Gå til innhold

IDOL 2013

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, bergensk faktisk. Knis. Jeg bare syns hun burde prøve å snakke norsk når hun faktisk forstår norsk.

Men HVORFOR? Fordi det kan være barn som ser på som ikke skjønner engelsk? Det er mye lettere å forstå et språk enn å snakke det selv.

Angående bergens er det (som du sikkert forstod) fordi hun fikk spørsmålene stilt på bergensk, og om man skal svare på samme "språk" som man blir spurt..

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Men hvis barna ikke skjønner engelsk skjønner de jo heller ikke hva hun svarer. :) Vet det er mye lettere å forstå et språk enn å snakke det selv, men syns nå hun skulle prøvd jeg da. Snakker man ikke norsk er det feil å være med i norsk idol syns jeg. Men det er nå min mening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Og tenk om hun kommer inn som wildcard da. Tema for en av kveldene er alltid norsk på norsk og hva skal hun gjøre da når hun ikke kan norsk? Syns det blir feil jeg.

Men flink er hun, kjempeflink. Får seg helt sikkert en musikk-karriere, hun trenger ikke idol for å få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så flaut.

Edit: hun fikk masse skryt av dommerne. Kanskje kanskje det er noe feil med øregangene mine?

Han neste var grønnjævlig også.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han i grønne skjorten: ikke fint

Anonym poster: fcf268179fd22568d913057934648adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte at hun Charlotte kom til å synge sist i dag når jeg så hvem som skulle være med. Hun er så opphypet i forkant av dette, mer pga utseende enn stemmen spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tone: "det der er den kjedeligste låta jeg vet". Er slike kommentarer som passer så fint når dama kan skilte med selveste "Butterflies" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg må ha andre ører enn dommerne. Hun dama i rosa var jo driiit dårlig!!!!????

Jeg likte hun jeg.Og jeg bare elsker stemmen hennes :)

Men jeg har tenkt det samme som deg flere ganger.Enten likt det eller ikke likt det,men dommerene har tydeligvis hørt noe helt anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har tone på seg i kveld som dere reagerer sånn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var visst tacky med hullete jeans

Skjønner for såvidt at hun får mye hets. Det er jo ei flott jente, så da blir man lykkelig hvis man kan plukke på noe som har med hennes ytre å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst tacky med hullete jeans.

Skjønner for såvidt at hun får mye hets. Det er jo ei flott jente, så da blir man lykkelig hvis man kan plukke på noe som har med hennes ytre å gjøre :)

Jeg skulle gjerne sett litt mer tacky ut, jeg, hvis det der hadde vært resultatet.

Apropos Tone hadde jeg hatt litt mer respekt for meningene hennes dersom hun faktisk hadde sangstemme. Ikke minst en karriere som gjaldt musikken og ikke utseendet eller forholdet til Aksel.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En topp som sluttet ved navlen.

Klandrer henne ikke, hadde jeg sett ut som Damli hadde jeg nok gått naken på tv :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Yellow Taxi

"Vil se deg gjøre noe annet" - teit kommentar. Artister gjør sin greie, det er det folk vil høre. Vi trenger ingen OK generalist-underholdere, de hører til på danskebåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...