Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren

Gjeeesp. Har dere ikke noe annet å komme med enn:

1. Du må endre innstilling

2. Virkeligheten du beskriver er feil.

3. Breiviking.

Dere benekter altså at menn kan være incel pga utseende?

Menn blir såfall incel fordi de setter seg selv i en offerrolle, der det er alle andres feil at livet deres er så kjipt som det er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjeeesp. Har dere ikke noe annet å komme med enn:

1. Du må endre innstilling

2. Virkeligheten du beskriver er feil.

3. Breiviking.

Dere benekter altså at menn kan være incel pga utseende?

Jeg er så dristig at jeg velger å vedgå at jeg benekter det, ja. Det vil alltid være minst ett kvinnfolk i samme liga, så det gjelder ikke å sikte for høyt - hvis du bare går etter det utseendesmessige, mener jeg.

Menn blir såfall incel fordi de setter seg selv i en offerrolle, der det er alle andres feil at livet deres er så kjipt som det er.

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan VET du dette så skråsikkert?

Er det 100% fysisk umulig at en mann kan slite voldsomt med damer pga utseendet sitt, og thats it?

Er dette er en beskrivelse som motstider ditt grunnleggende menneskesyn, og dermed gjør deg biased?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal en ansiktmessig stygg, kortvokst eller skallet mann "gjøre seg hot"?

Dette er beviste preferanser hos kvinner flest.

Hvem tror du har mest sjangs til å få seg partner? En stygg, kortvokst og skallet mann, eller en stygg, kortvokst og skallet dame?

Det er menn som er mest opptatt av det ytre, noe som gjør at stygge damer sliter med å finne en mann. Hjelper ikke alltid hvor slanke de er.

For menn holder det å være selvsikker, sjarmerende og å ha kotroll på økonomien(tenker ikke på at man må være rik, men at ikke har gjeld her og der).

Anonym poster: 367ab6129fb84bdcc8bec6792743bfb8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror du har mest sjangs til å få seg partner? En stygg, kortvokst og skallet mann, eller en stygg, kortvokst og skallet dame?

Det er menn som er mest opptatt av det ytre, noe som gjør at stygge damer sliter med å finne en mann. Hjelper ikke alltid hvor slanke de er.

For menn holder det å være selvsikker, sjarmerende og å ha kotroll på økonomien(tenker ikke på at man må være rik, men at ikke har gjeld her og der).

Anonym poster: 367ab6129fb84bdcc8bec6792743bfb8

Kvinner har ikke MALE pattern baldness. Høyde på kvinner ingen krav.

Det er bare en myte menn at er mer overfladisk.

Bare ta en tur på byen og se hvem som beggars(menn) og choosers(kvinner).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har tapt i ludo når personligheten er betraktelig styggere enn utseendet.

Jobb litt med fordommene dine mot annerledestenkende så kanskje du vinner neste gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jobb litt med fordommene dine mot annerledestenkende så kanskje du vinner neste gang.

Fordommer betyr at jeg hadde dømt deg på grunnlag av f.eks. utseende, klesstil etc. Mitt inntrykk av personligheten din, er basert på hvordan du ordlegger deg, dine tanker og meninger.

En stygg personlighet har en tendens til å gjøre ethvert menneske mindre attraktivt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer betyr at jeg hadde dømt deg på grunnlag av f.eks. utseende, klesstil etc. Mitt inntrykk av personligheten din, er basert på hvordan du ordlegger deg, dine tanker og meninger.

En stygg personlighet har en tendens til å gjøre ethvert menneske mindre attraktivt.

Fordommer er fordommer uansett om det er mot utseendet eller tankegang.

Du er kanskje åpen for folk som ser forskjelllige ut men har likevel store fordommer mot anderledestenkene som du bør jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Har intet i mot annerledestenkende. En fantast fanget i en sky av bitterhet gjødslet av submissiv data kombinert med urmtagerende passiv og direkte agressivitet, dog...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer er fordommer uansett om det er mot utseendet eller tankegang.

Du er kanskje åpen for folk som ser forskjelllige ut men har likevel store fordommer mot anderledestenkene som du bør jobbe med.

Your logic is flawd. "annerledestenkende" er ingen homogen gruppe. Du gir like lite mening som 911 "truthers".

Innen forskning er det slik at man skal bevege seg utenfor sin egen lille menighet og teste ut sine teorier og la de bli angrepet av motstandere for å se om de holder mål. I og med at du reagerer med aggresjon og usakligheter kan man vel konkludere med at dine teser ikke står seg i solas lys.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har intet i mot annerledestenkende. En fantast fanget i en sky av bitterhet gjødslet av submissiv data kombinert med urmtagerende passiv og direkte agressivitet, dog...

Fancy ordbruk = Passivt aggresivt uttrykk for dine fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Your logic is flawd. "annerledestenkende" er ingen homogen gruppe. Du gir like lite mening som 911 "truthers".

Innen forskning er det slik at man skal bevege seg utenfor sin egen lille menighet og teste ut sine teorier og la de bli angrepet av motstandere for å se om de holder mål. I og med at du reagerer med aggresjon og usakligheter kan man vel konkludere med at dine teser ikke står seg i solas lys.

