JustmeR Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Hmm, ja jeg har blitt en liten smule redd i det siste, og lurer på om det bare er jeg som har blitt helt feil.. Jeg har gått de tre siste måndene uten mensen og uten p-piller, har ikke hatt tegn engang .. ikke en liten stripe første stundene følte jeg meg ganske så sikker gravid. Men ingen tester slo ut på posetiv. har nylig tatt en og enda negativ.. Eneste jeg har fått så langt er bare enda mere tykt utflod .. Har også testet meg for kjønnssykdommer OFTE, og nylig før et halvt år når jeg vart sammen med gutten i mine øyne Ingen av oss hadde ingen kjønnssykdommer, så kan ikke være noe sånt siden vi begge to er trofast med hverandre. Vi har hatt et veldig aktivt samliv, men som sakt.. testene viser bare negativt.. Huff, jeg kjenner jeg savner mensen nå Men som sakt, tre månder uten mensen (Ingen antydning) tykt hvitt utflod er det eneste.. er det meg det er noe feil med eller er det barre at jeg rett og slett er så baby syk og blir så missunnelig på andre som får baby nå for tiden ?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Har flere ganger gått både tre og seks måneder uten mensen uten å ha vært gravid. Men det kan kanskje være kjekt å få tatt en tur til legen, ja. Anonym poster: f020bc298457468bc0379721f2279ed0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå