Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:popcorn:

Hun var flink selv om jeg ikke er så kjempefan av henne.

Spennende å se Eirik nå...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og ser på finalen... Hun Siri er jo slett ikke flink! Hun synger jo surt til og med.... Han langhåre fyren en bedre...

Anonym poster: ca0747627c120795ee8c7630744e0b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på finalen... Hun Siri er jo slett ikke flink! Hun synger jo surt til og med.... Han langhåre fyren en bedre...

Anonym poster: ca0747627c120795ee8c7630744e0b74

Siri er faktisk den som har sunget minst surt av alle! Hun er den desidert beste teknisk.

Anonym poster: 3925a61ff490e12c699551852c053c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uff. Dette syns jeg ikke var noe bra. Ingen kan være Michael og det er det han prøver på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Eirik, men synes ikke det var så bra med "Bad". Synes han så litt ukomfortabel ut med dansere, rart antrekk ++.. eller er det bare meg?

Endret av cellar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg heier på Eirik, men synes ikke det var så bra med "Bad". Synes han så litt ukomfortabel ut med dansere, rart antrekk ++.. eller er det bare meg?

Nei, litt enig. Vi får skylde på at han ikke valgte låta selv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikkke Eirik gjorde det bra med "Bad" Det var ingen Idol vinner prestasjon. Siri var meget bra,men detvarheller ingen Idol vinner fremføring.

Anonym poster: d9c16a134dac5fd284a6bab9a2b25f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Regner med Eirik vinner, har ikke følgt med på idol i år, bare sett litt nå og da. Men kan ikke si det er så mange som har imponert meg...men eirik syns jeg har vært bra da...selv om ingen av dem var overimponerende så langt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,Blipp`ern er jo helt topp, han er grunnen til den super suksessen Idol har vært i år. Han alene er jo nesten en grunn til å se på!

Anonym poster: d9c16a134dac5fd284a6bab9a2b25f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tona elska det, akkurat som Sotra-pedXXX.

Utrolig hvor mye skvip dommerne lirer av seg.

Anonym poster: 9ae1fd33d8ed1660d85337f2eaa06f7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vinneren - Eirik

Anonym poster: d9c16a134dac5fd284a6bab9a2b25f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett litt nå og da på Idol, men Eirik er vel den jeg har oppfattet som veldig jevnt bra... Har han noen gang vært dårlig egentlig?

Håper han vinner jeg.. Han er jo en entertainer og. Hvor gammel er han egentlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Jeg har sett litt nå og da på Idol, men Eirik er vel den jeg har oppfattet som veldig jevnt bra... Har han noen gang vært dårlig egentlig?

Håper han vinner jeg.. Han er jo en entertainer og. Hvor gammel er han egentlig?

24. fikk sjokk da jeg leste det, trodde han var minst 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig..

Hva slags sang måtte de velge nå? Istad var det dommer, så dem selv - og nå?

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt nå og da på Idol, men Eirik er vel den jeg har oppfattet som veldig jevnt bra... Har han noen gang vært dårlig egentlig?

Håper han vinner jeg.. Han er jo en entertainer og. Hvor gammel er han egentlig?

Dårligste han har gjort er vel Bad i kveld. Han er 24 etter hva jeg vet, å ja, han er en entertainer!! Helt rå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt Eirik gjort finalelåten enda, men den er dødskjedelig med Siri iallefall..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...