Å ha fordommer mot folk som tenker annerledes krever ikke at annerledestenkende er en homogen gruppe. En hvit rasist er ikke avhengig av at alle andre folkslag = homogen gruppe. Kanskje ta grunnkurs i den logikken du snakker om?

Når det kommer til forskning så har jeg jo etterspurt bildebevis for at stygge menn kan få draget ved hjelp av å endre innstilling. Dette har selvfølgelig ikke blitt frembrakt, det er jo mye enklere å angripe budbringeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puahate, jeg tror knapphet er løsningen. Forstår du hva jeg mener? La meg vennligst forklare.

- Menn må slutte å gå etter kvinnfolk, der ligger løsningen. Kvinner har tatt definisjonsmakten fra menneskene i norge, så det vi må gjøre er å holde til bake. Ja rett og slett streike.

Feminister har forklart samfunnet med at det er så synd på horer og det er så synd på prostituerte og det er så synd på kvinnfolk som ligger med så mange forskjellige menn.

Jeg sier, - hvorfor ikke heller la kvinnfolk gå der sammen uten menn? Hvis alle menn i hele verden sluttet å kjøpe sex imorgen, - ville ikke det vært tragisk for de prostituerte kanskje? Hvem skal forsørge barnefamilier i utlandet sånn at sultne unger får spist før legger seg om kvelden?

Hva hvis alle menn sluttet å glane på jenter som går på gata?

Kvinnefolk som blir spandert på byen.

Overse dem.

De er bare til trøbbel.

Poenget er at kvinner er så til de grader tilgodesett menn at det skulle bare mangle å få litt alminnelige folkeskikk tilbake og ikke bare sutring og utakknemlighet.

Det verste av det verste er at man blir latterliggjort fordi man tar opp en diskusjon til debatt. Selv den svake av taperne i samfunnet skal bli ledd av! Og dette morer jenter? Kvinnfolk synes det er festlig at menn som er tapere blir klovner i samfunnet, - selv katten synes dette er gøy.

Endret av waco
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puahate, jeg tror knapphet er løsningen. Forstår du hva jeg mener? La meg vennligst forklare.

- Menn må slutte å gå etter kvinnfolk, der ligger løsningen. Kvinner har tatt definisjonsmakten fra menneskene i norge, så det vi må gjøre er å holde til bake. Ja rett og slett streike.

Feminister har forklart samfunnet med at det er så synd på horer og det er så synd på prostituerte og det er så synd på kvinnfolk som ligger med så mange forskjellige menn.

Jeg sier, - hvorfor ikke heller la kvinnfolk gå der sammen uten menn? Hvis alle menn i hele verden sluttet å kjøpe sex imorgen, - ville ikke det vært tragisk for de prostituerte kanskje? Hvem skal forsørge barnefamilier i utlandet sånn at sultne unger får spist før legger seg om kvelden?

Overse dem.

De er bare til trøbbel.

Poenget er at kvinner er så til de grader tilgodesett menn at det skulle bare mangle å få litt alminnelige folkeskikk tilbake og ikke bare sutring og utakknemlighet.

Det verste av det verste er at man blir latterliggjort fordi man tar opp en diskusjon til debatt. Selv den svake av taperne i samfunnet skal bli ledd av! Og dette morer jenter? Kvinnfolk synes det er festlig at menn som er tapere blir klovner i samfunnet, - selv katten synes dette er gøy.

Kanskje på tide å lære seg å skille snørr og bart? Det er svært få som latterliggjør situasjonen hvor noen sitter alene og ikke finner seg en livspartner. Derimot er det latterlig å komme med den type konspirasjoner og fingerpeking som TS og tildels du har kommet med i denne tråden. Jeg mener det var Einstein som sa at definasjonen av galskap var å gjøre den samme handlingen om og om igjen og forvente et nytt resultat. Med andre ord - om du konstant faller utenfor hjelper det lite å skrike og skylde på absolutt alle andre. Det er enklere og mer fornuftig å endre seg selv istedet for å forvente et annet resultat (ref galskap).

Jeg kjenner igjen TS-typen. Jeg har truffet på slike menn og det jeg ofte har sett er at de gjerne går etter populære venninner og blir ekstremt sinte og bitre fordi venninna ikke faller for dem som "er så snill og grei". Og selv om det er politisk ukorrekt å si er det også noe med det at like barn leker best. De få gangene jeg har sett en visuelt attraktiv person bli sammen med en som er lengre ned på "skalaen" går ofte denne rundt og sturer og er deppa fordi den bare venter på å bli dumpet. Ingen klarer å være i et forhold hvor man ikke er jevnbyrdige mentalt. Det blir en selvoppfyllende profeti. Selvtillitt. Derimot har jeg også sett forhold som fortsatte å fungere med denne fysiske skeivfordelingen. Og da hadde de en ro og tiltro på seg selv. De gikk ikke rundt og forventet dommedag, de innså sin egenverdi og følte at man hadde masse å tilby partneren.

