Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj, kan ikke Steffen ryke ut snart? Han har startet å irritere meg. Han så dritsur ut da en av dommerne (husker ikke helt hvilken) sa at han trodde at Steffen kom til å ryke ut. Reaksjonen hans da han fikk kritikk etter at han sang også.. tydelig at han ikke ville ta imot konstruktiv kritikk. Merker at all oppmerksomheten går noen av deltakerne til hodet.

Så mye dere klarer å lese ut av et ansiktsuttrykk på tv.

Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Æsj, kan ikke Steffen ryke ut snart? Han har startet å irritere meg. Han så dritsur ut da en av dommerne (husker ikke helt hvilken) sa at han trodde at Steffen kom til å ryke ut. Reaksjonen hans da han fikk kritikk etter at han sang også.. tydelig at han ikke ville ta imot konstruktiv kritikk. Merker at all oppmerksomheten går noen av deltakerne til hodet.

Da tok iallefall veldig feil.

Steffen tar kritikk på en skikkelig måte og han blir absolutt ikke sur på noen.

Han har rett og slett bare en mer laidback holdning til det hele og tar det meste med et smil.

En mann med begge beina plantet godt på jorden som Steffen har skal man leite lenge etter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok iallefall veldig feil.

Steffen tar kritikk på en skikkelig måte og han blir absolutt ikke sur på noen.

Han har rett og slett bare en mer laidback holdning til det hele og tar det meste med et smil.

En mann med begge beina plantet godt på jorden som Steffen har skal man leite lenge etter

Han tok iallfall ikke kritikken i dag med et smil, så skikkelig grinete ut -himlet med øynene.. Litt høy på seg selv, kanskje?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Han tok iallfall ikke kritikken i dag med et smil, så skikkelig grinete ut -himlet med øynene.. Litt høy på seg selv, kanskje?

Alle de som kjenner han vil påstå det motsatte. Kan være at han rett og slett var sliten akkurat i dag.

Selv om man ser sur ut i noens øyne så betyr ikke det at man er det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et pinlig lavt nivå på årets idol. Eneste som har noe å gjøre i finalen er Eirik. En annen vinner enn han og det hele blir bare en farse.

Og at Tone Damli er dommer i idol sier vel også det meste.......

Anonym poster: 26ef7f7a8a5d1c337dd42698a66e85c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et pinlig lavt nivå på årets idol. Eneste som har noe å gjøre i finalen er Eirik. En annen vinner enn han og det hele blir bare en farse.

Og at Tone Damli er dommer i idol sier vel også det meste.......

Anonym poster: 26ef7f7a8a5d1c337dd42698a66e85c9

Er så enig. Eirik har skikkelig talent, de andre er flinke og det er det. Må si jeg har fått sansen for Astrid Sugarens Buffy St. Marie-stemme, men det holder jo ikke. Håper på Siri og Eirik i Spektrum og at Steffen ryker neste uke.

Av dommerne er det egentlig bare Kurt som har noe virkelig fornuftig å si.

Anonym poster: 6ed9a4fbfa0623ebef8f018001916d20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet på Astrid som gikk ut. Synes hun virkelig er flink.

Steffen kjeder meg. Eirik er dødskul, men ikke av den typen jeg hører mest på. Astrid Sugaren er jo flink, men hun har aldri helt klart å fange meg. Det samme gjelder Siri.

Utrolig synd at Astrid gikk ut.

Men den reaksjonen til dommerne kunne de spart seg for.Og hvorfor har vi disse dommerne i utgangspunktet? Kurt er den eneste som fortjener dommerplassen, spør du meg.

Anonym poster: 10995ed61267e8eb3d2f362c6f439305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Utrolig uproft av dommerne, ja! Huff, lurer på hvordan Astrid sugaren følte seg da. Hadde det vært hun som hadde røket ut hadde det ikke blitt sånne reaksjoner. Veldig overraskende at smedplass røk ut. Men så lenge Eirik vinner er jeg fornøyd. Fantastisk kul fyr! Og et stort talent. Trodde han var mye eldre enn 24 jeg og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg liker stemma til Astrid Smeplass, og eg trur og kan bli kjempeflink! Dessverre har ho hatt altfor mange sure toner for meg i finalerundane. Men gi ho nokre år, så blir det fantastisk.

Eirik er den einaste som ikkje har hatt ein einaste sur tone. Han er eit skikkelig musikalsk talent frå ei skikkelig musikalsk slekt. Han kan spille på det meste.

Med kort hår og uten skjegg/bart ser han nok ut som en tenåring :fnise:

Kan bekrefte at han er ganske babyface under barten :) Han er også ein super fyr! Han er alltid blid og veldig flink til å dele ut klemmer! :) God-gutten! Vi savner han på jam her! Men vi kunne vel ikkje ha han for oss sjøl for alltid? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske sur i går, men jeg stemte ikke på henne, så da har jeg vel ikke så mye jeg skulle sagt. Hun blir nok plukket opp av noen, så det er ikke det siste vi har hørt fra henne. Gjøre seg ferdig med vgs først nå, så.. :Nikke:

Nå heier jeg på Eirik. Jeg mislikte han da det ble klart at han var en av finalistene, men nå synes jeg han er steintøff! Ta bort det lange håret så er han litt kjekk også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke slutten av idol i går, så fikk ikke med meg hvem som gikk ut før nå. Men som jeg frydet meg når jeg leste at Astrid gikk ut! Endelig! :bolledeig:

Men hva var det egentlig dommerne sa og gjorde når hun røk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke slutten av idol i går, så fikk ikke med meg hvem som gikk ut før nå. Men som jeg frydet meg når jeg leste at Astrid gikk ut! Endelig! :bolledeig:

Men hva var det egentlig dommerne sa og gjorde når hun røk?

Ikke helt ordrett da, men ... :

Kurt: Hva faen er det som feiler dere der hjemme?

Tone: Fy fader, så irriterende! Dette er helt feil!

Greven sa vell også noe :)

Anonym poster: d1b683405a4a1971a8aff925fb33cfb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er laget ihvertfall èn side på facebook med litt over 19000 "likere" som ønsker at Astrid Smeplass skal få en ny sjanse i Idol. Jeg har alltid likt Astrid, og synes det var synd hun røk ut i går, men å "kjempe" for at hun liksom skal få komme inn i konkurransen igjen må da være litt bortkastet?

Jeg er bombesikker på at Smeplass ikke akkurat ble skadet av at hun røk ut. Hun får nok ganske snart synge for oss igjen, da i form av en platekontrakt og en utgitt CD :)

edit: make that snart 29000 :sjokkert:

Endret av Chord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Haukaas gikk jo også sjokkerende tidlig ut i sin tid, og hun har jo gjort det bra i ettertid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok at Astrid Sm. røyk. Jeg likte hun andre Astrid-en bedre, har heiet på henne siden starten.

Tror noe av grunnen til at hun røyk, var at hun har blitt for favoritisert. Dommerne har ikke lagt skjul på at de håper hun vinner, og minner alltid på "stem, stem", uansett hvor surt hun synger. Hun får "tilfeldigvis" alltid synge blant de siste, HVER ENESTE GANG har hun sunget etter hun andre Astrid-en. Det blir for tydelig hvem dommerne heier på, og det tror jeg irriterer folk. Jeg syns egentlig hun synger fint, men det blir for mye når ting oppleves urettferdig. Dessuten tror jeg det irriterer folk når hun tydelig selv tror det er utenkelig at hun ryker ut.

Tåpelig reaksjon av dommerne. Håper Astrid Sugaren får ekstra stemmer neste fredag pga det;)

Anonym poster: 847972962c53253701cd7952f745b12d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Astrid Sugaren synger ofte litt surt, synes jeg. Synes det er mange andre i konkurransen som heller burde ha blitt med videre i stedet for henne.

Heldigvis kan Astrid Smeplass gå videre med musikken og gjøre det bra uansett. For det er folk som er interessert i å jobbe med henne og det at det er 32500 stykker som vil ha henne tilbake i konkurransen igjen sier jo sitt. Så håpet er heldigvis ikke ute for Smeplass=)

Nå heier jeg nok på Eirik!

Anonym poster: 10995ed61267e8eb3d2f362c6f439305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge folket hjemme bestemmer, og man kan stemme fler en en gang fra samme nummer vil man jo alltid kunne oppleve slike ting.

Synes det er mye verre at Astrid Sugaren ikke rekker å være glad for at hun blir sendt videre en gang, før omtrent hele dommerpanelet kaprer sendingen med sin skuffelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reprisen stod på i bakgrunnen nå, Astrid Smeplass sitt største problem er at hun ble litt for høy på seg selv, og denslags liker ikke folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var greit hun forsvant.

Likte henne på 1. audition...etter det har hun bare sunget surt.

Stakkars hun andre Astrid som måtte stå og høre på dommerene si at dette var helt feil.

Helt enig. Dommerene var jo SÅ pissed. Stakkars Asttrid som må stå å høre på det.

Astrid Smeplass var alt for høy på seg selv. Yuuk.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...