Gå til innhold

IDOL 2013

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En topp som sluttet ved navlen.

Klandrer henne ikke, hadde jeg sett ut som Damli hadde jeg nok gått naken på tv :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomst83

Føler at denne tråden har mista litt fokus.Trodde det var Idol 2013 og ikke masse prat om hvordan Tone er,hva hun har på seg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu Ingebjørg-dama må være det jævligste jeg har hørt noengang...

Anonym poster: b1933d06b8d902c69df9ba26dc93a46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at denne tråden har mista litt fokus.Trodde det var Idol 2013 og ikke masse prat om hvordan Tone er,hva hun har på seg osv.

Tone er jo en del av idol 2013 så hvorfor ikke? Det står vel ikke spesifikt at her diskuteres deltagere og ikke dommere/programleder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, for meg så virker det som om det er litt sjalusi ute og går. Det har jeg full forståelse for altså, for hun ser jo ekstremt bra ut og er litt for sjarmerende i tillegg.... Faen altså :fnise: Men sorry nok snakk om Tone!

Endret av *ShellaBella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at det er et par stk som skal synge etter nyhetene??

har ikke fulgt så nøye med i de andre programmene egentlig.

Likte hun Ingebjørg best hittil. Kanskje fordi jeg liker sangen så godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Syns ikke Tone er så fantastisk jeg. Ok, hun er pen, men fins da MANGE som er mye penere enn henne! Er sikker på at Tone ser ganske grå og normal ut når hun ikke er stylet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Eller fordi hun er den første som faktisk kan synge over average-karakoe-nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at det er et par stk som skal synge etter nyhetene??

har ikke fulgt så nøye med i de andre programmene egentlig.

Jepp to stk etter nyhetene.

Hvordan er det egentlig med stemmingen? Virker litt urettferdig at de som synger først får mer "stemme tid" Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Hvordan er det egentlig med stemmingen? Virker litt urettferdig at de som synger først får mer "stemme tid" Eller tar jeg feil?

Pleier å være de etter nyhetene som går videre da det som regel er de som har fått mest tv-tid i audition-rundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Litt av et låtvalg, sett i sammenheng med siste dagers store mediesak.

Anonym poster: 2c9f7ee6f03c1115f39df6b082fbaae4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at de deler stemmer på tid? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte han "Put a ring on it"-duden jeg!!!

Anonym poster: b1933d06b8d902c69df9ba26dc93a46a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som synger sist er ofte de beste, eller de som er veldig opphypet i forkant. Dermed så får de nok ganske mange stemmer tvert de kommer på skjermen, uavhengig av hvordan de synger.

Hele greia er jo ganske "iscenesatt" på forhånd mtp hvem som skal gå videre. Det har jo aldri skjedd at de "beste" synger i første halvdel av programmet. Det har vel alltid vært to fra siste halvdel, og gjerne de to aller siste som har gått videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Syns han var den kuleste! :)

Jeg er forresten en av dem som snakka om Tones klær forrige episode, men det er bare fordi jeg syns hun er kjempevakker og ble overraska over en rar kjole. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hittil så synes jeg det har vært litt dårlige folk med, ingen som skiller seg ut. Bortsett fra han rockerfyren da, han var kul. virker som om sammensetningen av gruppene som synger er nøye planlagt ift hvem "idol" vil ha videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Tone er jo en del av idol 2013 så hvorfor ikke? Det står vel ikke spesifikt at her diskuteres deltagere og ikke dommere/programleder?

Joa,men alt trenger vel ikke å spesifiseres ned til den minste detalj.Jeg er ganske sikker på at det er ganske mange flere enn meg som tenker at denne tråden var til å prate om deltagerene. Og dessuten er det jo ikke diskutering det er jo ganske mye drittslening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar nok feil. Det er en kjempefordel å være blant de to siste deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...