Om du ikke eier utdannelse, er dårlig til å formulere deg og ikke er kreativ søker man ikke på masse jobber som krever nettopp det - for deretter å sutre og klage samt fortelle resten av verden hvor utrolig kjip disse arbeidsgiverne er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overse dem.

De er bare til trøbbel.

Bra innlegg, er dessverre redd for at fullstendig boikott av kvinner vil hjelpe endre lite. De kjekke mennene ville bare få seg enda mer mens ingen hadde brydd seg nevneverdig om incels'ene dør ut. "De var jo bare så negative" uansett.

Det incels bør gjøre er å forbedre utseende maksimalt mye, koste hva det koste vil - og deretter satse på å utvikle mer dominanse og som du påpeker slutte å underkaste seg.

Prostitusjon er som kjent en stor svindel. Menn som beatler for sex = Incels.

Sex er fra naturens side gratis så det er veldig kynisk å utpresse penger fra incels for å dekke sine naturlige behov. Menn må slutte å kjøpe, kvinner må slutte å selge. Og halliker burde henrettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide å lære seg å skille snørr og bart? Det er svært få som latterliggjør situasjonen hvor noen sitter alene og ikke finner seg en livspartner. Derimot er det latterlig å komme med den type konspirasjoner og fingerpeking som TS og tildels du har kommet med i denne tråden. Jeg mener det var Einstein som sa at definasjonen av galskap var å gjøre den samme handlingen om og om igjen og forvente et nytt resultat. Med andre ord - om du konstant faller utenfor hjelper det lite å skrike og skylde på absolutt alle andre. Det er enklere og mer fornuftig å endre seg selv istedet for å forvente et annet resultat (ref galskap).

Jeg kjenner igjen TS-typen. Jeg har truffet på slike menn og det jeg ofte har sett er at de gjerne går etter populære venninner og blir ekstremt sinte og bitre fordi venninna ikke faller for dem som "er så snill og grei". Og selv om det er politisk ukorrekt å si er det også noe med det at like barn leker best. De få gangene jeg har sett en visuelt attraktiv person bli sammen med en som er lengre ned på "skalaen" går ofte denne rundt og sturer og er deppa fordi den bare venter på å bli dumpet. Ingen klarer å være i et forhold hvor man ikke er jevnbyrdige mentalt. Det blir en selvoppfyllende profeti. Selvtillitt. Derimot har jeg også sett forhold som fortsatte å fungere med denne fysiske skeivfordelingen. Og da hadde de en ro og tiltro på seg selv. De gikk ikke rundt og forventet dommedag, de innså sin egenverdi og følte at man hadde masse å tilby partneren.

Om du ikke eier utdannelse, er dårlig til å formulere deg og ikke er kreativ søker man ikke på masse jobber som krever nettopp det - for deretter å sutre og klage samt fortelle resten av verden hvor utrolig kjip disse arbeidsgiverne er.

Og jeg kjenner din type, prektige hvite ridder incels som kommer valsende inn med kun sine egne fordommer og lite å bidra med ellers. En mangina som prøver å imponere kvinner ved å rakke ned på andre menn, en patetisk stakkar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir kalt stygg av random folk, så dør en del av sjela.

Når du blir diskrimenert og tilsidesatt av mindre dyktige men kjekkere menn på jobb, så dør en del av sjela.

Når du virkelig prøver hardt for å være snill, sosial og lykkes med damene, likevel feiler, og samtidig ser kjekke drittsekker få seg mange damer helt uten effort, så dør en del av sjela.

Når du ser kriminelle voldelig drittsekker med vakre kvinner, mens lovlydige incels forblir incels, så dør en del av sjela.

Lignende kan jo også jenter oppleve, å bli ropt stygge ting om utseendet på gaten, å bli oversett(profesjonelt eller privat) til fordel for de vakre kvinnene, undringen "Hvorfor viser ingen sin interesse for meg? Kvinner som er utro/golddiggere/lystløgnere har også kjæreste, jeg er ingen av delene og er evig singel, så hva er så frastøtende med meg?" Snakker bare av egen erfaring. Men skal ikke kimse av denne opplevelsen, dette er like vondt enten mann er kvinne eller mann.

Anonym poster: 7231f3616506164d2d68211009acc762

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva du mener, - greia er at for eksempel, - du er dverg, stammer og flink til å synge. Da må du jo synge for å lokke damer? Alle mennesker har ett eller annet kvinne finner tiltrekkende? Det holder jo ofte å ha en leilighet, ikke være altfor dass, ha en minimum av økonomisk ansvar.

Det som kanskje kan være litt trist er at det er de som jobber livet av seg for å ha alle disse tingene, leilighet, bil og økonomisk ansvar blir forbigått av at kvinne heller vil ha han fyren som faktisk er dass, går på sosialen, får aldri livet sitt i gir og allerede har masse unger med flere andre kvinnfolk som nav betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan gjera ein ting for å hjelpe menn i denne kategorien: Ta initiativ til ONS eller eit førehald. Men det skjer aldri, fordi samfunnet har lært kvinnfolk opp til at dei aldri skal pule nederst på rangstigen. Dimed får desse mennene aldri noko som helst, og det held denne destruktive tankegangen ved like. Takk, jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...