AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #361 Del Skrevet 15. januar 2013 Kvinner kan gjera ein ting for å hjelpe menn i denne kategorien: Ta initiativ til ONS eller eit førehald. Men det skjer aldri, fordi samfunnet har lært kvinnfolk opp til at dei aldri skal pule nederst på rangstigen. Dimed får desse mennene aldri noko som helst, og det held denne destruktive tankegangen ved like. Takk, jenter. Du vil at vi skal drive med erotisk U-hjelp altså, og når ble jeg lært opp til å pule nederst på rangstigen igjen? Puler du nederst på rangstigen? Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #362 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Du vil at vi skal drive med erotisk U-hjelp altså, og når ble jeg lært opp til å pule nederst på rangstigen igjen? Puler du nederst på rangstigen? Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 Ja, nå er ikkje eg homoseksuell, så å pule andre mannlege incel blir heller vanskeleg. Men eg puler gjerne nederst på rangstigen for jenter. Endret 15. januar 2013 av Staketten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. januar 2013 #363 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg skjønner meg virkelig ikke på logikken: Du er ikke tiltrukket av meg, derfor er du en forbanna idiot og bør endre tenningsmønsteret ditt! Ansvarsfraskrivelse og bæsing på høyt nivå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 15. januar 2013 #364 Del Skrevet 15. januar 2013 Hvordan VET du dette så skråsikkert? Er det 100% fysisk umulig at en mann kan slite voldsomt med damer pga utseendet sitt, og thats it? Er dette er en beskrivelse som motstider ditt grunnleggende menneskesyn, og dermed gjør deg biased? Imotsetning til deg er jeg relativt forsiktig med å påstå ting skråååsikkert;) Det jeg VET, er at hvordan man tar de kjipe tingene i livet har mye å si for utfallet videre. Man kan ikke ikke gjøre noe med om man er skallet, kortvokst etc, men ved å velge å innta denne patetiske offerrollen og bruke opp sin energi på å lesse ansvaret for ditt kjipe liv over på andre, så graver du egentlig bare din egen grav. Man kan ikke velge ens utseende, men hvordan man responderer, DET kan man velge. Man kan velge å være bitter eller man kan velge å jobbe med å gjøre det beste utav situasjonen. Merkelig hvordan du nevner dette med skråsikkerhet? Hvordan kan du være så skråsikker på å sitte inne med fulle fakta om hvordan alle kvinner i denne verden tenker, du som ikke er kvinne selv engang? Prostitusjon er som kjent en stor svindel. Menn som beatler for sex = Incels. Sex er fra naturens side gratis så det er veldig kynisk å utpresse penger fra incels for å dekke sine naturlige behov. Menn må slutte å kjøpe, kvinner må slutte å selge. Og halliker burde henrettes. Du overgår deg selv for hvert nye innlegg du skriver.. Kvinner kan gjera ein ting for å hjelpe menn i denne kategorien: Ta initiativ til ONS eller eit førehald. Men det skjer aldri, fordi samfunnet har lært kvinnfolk opp til at dei aldri skal pule nederst på rangstigen. Dimed får desse mennene aldri noko som helst, og det held denne destruktive tankegangen ved like. Takk, jenter. Ja daaakar daaakar menn som ikke får sex, det er jo et mirakel at de fremdeles er i live.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #365 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Jeg skjønner meg virkelig ikke på logikken: Du er ikke tiltrukket av meg, derfor er du en forbanna idiot og bør endre tenningsmønsteret ditt! Ansvarsfraskrivelse og bæsing på høyt nivå. Byt ut ordet "du" med "samtlege av kvinner, bortsett frå prostituerte". Er setninga like morosam då? Endret 15. januar 2013 av Staketten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #366 Del Skrevet 15. januar 2013 Ja daaakar daaakar menn som ikke får sex, det er jo et mirakel at de fremdeles er i live. Du meiner altså du har ein rett til å sjikanere menn i ufriviljug sølibat medan du sjølv berre kan sitja der oppå toppen og bli pult av dei du vil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 15. januar 2013 #367 Del Skrevet 15. januar 2013 Du meiner altså du har ein rett til å sjikanere