trur kanskje det var venninnen hennes som var i bilen sammen med foreldrene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...