Gå til innhold

IDOL 2013

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Jada, men Britiske Idol er også mye bedre.

Nivået er så lavt at jeg bli flau.

Anonym poster: 38f8bc8f17b7846183d458ad4f7b402a

T.o.m Svenske Idol er 10 ganger bedre.

Der må de i finalerundene lage skikkelig shiw. Ikke bare stå rett opp og ned og synge...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der må de i finalerundene lage skikkelig shiw. Ikke bare stå rett opp og ned og synge...

Takk!

Norske Idol suger og er bare flaut å se på.

Anonym poster: 38f8bc8f17b7846183d458ad4f7b402a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Kan noen forklare meg hva som er så forferdelig med engelsken til Astrid? Er det noe jeg ikke hører? Ser de kommenterer det samme på Dagbladet.

Jeg er ingen verdensmester selv, men har bodd lenge nok i utlandet til å snappe opp flere med langt dårligere engelsk. Sverre for eksempel. Vanvittig dårlig uttale, men Astrid har liksom blitt en snakkis på området? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Enig, det kjipeste er at jeg synes nivået var høyere i semifinalene, men at feil folk har forsvunnet ut, og at dommerne gjorde noen litt merkelige valg allerede i begynnelsen? Nivået nå er så lavt at jeg blir flau. Man skal ikke synge falskt i IDOL-finalene, for søren! I dag var det tre-fire som sang udiskutabelt surt, det er for dårlig. Også babler dommerne om at nivået er så høyt? :fnise::vetikke:

Endret av Candice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg mest over Tone som åpenbart ikke veit hva hun driver med.

Ja! Jeg merker hun irriterer meg bare mer og mer.

Få inn Jan Fredrik!! :grine:

Enig, kan noen gi ho der Tone munnkurv, rett å slett flaut å høre på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg at vi skal stemme. Hallo det er jo tydeligvis fjortisene som går amok med tlf siden Georg og Sverre er der enda :rolleyes:

Jeg stemte på Astrid S i kveld forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at vi skal stemme. Hallo det er jo tydeligvis fjortisene som går amok med tlf siden Georg og Sverre er der enda :rolleyes:

Min far lurte på hvorfor de fortsatt er med, og det er jo som du sier på grunn av fjortisene. Men nå skal det sies at jeg har et skriv på at jeg er så å si tonedøv. Så kanskje jeg bør holde munn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN VI FÅ INN NOEN ORDENTLIGE DOMMERE SOM VET HVA DE SNAKKER

OM? :rope: :rope:

De fleste virker jo helt på bærtur. Hva søren gjør Tone der? Hun vet hvert fall ikke hva hun snakker om. Jeg er ingen ekspert, men jeg hørte jo lang vei at Siri sang surt. Samme med Sverre.

Simon Cowell hadde vel bare ristet på hodet over de som er i finalen :Nikke:

Anonym poster: 24e0cdf049061cadb6b8b7b31c96af08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at vi skal stemme.

Skal vi stemme? Er det stemmeplikt, noe a la valg i Australia, hvor man får bot dersom man ikke stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Har ikke begge S i etternavnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva som er så forferdelig med engelsken til Astrid? Er det noe jeg ikke hører? Ser de kommenterer det samme på Dagbladet.

Jeg er ingen verdensmester selv, men har bodd lenge nok i utlandet til å snappe opp flere med langt dårligere engelsk. Sverre for eksempel. Vanvittig dårlig uttale, men Astrid har liksom blitt en snakkis på området? :klo:

Er enig. Er ikke SÅÅÅÅ ille liksom. Det er jo litt dårlig, men tror hun kommer seg hvis hun øver seg litt :) I kveld var det jo mye bedre enn sist! Hun har en nydelig stemme i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes virkelig ikke Astrid ser ut som om hun er 16!

Nei, det er et stort problem for meg. :bond:

Sitter og tenker at "Woha, hun er pen! Og så "herregud, hun ble født da jeg var like gammel som hun er nå..." :flau:

Var ikke så ille i dag, syns jeg. Men sist var det skikkelig Heyderdahl-engelsk. Syns hun hadde mye bedre uttale denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nei, det er et stort problem for meg. :bond:

Sitter og tenker at "Woha, hun er pen! Og så "herregud, hun ble født da jeg var like gammel som hun er nå..." :flau:

Var ikke så ille i dag, syns jeg. Men sist var det skikkelig Heyderdahl-engelsk. Syns hun hadde mye bedre uttale denne gangen!

Reagerte veldig på Sverres uttale av enkeltord, jeg. "Bullet" blant annet. Selveste Heyerdahl har gitt meg smerterier pga engelsken. Mulig sangen hun dro sist ga meg så 70-talls "høy på lsd vibber" at jeg overhørte det. Men nå liker jeg Morten Abel veldig godt også, og der er det både det ene og andre å utsette på engelsken. For ikke å glemme Unni Wilhelmsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett på i går, men gikk igjennom auditionene nå. Fikk frysninger av Steffen, det må jeg innrømme :) jeg elsker låta Wuthering Heights, så jeg var litt "what" når jeg så at Eirik skulle synge den, men det var jo en kul versjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Astrid Sugaren og Steffen var best i går. De som hørte sure toner og dårlig engelsk hos Astrid Su i går, må ha hørt på en helt annen frekvens enn meg. Ingen overraskelse at Martine røk ut i går. Når skal folk lære at de som får mest kritikk ikke er de som ryker ut, siden fansene deres da mobiliserer ekstra? Hvis din favoritt får kommentarer midt på treet, og ikke skiller seg ut i runden, da er det fare på ferde.

Jeg skjønner heller ikke greia med Siri, hun var ikke bra i går. Men helt klart dommernes forhåndsfavoritt som skal skjermes. Sverre gjorde sin beste opptreden i går, og fikk dårlig kritikk. I motsetning til de gangene han har sunget dårlig og fått bra kritikk. Forstå det den som kan.

Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN VI FÅ INN NOEN ORDENTLIGE DOMMERE SOM VET HVA DE SNAKKER

OM? :rope: :rope:

De fleste virker jo helt på bærtur. Hva søren gjør Tone der? Hun vet hvert fall ikke hva hun snakker om. Jeg er ingen ekspert, men jeg hørte jo lang vei at Siri sang surt. Samme med Sverre.

Simon Cowell hadde vel bare ristet på hodet over de som er i finalen :Nikke:

Det morsomste er jo nesten når de sier ting som "du synger surt igjen, get your act together!". Kan man ikke synge, så kan man ikke synge. Det er ikke bare å skjerpe seg. Det blir som om min personlige trener, som jeg ikke har, skulle si til meg at nå må du bare løpe hundremeteren 7 sekunder raskere, så blir du verdensmester. Skal riktignok sies at den som fikk beskjed om å get your act together ikke sang surt i det hele tatt i går.

Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi stemme? Er det stemmeplikt, noe a la valg i Australia, hvor man får bot dersom man ikke stemmer?

Uhm ja vi som ser på kan stemme hvis man vil. Det er ikke noe tvang, men vi bestemmer hvem som ryker og får bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det virker som dommerene KUN dømmer stemmene? De dømmer jo ikke åssen de er på scenen, åssen de utnytter scenen, får med publikum, beveger seg, lager show osv. Det nytter ikke bare å ha en fin stemme også er man stiv på scenen.

Jeg er enig med AB. Jeg synes de står alt for stille og vifter litt med armene. Nivået er latterlig dårlig.

Siri puster ikke Taylor Swift i nakken og skjønner ikke hvorfor de klager på engelsken til Astrid.

Dommerene har tydligvis lagt Siri for elsk. Hvertfall Tone, Kurt og dansken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...