Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hørt rykter om at det var noe teknisk stemmefeil, kan det stemme? Har lest det var flere som stemte i går (ikke bare på Astrid Smeplass) som fikk feilmelding.

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Har hørt rykter om at det var noe teknisk stemmefeil, kan det stemme? Har lest det var flere som stemte i går (ikke bare på Astrid Smeplass) som fikk feilmelding.

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Hvor har du hørt de ryktene hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Har hørt rykter om at det var noe teknisk stemmefeil, kan det stemme? Har lest det var flere som stemte i går (ikke bare på Astrid Smeplass) som fikk feilmelding.

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Det får man jo høre hver gang hvor en som er ansett som en favoritt ryker ut uansett hvordan konkurranse det er.Hva med å bare innse at vedkommende ikke fikk nok stemmer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Har hørt rykter om at det var noe teknisk stemmefeil, kan det stemme? Har lest det var flere som stemte i går (ikke bare på Astrid Smeplass) som fikk feilmelding.

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Spør som Sunshine23, hvor har du hørt de ryktene? Jeg liker Astrid jeg, men på fredag syns jeg faktisk Sugaren sang bedre. Selv om det var overraskende at Smedplass røk ut. Steffen skulle røket ut. Vakker stemme for all del, men hadde passet bedre i jakten på en køntristjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som skrev det om feilmeldingene. Har lest det som kommentarer både på den facebook-siden (gi Astrid Smeplass en ny sjanse i Idol), og i denne artikkelen.

Feilmeldinger er en ting, men en annen ting er disse som tror at siden de fikk forsenket eller ingen bekreftelse på deres stemmer, så ble det liksom ikke registrert.

Hvorfor ikke bare akseptere at hun har gått ut? I følge nevnte artikkel hadde hun aldri takket ja til å komme inn igjen, så hvorfor spekulere om noe sånt?

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å huske å ha lest at noen feilmeldinger når man sender inn stemmene er helt vanlig, og at det ikke ble sendt ut flere feilmeldinger sist sending enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Sier som anonym bruker, hvorfor ikke bare godta at hun trakk det korteste strået og røk ut? Jeg har alltid likt henne, men jeg syntes ikke hun sang bra på fredag. Sugaren sang langt bedre og fortjente å gå videre. Utrolig barnslig av dommerne å reagere på den måten. De burde sett seg for gode for det. Smedplass er uansett garantert en karriere innenfor musikken. Selv heier jeg på Eirik. Han er detstørste talentet der. Eneste idoldeltageren jeg har vurdert å kjøpe plata til. Fantastisk kul fyr! Håper på han og Sugaren i finalen og at han vinner. Steffen kan ryke ut neste gang for min del..Utrolig fin stemme, men kan jo ikke synge annet enn country! Samme med Siri, er country for alle penga der og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg tviler på at det var noe feil med meldingene.

Sugaren var bedre og fortjente å være der.

Litt av noen dommere som sitter å baner og offer seg fordi Smeplass røyk ut. Ærlig talt :rolleyes:

Endret av Sunshine23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å ha lest på face for en stund siden at det var en som hadde fått feilmelding når hun stemte på en eller annen. da fikk hun til svar at stemmen ble registret, selv om det kom feilmelding

Anonym poster: a99fdb0bd5c4241b675e09b9a8c1e29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart at de skal gjenskape gode øyeblikk fra Idol. Fordi de øyeblikkene var så gode fra før av, så det blir liksom ikke bedre nå. F.eks. denne første sangen. Den duger bare når Alejandro synger den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var første gang jeg har likt Siri. Så da ryker hun vel i kveld. :laugh:

Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom litt sent inn på tv2, forstår hva de skal synge i kveld, men synes jeg hørte noe om duett med tidligere deltakere?

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom litt sent inn på tv2, forstår hva de skal synge i kveld, men synes jeg hørte noe om duett med tidligere deltakere?

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Forsto det sånn at de først skal synge alene, deretter duett med tidligere deltakere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kiara!

Synes at Astrid Sugaren fortjener en unnskyldning fra dommerene fremfor at Tone Damli skal fortelle hvor hun har frysninger. Behandle en jente på 16 år på den måten i dette sirkuset... :S

Håper og tror at hun også klarer seg videre ikveld. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Synes at Astrid Sugaren fortjener en unnskyldning fra dommerene fremfor at Tone Damli skal fortelle hvor hun har frysninger. Behandle en jente på 16 år på den måten i dette sirkuset... :S

Håper og tror at hun også klarer seg videre ikveld. :)

Dommernes reaksjon forrige uke gikk ikke på at Sugaren ikke fortjener å gå videre, men at Smedplass ikke fortjente å gå ut. Det var en reaksjon som var lik mange av oss andre som satt hjemme hadde, så sånn sett syntes jeg det var ok. De er jo der for å gi sin personlig mening. Men sett i ettertid så er det trist at en så ung jente følte at hun ikke fortjente å komme videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Astrid og Erik er de suverent beste. Astrid er virkelig undervurdert, hun har en fantastisk stemme. Jeg mener at hun er for bra for idol, da dommerne åpenlyst ikke ser henne, men heller ønsker noen med mer utstråling og "pakka".

Siri er flink, men blir litt for anonym for min del. Steffen er et naturtalent med den karakteristiske stemmen sin, men synes ikke han utfordrer seg selv nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Dommernes reaksjon forrige uke gikk ikke på at Sugaren ikke fortjener å gå videre, men at Smedplass ikke fortjente å gå ut. Det var en reaksjon som var lik mange av oss andre som satt hjemme hadde, så sånn sett syntes jeg det var ok. De er jo der for å gi sin personlig mening. Men sett i ettertid så er det trist at en så ung jente følte at hun ikke fortjente å komme videre.

Det er for meg helt irrelevant. Man reagerer ikke slik som voksen på tv når det står to unge jenter der opp på randen av gråt og følelsesutbrudd.

Det sitter to stk i det panelet som har vært med på dette sirkuset, T.D også som 16åring da burde man rett og slett klare være litt empatisk mot den som står der idag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...