Gå til innhold

IDOL 2013

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bra :jepp:

Anonym poster: ca0747627c120795ee8c7630744e0b74

Tror vi skal slutte med hersketeknikkene, kjære deg.

Anonym poster: 3925a61ff490e12c699551852c053c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Siri sang helt greit på de to første låtene. Ikke dårlig, men ei heller noe wow. Til det er hun alt for kjedelig...spesielt med den "slippe en fis og sprike med fingrene"-greia hun holder på med når hun synger.

Siste låta sang hun dårlig. Da måtte jeg senke lyden på tv'en veldig mye.

Eirik sang så som så på Bad-låten. Han sang veldig bra på de to andre låtene.

Og han lager show så det holder. En verdig vinner i mine øyne

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig, en dørgende kjedelig og kjip vinnerlåt. Men Eirik er klart best av de to :duskedame:

Jeg kunne mer enn gjerne kjøpt sanger av Siri .. selvom jeg ikke er noe countrydame, så har jeg sansen for de vakre countryinspirerte låtene hun presenterer.

Eirik er en showman .. men hva slags sanger vil han levere etter Idol? Og hvem kunne egentlig tenke seg å betale for å høre på det? Jeg føler at alt blir likt når han synger.

Anonym poster: 3aa35be5219ee87d4067662d60bcd829

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne mer enn gjerne kjøpt sanger av Siri .. selvom jeg ikke er noe countrydame, så har jeg sansen for de vakre countryinspirerte låtene hun presenterer.

Eirik er en showman .. men hva slags sanger vil han levere etter Idol? Og hvem kunne egentlig tenke seg å betale for å høre på det? Jeg føler at alt blir likt når han synger.

Anonym poster: 3aa35be5219ee87d4067662d60bcd829

Eirik sin egen låt var vel den som lå høyest på iTunes lista da de ga ut sine egne, så folk kjøper jo tydeligvis musikken hans ;) Og jeg kunne nok også tenkt meg å dra på konsert med han fordi han, som du sier, er en skikkelig showman i tillegg. Og konserter er jo noe artistene i økende grad må gjøre for å tjene penger, nå som "ingen" kjøper musikk lengre.

Endret av Tonus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er vel sjeldent at programledere er så involvert som Blipp har vært, så jeg syns også det skulle vært mulig å stemme på han ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se finalistene igjen, men synes de burde hatt en litt lenger nummer, og gitt alle 8 en liten bit å synge selv..

PS: Ola er HOT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt trist når alle de tidligere deltagerne synger sammen. Slik jeg hører det, er ingen av vokalene særlig imponerende. Kjedelig at dette var de ti beste..

Anonym poster: 139b8067857eda3024889a0f57391a7a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, ikke uventet, men som vanlig forsvinner jo vinneren etterhvert, og nummer 2 får mer suksess ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Haha

Like greit...vinneren blir jo bare glemt uansett (unntatt Kurt)

Så får vi heller se Eirik bygge seg opp en solid karriere.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Eirik var best - men håpet at Siri vant. Rett og slett fordi Siri vil få mer ut av å vinne, Eirik ville ikke passet inn i en plate som Playroom skulle skvise ut av han. Han kan ta med seg publisiteten og selge rått med bandet sitt. Siri er så ung og kan formes masse. Gratulerer!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEI! Og jada jada, jeg stemte ikke på Eirik selv, så jeg har vel egentlig ingen klagerett, men jeg klager allikevel!!

Men som Funky Punk sier så blir vinnerne bare glemt. Jeg har faktisk allerede glemt navnet til hun som vant.. Nei, gleder meg til å høre mer av Eirik, han bygger nok opp en karriere uansett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...