Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Han har da alltid hatt bart, mener du skinnskjegget?

Nei. Han har mer bart nå enn han har hatt før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns denne "mentoren" ødelegger for deltakerne jeg.

Ja du sier noe. Litt enig,

Anonym poster: 38f8bc8f17b7846183d458ad4f7b402a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen var utrolig kjedelig. Tenker at han er litt for komfortabel.

Sugaren var bra, men får mye om å synge surt som vanlig. Engelsken var visst bra i dag, men jeg har tydeligvis ikke språkøre nok til å høre forskjell på nå og tidligere.

Georg var dårlig, men kjenner jeg ripsa riktig så går han videre allikevel.

Skjønner ikke hvorfor Sugaren alltid får så mye pes fra dommerne. I mine ører synger hun hverken surt eller dårlig engelsk. Hun er jo klart best. Virker som dommerne ikke vil at hun skal vinne.

Anonym poster: fcf268179fd22568d913057934648adc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blipp sa i starten "og noen har barbert seg litt rart i dag", han har jo gjort det fordi det er countrykveld, kommer ikke til å være sånn neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Skjønner ikke hvorfor Sugaren alltid får så mye pes fra dommerne. I mine ører synger hun hverken surt eller dårlig engelsk. Hun er jo klart best. Virker som dommerne ikke vil at hun skal vinne.

Anonym poster: fcf268179fd22568d913057934648adc

Synes ikke Sugaren eller Georg er spesielt flinke. Førstnevnte synger ofte surt, og sistnevnte gjør det nesten konstant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide av Georg røk ut. Han har jo sunget surt i alle finalerundene.

Astrid Smeplass skuffet meg litt i dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steffen og Smeplass skuffer bare mer og mer, mens Eirik slår til stadig vekk. Synes han og Sugaren og Siri er de beste.

Anonym poster: 6ed9a4fbfa0623ebef8f018001916d20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått glipp av de siste rundene, og lurer på hvilke tema de har hatt de siste kveldene?

(Og om noen vet hvilke temakvelder som kommer? :) )

Prøvde å google det, men lite info, og disse idol-sidene på tv2.no er søppel å navigere på...

Takk til deg som gidder å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget leeenge Astrid Smeplass, men hun har tapt seg de to siste rundene. Astrid Sugaren har jeg aldri skjønt greia med, synes hun synger falskt stort sett hver gang, Georg gir meg overhodet ingenting, også håper jeg at Steffen ryker snart. Siri og Eirik overrasker meg mer og mer, begge har spesielle stemmer med særpreg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg digget leeenge Astrid Smeplass, men hun har tapt seg de to siste rundene. Astrid Sugaren har jeg aldri skjønt greia med, synes hun synger falskt stort sett hver gang, Georg gir meg overhodet ingenting, også håper jeg at Steffen ryker snart. Siri og Eirik overrasker meg mer og mer, begge har spesielle stemmer med særpreg.

Det er vel vel det som er totalt uforståelig for meg at noen kan mene. Både Eirik og Siri har solide stemmer, men det går flere av dem på dusinet. Er det noen som har særpreg i stemmen er det vel Sugaren, uansett hvor falskt man måtte mene at hun synger.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vel det som er totalt uforståelig for meg at noen kan mene. Både Eirik og Siri har solide stemmee, men det går flere av dem på dusinet. Er det noen som har sørpreg i stemmen er det vel Sugaren, uansett hvor falskt man måtte mene at hun synger.

Uenig, synes de har litt særpreg, ser ikke helt dette særpreget til Sugaren (mulig det overdøves av alle de sure tonene). Synes det er en forutsetning å mestre det sangtekniske før man melder seg på en sangkonkurranse. Heller tjue på dusinet enn falsk sang i mine ører iallfall. Tviler uansett på at jeg kommer til å kjøpe plata til noen av dem. IDOL er for meg underholdning, ikke musikk jeg gidder å høre på når konkurransen er over.

Endret av Awa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Uenig, synes de har litt særpreg, ser ikke helt dette særpreget til Sugaren (mulig det overdøves av alle de sure tonene). Synes det er en forutsetning å mestre det sangtekniske før man melder seg på en sangkonkurranse. Heller tjue på dusinet enn falsk sang i mine ører iallfall. Tviler uansett på at jeg kommer til å kjøpe plata til noen av dem. IDOL er for meg underholdning, ikke musikk jeg gidder å høre på når konkurransen er over.

Jeg har heller aldri kjøpt platene til en Idol-artist. Men, jeg synes det er forfriskende med noe litt annerledes, og ikke bare vokalonani som i de amerikanske konkurransene.

Jeg er nok tilbøyelig til å ofte være enig med tidligere Idol-dommer Tor Milde. Han har også Sugaren som favoritt, og i mine ører er hun en blanding mellom Tanita Tikaram og Edith Piaf.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sobril

Men hun kan jo knapt engelsk, Suggaren altså. :ler:

Jeg synes Sverre er verre.

Sugaren har også en litt "60/70-talls sound", og jeg har hørt liknende uttale før av artister - som da er engelske eller amerikanske. Mulig jeg er rar, men jeg synes det passer sounden.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri kjøpt platene til en Idol-artist. Men, jeg synes det er forfriskende med noe litt annerledes, og ikke bare vokalonani som i de amerikanske konkurransene.

Jeg er nok tilbøyelig til å ofte være enig med tidligere Idol-dommer Tor Milde. Han har også Sugaren som favoritt, og i mine ører er hun en blanding mellom Tanita Tikaram og Edith Piaf.

Da tror jeg vi må være enige om å være uenige. Jeg skulle gjerne sett mer av nivået fra det amerikanske nivået.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Da tror jeg vi må være enige om å være uenige. Jeg skulle gjerne sett mer av nivået fra det amerikanske nivået.

Jepp. Jeg vet at nivået er høyt over there, men synes det er uendelig platt og intetsigende. Men nå liker jeg generelt ikke type "syngedamer" ala Beyonce, men er stor Tori Amos fan for eksempel.

Hadde det vært en konkurranse i stemmeprakt kunne de like gjerne dratt skalaen hver fredag.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...