menn i ufriviljug sølibat medan du sjølv berre kan sitja der oppå toppen og bli pult av dei du vil? ...Og du mener kanskje det er mitt ansvar at dere får sex;)? Beklage å måtte knuse virkelighetsoppfatningen din, men sex er IKKE en menneskerettighet;) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. januar 2013 #368 Del Skrevet 15. januar 2013 Byt ut ordet "du" med "samtlege av kvinner, bortsett frå prostituerte". Er setninga like morosam då? Jupp. Jeg har hatt en periode i livet mitt hvor jeg ikke klarte å tiltrekke meg ett eneste kvinnfolk. Men vettuhva? Jeg jobbet meg gjennom det. Du meiner altså du har ein rett til å sjikanere menn i ufriviljug sølibat medan du sjølv berre kan sitja der oppå toppen og bli pult av dei du vil? Nei, men det er høvelig ok+ å sjikanere mennesker som mener at de har krav på sex. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 15. januar 2013 #369 Del Skrevet 15. januar 2013 ...Og du mener kanskje det er mitt ansvar at dere får sex;)? Beklage å måtte knuse virkelighetsoppfatningen din, men sex er IKKE en menneskerettighet;) Å diskutere med noen av brukerne i denne tråden er bortkastet tid. Kommer ingen vei med å diskutere med sneversynte mennesker som ikke evner å reflektere over egne feil og mangler substans. Hei, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #370 Del Skrevet 15. januar 2013 ...Og du mener kanskje det er mitt ansvar at dere får sex;)? Beklage å måtte knuse virkelighetsoppfatningen din, men sex er IKKE en menneskerettighet;) Sjølv om du er rimeleg attendeståande, så bør du ikkje supplera det å tru at du er tankelesar. Eg har aldri påstått at sex er ein menneskerett, og heller aldri hatt det som ein del av mi verkelegheitsoppfatting. Rettnok meiner eg at det bør bli det, men eg har aldri før kombinert orda "sex" og "menneskerett" i same innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #371 Del Skrevet 15. januar 2013 Å diskutere med noen av brukerne i denne tråden er bortkastet tid. Kommer ingen vei med å diskutere med sneversynte mennesker som ikke evner å reflektere over egne feil og mangler substans. Hei, TS. Berre send oss kvar vår ladde pistol, så skal oss få ordna det. Da blir i allefall manneoverskotet marginalt mindre på marknaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #372 Del Skrevet 15. januar 2013 Du vil ha bevis, da kommer jeg med bevis. Her har du en mann som er både kort og ikke har hår. Svensk er han også.I tillegg mangler han armer og bein. Han er gift. Godt nok? http://www.tv2.no/gmn/mikael-andersson-lever-et-liv-uten-armer-og-bein-3414246.html Her har du en annen inspirerende mann med draget: http://www.tv2.no/underholdning/trude/lykkelig-uten-armer-og-bein-3637984.html Og igjen alle parene du ser på gaten, på kino, bryllupsannonser - er dette bare pene menn? Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #373 Del Skrevet 15. januar 2013 Jupp. Jeg har hatt en periode i livet mitt hvor jeg ikke klarte å tiltrekke meg ett eneste kvinnfolk. Men vettuhva? Jeg jobbet meg gjennom det. Nei, men det er høvelig ok+ å sjikanere mennesker som mener at de har krav på sex. Du sjikanera vel også lutfattige svoltne afrikanske born, reknar eg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #374 Del Skrevet 15. januar 2013 Du kan jo bla deg gjennom denne siden: http://www.ta.no/bilder/bryllup/ Helt vanlige menn og kvinner som blir gift. Noen mer billedskjønne enn andre. Men alle veldig fine på sin store dag Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. januar 2013 #375 Del Skrevet 15. januar 2013 Du sjikanera vel også lutfattige svoltne afrikanske born, reknar eg med? HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Oh no, you didn't!? Sammenlignet du nettopp deg selv med fattige barn i Afrika? Fantastisk. Det er ingenting galt med selvmedlidenhets-muskelen, jeg tror du bare har vondt i vilikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #376 Del Skrevet 15. januar 2013 Du vil ha bevis, da kommer jeg med bevis. Her har du en mann som er både kort og ikke har hår. Svensk er han også.I tillegg mangler han armer og bein. Han er gift. Godt nok? http://www.tv2.no/gm...in-3414246.html Her har du en annen inspirerende mann med draget: http://www.tv2.no/un...in-3637984.html Og igjen alle parene du ser på gaten, på kino, bryllupsannonser - er dette bare pene menn? Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d Du har enno ikkje skjønt kvifor han får merksemd og er populær? Han tilhøyrer den gruppa som er såpass funksjonshemma at vanlege folk faktisk kan sjå at desse har ein meir utfordrande kvardag enn dei fleste, og med dette får sympati og støtte for det all vegen. Slike jenter med vagina intakt treng berre å synleggjera seg. Elles er spesielt du, og andre KG-kvinner ivrige etter å "hjelpe" slike menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #377 Del Skrevet 15. januar 2013 Du sjikanera vel også lutfattige svoltne afrikanske born, reknar eg med? Off topic much? Alle går gjennom livet med enkelte gode i mangelvare. For de aller fattigste er det noe så basalt som rent drikkevann. For alenemoren kan det være penger. For familien i tidsklemma; tid. For det foreldreløse enebarnet; familie. For de ufrivillige barnløse; barn. For de i ufrivillig sølibat; sex. Det er ingen som benekter at sex har verdi, og at å gå uten noe du virkelig vil ha kan være sårt. Avvisning er satan så kjipt. Men det er noe de aller, aller fleste opplever gjennom livet. Om det er drømmejenta som ikke er interessert tilbake. At drømmejobben glipper til en bedre kvalifisert. At far velger nyfamilien fremfor deg. Å være den eneste i vennegjenger som ikke blir invitert på fest. Det er mange former for avvisning, og eneste måten å unngå det er å isolere seg totalt. Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 15. januar 2013 #378 Del Skrevet 15. januar 2013 HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Oh no, you didn't!? Sammenlignet du nettopp deg selv med fattige barn i Afrika? Fantastisk. Det er ingenting galt med selvmedlidenhets-muskelen, jeg tror du bare har vondt i vilikke. Fellestrekk er: Der andre berre kan vasse, velja og vraka; får ikkje oss tilgang på noko som helst. Og dette må til for å halda livet oppe. Og til de totalt attendeståande som framleis ikkje ser bindinga: Liv med motløyse -> destruktivt -> ond sirkel -> sjølvmord. Altså, ingen liv til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #379 Del Skrevet 15. januar 2013 Du har enno ikkje skjønt kvifor han får merksemd og er populær? Han tilhøyrer den gruppa som er såpass funksjonshemma at vanlege folk faktisk kan sjå at desse har ein meir utfordrande kvardag enn dei fleste, og med dette får sympati og støtte for det all vegen. Slike jenter med vagina intakt treng berre å synleggjera seg. Elles er spesielt du, og andre KG-kvinner ivrige etter å "hjelpe" slike menn. Oh come on! Jeg jobber faktisk med funksjonshemmede mennesker, og det er IKKE slik at verken menn eller kvinner står i kø for en sjanse på disse. Det derimot folk har er en lang rekke fordommer, og en stor frykt for å enda opp som omsorgsarbeider, istedet for kjæreste. Likevel ser jeg hver dag at disse menneskene som bruker krykker, sitter i rullestol, mangler lemmer, ikke kan se/høre - treffer mennesker som de deler livet med. Og det er ikke slik at funksjonshemmede er noe mer eller mindre pen enn oss andre. Helt vanlige mennesker, med noen flere utfordringer enn oss andre. Hva med bildene fra bryllup da? Du ignorerte de. Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. januar 2013 #380 Del Skrevet 15. januar 2013 Fellestrekk er: Der andre berre kan vasse, velja og vraka; får ikkje oss tilgang på noko som helst. Og dette må til for å halda livet oppe. Og til de totalt attendeståande som framleis ikkje ser bindinga: Liv med motløyse -> destruktivt -> ond sirkel -> sjølvmord. Altså, ingen liv til slutt. Det morsomme er at veldig mange av de fattige barna i Afrika klarer å se glede i hverdagen sin. De leker, smiler og lever livet, til tross for helt jævlige leveforhold. Når da en i verdens rikeste og beste land, sammenligner sin elendighet med deres - med grunnlaget: manglende sex - da kjenner jeg at jeg får trent avsky-muskelen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg