Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2013 #341 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg syns også Christopher skulle gått videre. Elsker stemmen hans! Steffen er råflink, men håper han kan synge noe annet enn bare køntri. Men dommerne må være tonedøve i blant. Hun som sang "bed of roses" knuste nesten vannglasset mitt sånn som hun skrek, men av dommerne fikk hun masse skryt. Du og jeg har veldig lik smak i musikk, og er enig om veldig mye på musikkfronten. Hun skreik jo så fælt at jeg lurte på om hun plutselig fikk vondt. Og hun mørke som sang Rhianna var konsekvent på feil toneleie. Da blir det surt selv om du forsåvidt synger reint. Vet ikke om jeg synes noen er sånn WOW i år, altså. Steffen er god, men jeg er ikke så glad i køntri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #342 Del Skrevet 21. februar 2013 Utrolig kalkulert av TV2, ingen tvil om hvem de ville ha videre i kveld. Selvsagt ikke tilfeldig hvem som var de to som sang til slutt, og som fikk klart mest dommerskryt. Irriterer meg at de ikke viser hvor mange prosent av stemmene de fire beste fikk, det gjorde de før. Ken André ville de åpenbart ikke ha videre, siden han ble plassert i den semifinalen (det er vel ingen som tror semifinalene er trukket), tipper han hadde gått greit videre om han hadde vært i et annet semifinaleheat (ikke at jeg hadde noe ønske om at han skulle gå videre). Han bør ligge godt an for wild card, jeg tror også han ville gått videre fra hvilken som helst annen gruppe. Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2013 #343 Del Skrevet 21. februar 2013 Ken Andre? Er det han trøndern? Mørk i huden og glimt i øyet? Fikk ikke sett i går, og husker ikke navnene så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2013 #344 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Du og jeg har veldig lik smak i musikk, og er enig om veldig mye på musikkfronten. Hun skreik jo så fælt at jeg lurte på om hun plutselig fikk vondt. Og hun mørke som sang Rhianna var konsekvent på feil toneleie. Da blir det surt selv om du forsåvidt synger reint. Vet ikke om jeg synes noen er sånn WOW i år, altså. Steffen er god, men jeg er ikke så glad i køntri. Godt noen har greie på musikk! Hehe! Jeg ropte auuuu når hun skrek så fælt, det var rett og slett vondt å høre på! Jeg syns også hun som sang Rihanna sang surt. Det var bare helt rart å høre på. Jeg er litt skapfan av Rihanna og glad i den låta og syns ikke hun taklet den noe bra. Ikke glad i køntri jeg heller, det er vel det jeg hater mest bortsett fra dænsebænd. Men stemmen til Steffen er rå, så håper han kan synge litt rock også! Håper Christopher kommer inn som wildcard. Endret 21. februar 2013 av Borghild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2013 #345 Del Skrevet 21. februar 2013 Ken Andre? Er det han trøndern? Mørk i huden og glimt i øyet? Fikk ikke sett i går, og husker ikke navnene så godt. Ikke trønder, han er fra Brønnøysund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2013 #346 Del Skrevet 21. februar 2013 Åja. My bad. Han var på audition i Tr.heim, så da ble han liksom til trønder for meg. Trodde han skulle gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #347 Del Skrevet 21. februar 2013 Steffen har jo gitt ut plate, men han synger bare country. Tror Kurt elsker contry, derfor elsker han Steffen. Kurt og Steffen kunne ha synget bra sammen. Steffen må synge litt andre sanger også, for føler han er ferdig utviklet artist allerede. Anonym poster: 48acc29dc9d9b0b810f720f2a8ae9397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 21. februar 2013 #348 Del Skrevet 21. februar 2013 Tør nesten vedde en tier på at Steffen kommer til å reise til Nashville eller noe sånt etter Idol, og spille inn hans 2. og sikkert 3. countryplate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #349 Del Skrevet 22. februar 2013 Steffen har jo gitt ut plate, men han synger bare country. Tror Kurt elsker contry, derfor elsker han Steffen. Kurt og Steffen kunne ha synget bra sammen. Steffen må synge litt andre sanger også, for føler han er ferdig utviklet artist allerede. Anonym poster: 48acc29dc9d9b0b810f720f2a8ae9397 Hvis han allerede har gitt ut plate, skjønner jeg ikke hvorfor han meldte seg på Idol. For ganske mange er Idol mer ødeleggende enn oppbyggende for karrieren. De eneste som virkelig har kunnet leve av musikken etter Idol, er Kurt og Tone. (Correct me if I`m wrong). Og selv om jeg synes Steffen er flink, tenker jeg at så lenge han allerede er en innspilt artist, at noen andre heller burde vinne og få sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #350 Del Skrevet 22. februar 2013 De eneste som virkelig har kunnet leve av musikken etter Idol, er Kurt og Tone. (Correct me if I`m wrong). Du tar litt feil her. Kurt har sunget. Tone har posert seg til penger. Anonym poster: c9af656b5aaec4251ad4de3f5bdab977 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. februar 2013 #351 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvis han allerede har gitt ut plate, skjønner jeg ikke hvorfor han meldte seg på Idol. For ganske mange er Idol mer ødeleggende enn oppbyggende for karrieren. De eneste som virkelig har kunnet leve av musikken etter Idol, er Kurt og Tone. (Correct me if I`m wrong). Og selv om jeg synes Steffen er flink, tenker jeg at så lenge han allerede er en innspilt artist, at noen andre heller burde vinne og få sjansen. Maragaret Berger, Gaute Ormåsen, Alejandro Fuentes og Eva Weel Skram(eller hva hun heter, Eva and the heartmaker) har vel hatt greie karrierer etter idol, selv om de ikke er så mye i rampelyset. Men det er slett ingen fordel å vinne idol(bortsett fra Kurt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 22. februar 2013 #352 Del Skrevet 22. februar 2013 Å gi ut plate betyr ikke at man er en plateartist. ALLE kan gi ut plate, bare spille inn musikk og brenne det ut på cd. Det er jo ikke før nå Steffen har solgt cd'er, nå som alle har sett ham på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. februar 2013 #353 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvis han allerede har gitt ut plate, skjønner jeg ikke hvorfor han meldte seg på Idol. For ganske mange er Idol mer ødeleggende enn oppbyggende for karrieren. De eneste som virkelig har kunnet leve av musikken etter Idol, er Kurt og Tone. (Correct me if I`m wrong). Og selv om jeg synes Steffen er flink, tenker jeg at så lenge han allerede er en innspilt artist, at noen andre heller burde vinne og få sjansen. Idol blir litt enspora, siden de prøver å skvise alle inn i den sjangeren som "passer befolkningen". Steffen kommer nok til å få låter som ikke har med country å gjøre for at han skal overleve, noe jeg ikke tror han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #354 Del Skrevet 22. februar 2013 Å gi ut plate betyr ikke at man er en plateartist. ALLE kan gi ut plate, bare spille inn musikk og brenne det ut på cd. Det er jo ikke før nå Steffen har solgt cd'er, nå som alle har sett ham på TV Nå er vel ikke dette tilfellet her. Han har tydeligvis vært i studio og spilt inn, ergo er han "oppdaget" allerede Men enig i at eksponering må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #355 Del Skrevet 22. februar 2013 Maragaret Berger, Gaute Ormåsen, Alejandro Fuentes og Eva Weel Skram(eller hva hun heter, Eva and the heartmaker) har vel hatt greie karrierer etter idol, selv om de ikke er så mye i rampelyset. Men det er slett ingen fordel å vinne idol(bortsett fra Kurt). Det har du rett i. Og Alexander With har man jo også hørt om i ettertid. Men enig i at det ikke har vært noen udelt fordel å vinne Idol for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #356 Del Skrevet 22. februar 2013 Idol blir litt enspora, siden de prøver å skvise alle inn i den sjangeren som "passer befolkningen". Steffen kommer nok til å få låter som ikke har med country å gjøre for at han skal overleve, noe jeg ikke tror han gjør. Vi får da håpe han overlever Norge har et ganske stort marked for danseband og country, faktisk, så det kan godt hende at han kommer til å få en bruktbar karriere her i landet. Men jeg håper han holder seg til sin sjanger og ikke lar seg skvise inn i noe annet. Da tror jeg det går galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #357 Del Skrevet 22. februar 2013 Du tar litt feil her. Kurt har sunget. Tone har posert seg til penger. Anonym poster: c9af656b5aaec4251ad4de3f5bdab977 Kall det hva du vil. Tone lever av musikken, og nå i det senere, mye annet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 22. februar 2013 #358 Del Skrevet 22. februar 2013 Nå er vel ikke dette tilfellet her. Han har tydeligvis vært i studio og spilt inn, ergo er han "oppdaget" allerede Men enig i at eksponering må til. Oppdaget blir et litt feil ord for det, når han selv har kjempet for å få det til. Man trenger ikke å bli oppdaget først for å komme i studio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #359 Del Skrevet 22. februar 2013 Oppdaget blir et litt feil ord for det, når han selv har kjempet for å få det til. Man trenger ikke å bli oppdaget først for å komme i studio. Nei, men da må man vel ha midler for å betale for innspillingen selv. (Min sønn skal i studio for å spille inn snart, og han er blitt "oppdaget"). Derfor tror jeg at jeg har en viss anelse om hvordan det pleier forgå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 22. februar 2013 #360 Del Skrevet 22. februar 2013 Ja midler som oppsparte penger. I tillegg så har han venner og familie som har ministudio som han kan låne. Selv om din sønn har sin vei, så kan det likevel være slik at andre gjør det på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå