Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor sitter hun Tone i dommerpanelet? Hun er jo ikke akkurat veldig god til å synge selv..

Anonym poster: 4b58e4c2fdf348c2d95f35fb78494318

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kiara!

Hvorfor sitter hun Tone i dommerpanelet? Hun er jo ikke akkurat veldig god til å synge selv..

Anonym poster: 4b58e4c2fdf348c2d95f35fb78494318

Hun er flink synes jeg til å synge og som artist for små og litt større anledninger.

Men som idol-dommer gir hun mer som seer absolutt ingenting enn assosiasjoner til et nek. Det er svulstige kommentarer uten innhold, hun elsker alt og alle, får frysninger, flørter med kameraet og gir svært lite konstruktive tilbakemeldinger med unntak av idag til Steffen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra av Tone å si fra, for det merker vi alle, at han ikke tar kritikk godt.

Skjønte noe hadde skjedd på kommentarene nå etter pausen. Hva var det som ble sagt? Fikk ikke med meg første del?

Og hvem i all verden er det som stemmer på Steffen?

Anonym poster: 26c1ac3551547c3c3c99fedc434c4042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilma2000

Urettferdig at ikke steffen gikk ut når astrid var sååå mye flinkere. Rimelig sjokk at siri var usikker i dag også.. Blir det finale med steffen og eirik gidder jeg ikke å se.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem i all verden er det som stemmer på Steffen?

Anonym poster: 26c1ac3551547c3c3c99fedc434c4042

folk som digger country og steffen, tro det eller ei, så fins vi. men som Steffen sier, smak og behag, jeg kan ikke skjønne at folk stemmer eirik, astrid og siri

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Tone er en usympatisk dum dolle. Den kommentaren til Steffen var så unødvendig, denslags hadde ingenting med konstruktiv kritikk av sangen å gjøre. Sånt tar man på kammerset. Direkte stygt var det.

Men Steffen var ikke bra i dag. Personal Jesus var flott, men det var vel så mye Erik Flaas fortjeneste. Gud for en fantastisk mann Erik Flaa er.

Fryktelig trist at Astrid Sugaren røyk ut. Fascinerende stemme.

Anonym poster: 6ed9a4fbfa0623ebef8f018001916d20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Tone er en usympatisk dum dolle. Den kommentaren til Steffen var så unødvendig, denslags hadde ingenting med konstruktiv kritikk av sangen å gjøre. Sånt tar man på kammerset. Direkte stygt var det.

Anonym poster: 6ed9a4fbfa0623ebef8f018001916d20

enig med deg, skjønner foresten ikke hvordan han skal ta seg til kritikken, synes dommerene bare sier at det er kjedelig og ordinert og hva skal man gjøre med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra http://www.kjendis.no/2013/04/26/kjendis/idol/steffen_jakobsen/tv2/tv_2/26881747/ - Jeg vet ikke om jeg vil fortsette i «Idol»

Brumlebassen Steffen Jakobsen er lei av «Idol»-kjøret.

Anonym poster: 9311843eb960b4b1f982b00ed9b91e04

Åja, hva med å trekke seg FØR de andre stemmes ut en etter en?! Hvis han er lei og ikke orker mer bør han heller la de andre få en sjangse til å oppfylle drømmen sin! Egoist!

Anonym poster: 26c1ac3551547c3c3c99fedc434c4042

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra http://www.kjendis.n.../tv_2/26881747/ - Jeg vet ikke om jeg vil fortsette i «Idol»

Brumlebassen Steffen Jakobsen er lei av «Idol»-kjøret.

Anonym poster: 9311843eb960b4b1f982b00ed9b91e04

Da syns jeg han kan gå frivillig, og så kan Astrid Sugaren komme tilbake igjen.

Anonym poster: 2b39d25a746a5876aa7ca7350cfb6c39

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Tone som bitcha om at Steffen lar kommentarene til dommerne prelle av. Synes han oppfører seg helt ok når han får kritikk, har ikke noe glede av å se folk sutre over kommentarene til dommerne. Hun lager bare kvalm, som alltid.

Det er nok country-fansen som stemmen på Steffen...

Tja, jeg digger country (amerikansk country ikke norsk) men jeg er ikke noe fan av Steffen. Egentlig er jeg ikke særlig fan av noen av dem som er igjen nå. Ser mest på for å se Stian Blipp. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til de som støtter Tone;

Kom med ETT eneste eksempel på en situasjon hvor hun har kommet med FAGLIG kritikk..... Jeg har ikke hørt noe til det. Stort sett er det bare pjatt og kopiering av de andre dommerne hun kommer med.

Anonym poster: 26ef7f7a8a5d1c337dd42698a66e85c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som støtter Tone;

Kom med ETT eneste eksempel på en situasjon hvor hun har kommet med FAGLIG kritikk..... Jeg har ikke hørt noe til det. Stort sett er det bare pjatt og kopiering av de andre dommerne hun kommer med.

Anonym poster: 26ef7f7a8a5d1c337dd42698a66e85c9

Det der er bare tull. Hun har kommet med første kommentar mange nok ganger, hvor de andre dommerne har nevnt det samme etterpå. Hva er faglig mener du? At det var surt der og der? At personen burde valgt en annen sang? osv. Hun klarer seg helt fint. Folk misliker henne, og finner hver minste lille ting å kritisere. Hun er virkelig "damned if she does, and damned if she doesn't".

Anonym poster: 3925a61ff490e12c699551852c053c5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitter hun Tone i dommerpanelet? Hun er jo ikke akkurat veldig god til å synge selv..

Anonym poster: 4b58e4c2fdf348c2d95f35fb78494318

Hun synger ihvertfall rent :)

Anonym poster: 3925a61ff490e12c699551852c053c5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen lever og er blitt kjent for den dype stemmen han har og er ikke interessert i å lære noe annet, der er dommerne og Steffen uenige.

Eirik som alle digger, jaha, det er ikke noe som er spesielt ved han annet enn at han tør å synge alle typer låter og kommer til å PASSE til å vinne idol.

Astrid Sugaren ble for spesiell for IDOL, hun passer bedre i et annet selskap.

Siri blir den nye Claudia Scott på mange måter. Pen nok til å vinne idol, men synger ikke riktige sanger som idol sirkuset kan reise rundt med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...