Gjest baken Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg sitter veldig mye stille om dagene og trener ikke i det hele tatt. Så jeg lurer på om det i det minste er litt bra og stramme og slakke rompemusklene mens man sitter? Det er vel bedre enn ingenting, eller? Noen som har peiling? c:
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 haha, sorry at jeg ler Men jeg tror du vet svaret selv. Men nei, det gjør ingenting for rumpa. Ut å tren;-)
Gjest baken Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 haha, sorry at jeg ler Men jeg tror du vet svaret selv. Men nei, det gjør ingenting for rumpa. Ut å tren;-) Haha, det gjør ikke noe! :D Var bare et helt random spørsmål jeg tenkte på et par minutter. Men men. Skal i gand med trening så fort jeg får litt kjøtt på bena. Jeg spiser for lite, så kosten må legges om først. Takk for svar uansett!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Haha, det gjør ikke noe! :D Var bare et helt random spørsmål jeg tenkte på et par minutter. Men men. Skal i gand med trening så fort jeg får litt kjøtt på bena. Jeg spiser for lite, så kosten må legges om først. Takk for svar uansett! Hehe:) Det er bra! Men det hadde ikke gjort noe å få trent rumpe av å sitte stille ;-) Hadde vært en drøm!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå