Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Jeg vil påstå den største faktoren for å havne i gruppen som ikke får seg noe er bitterhet og stakkars-meg holdning kombinert med tydelig misunnelse.

Den som har de tre 'trumf kortene' på hånden, pleier dem, dyrker dem og demonstrerer dem klart og tydelig, - har tapt.

Både i ludo og i poker ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvem alle disse mennene som vasser i tilbud er jeg??

Jeg har en stor vennegjeng og bekjentskapskrets, men når det kommer til menn som virkelig har draget, så kan jeg teller dem på 1 hånd.

Det jeg derimot kjenner er en helt gjeng menn som veldig lett kunne fått seg litt mer om de hadde tatt noen enkle grep, som å drikke litt mindre på byen, gå litt mer målrettet til verks istedet for å henge med kameratene, ikke utelukkende gå etter den fineste dame i lokalet, ikke klå(!), faktisk virke interessert - istedet for å scanne rommet med ett øye etter ett bedre bytte osv osv.

Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at veldig mange av de fattige barna i Afrika klarer å se glede i hverdagen sin. De leker, smiler og lever livet, til tross for helt jævlige leveforhold.

Når da en i verdens rikeste og beste land, sammenligner sin elendighet med deres - med grunnlaget: manglende sex - da kjenner jeg at jeg får trent avsky-muskelen min.

Kven er det du talar for nå? Har du kjelde som tilseier at samtlege svoltne afrikanarar er lukkelege?

Ser desse lukkelege ut?

hunger1.jpg

2865645_370.jpg

Hunger9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå den største faktoren for å havne i gruppen som ikke får seg noe er bitterhet og stakkars-meg holdning kombinert med tydelig misunnelse.

Den som har de tre 'trumf kortene' på hånden, pleier dem, dyrker dem og demonstrerer dem klart og tydelig, - har tapt.

Både i ludo og i poker ;)

Jada, for det er ingen ting de kvinnfolk kan gjera med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Kven er det du talar for nå? Har du kjelde som tilseier at samtlege svoltne afrikanarar er lukkelege?

Ser desse lukkelege ut?

..Likevel sammenlignet du din egen situasjon med disse her..

Endret av Lillesiren
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det er ikke kvinnene sin jobb å fikse din psyke :opplyser:

Tigger du om et medlidenhetsknull?

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner har altså ett kollektiv ansvar de forsømmer?

Hvis vi ser bort ifra rettferdighets tankegangen, hvordan forankrer du dette ansvaret? Hva er argumentene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner har altså ett kollektiv ansvar de forsømmer?

Hvis vi ser bort ifra rettferdighets tankegangen, hvordan forankrer du dette ansvaret? Hva er argumentene?

Og dersom vi forutsetter at kvinner har dette ansvaret - da må jo det korrespondere med en tilsvarende rett for menn. Hvordan forankrer du denne retten?

Og igjen rettferdighets-argumenter er ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kvinnene sin jobb å fikse din psyke :opplyser:

Tigger du om et medlidenhetsknull?

Eit slik knull vil lette bitterheita og humøret for mange menn. Noko de jenter ser, men ikkje tørr eller ynskjer å vera med på i det heile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen gutter som alltid lurte på hvorfor de aldri fikk seg dame. Jeg observerte dem på vorspiel, ute på byen og lignende, og jeg la merke til følgende:

De drakk seg alltid sørpe dritings, sånn at det ikke gikk an å føre en normal samtale med dem.

Når de endelig hadde fått fatt i en søt jente, så inviterte de henne med på vorspiel, og gjorde INGEN forsøk på å inkludere jenta, som ikke kjente noen der. De slo interne vitser hele kvelden, røyka inne og brukte ikke noe tid til å bli kjent med "daten" sin. Det ble jobben til oss jentene, om vi var der. Så drakk de seg sørpe dritings igjen. De jentene følte seg nok sikkert velkommen ja. :P Jeg prøvde å si det til dem, men da så de bare spørrende på meg.

Endret av sol87
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit slik knull vil lette bitterheita og humøret for mange menn. Noko de jenter ser, men ikkje tørr eller ynskjer å vera med på i det heile.

Hva med å løfte blikket litt?

Som din venn jegeren har proklamert en rekke ganger her; selv levd virkelighet = virkelighet. Og så tenker vi at en rekke kvinner har hatt ons, og det har vært dårlig - eller kansje tilog med jævlig. Hvorfor skulle vi ville påføre menn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil alltså ha sex - utelukkende for din egen nytelses skyld. Og ikke bare det - at kvinner skulle opplevde det som fornedrende og ikke ha det minste lyst - er helt greit. Høres ut som en kjempe deal dette. Løp og kjøp jenter!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Da tar vi det med teskje;

Klengete holdning av typen "Stakkars meg som ikke har fått meg no', la meg slippe til da ! *sutre, sutre*"

er så lite tiltrekkende som det går ann å få det.

Det vi ser er noe skikkelig stusslig, bittert og sytete som ikke kan stå på egne ben, som alltid skal finne noen andre å legge skylden for egen ulykke på.

En person som "vi" (i allefall jeg) ikke vil røre med en laaaang pinne.

Voks opp, ta grep om din egen psyke og bli voksen.

Med bedre selvfølese, selvironi og forståelse av både deg selv som menneske og av kvinner som mennesker vil sjansene dine økes flerfoldige hundre prosent.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash - folk har sex fordi de har lyst og fordi det gir dem nytelse. Ikke for å gjøre "verden bedre".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, Staketten, du setter ny rekord i selvmedlidende sutring. Jeg trodde ikke det var mulig her på KG, men du har klart det. Imponerende i seg selv!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tørr?

Vet ikke du fulgte med i seksualundervisningen på skolen; men lyst er altså det desidert viktigste elementet av ett velykket seksuelt møte. Det finnes få som ønsker sex med mennesker de ikke tenner på (selvom det helt sikker finnes noen som har en fetish for det også).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere menn som sier at kvinner er sååå kresne, hva slags kvinner går dere etter selv da? Det sier seg selv at man må være villig til å legge lista på sitt eget nivå. En tykk, hyggelig mann med vanlig jobb får nok ikke Celina Middelfart, men det finnes sikkert en tykk, hyggelig dame med vanlig jobb som er interessert....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil alltså ha sex - utelukkende for din egen nytelses skyld. Og ikke bare det - at kvinner skulle opplevde det som fornedrende og ikke ha det minste lyst - er helt greit. Høres ut som en kjempe deal dette. Løp og kjøp jenter!

Kva tid har eg sagt at eg berre er etter mi eigen nyting? Orsak, det stemmer. Her på KG må menn presisere at nytinga for kvinnene er minst like viktig, for å ikkje få denne slengande etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...