AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #361 Skrevet 22. februar 2013 Steffen har såvidt jeg har forstått hatt spillejobber innen sin sjanger en god stund. Nå får han eksponert seg, og bygger en fanskare raskere enn han ellers ville gjort. Han blir nok et godt etablert navn innen sjangeren, men det skal vel litt til at han vinner Idol? Jeg tror mange godt kan like å høre en Johnny Cash låt en gang i blant, men at bare den mest ihuga country-fansen ønsker å høre et helt album av Steffen? Eventuelt er det bare jeg som er helt på viddene, men så har jeg aldri vært så voldsomt glad i country heller. Anonym poster: 2c9f7ee6f03c1115f39df6b082fbaae4
Rubies_ Skrevet 22. februar 2013 #362 Skrevet 22. februar 2013 Ekstremt dårlig engelsk!! "Running in the deep..?" Skal vel være rolling...
Rainbow Skrevet 22. februar 2013 #363 Skrevet 22. februar 2013 Den første sangen har jeg hatt i et halvt år som en av låtene på spillelista på kickboxinga, så det føltes helt feil å høre den uten å bokse, haha! Hva er det med klærne til Tone på Idol-semifinalene, egentlig? Hun er jo dritfin og vakker, også kler hun seg i utrolig rare ting! Sist var det en jakke med enorme kraver, nå en rar oransje kjole med lommer på puppene. Meget merkelig. Mange av dere ser på Idol mest for Stian, jeg gjør det mest for Tone!
Gjest Chloè Skrevet 22. februar 2013 #365 Skrevet 22. februar 2013 Den første sangen har jeg hatt i et halvt år som en av låtene på spillelista på kickboxinga, så det føltes helt feil å høre den uten å bokse, haha! Hva er det med klærne til Tone på Idol-semifinalene, egentlig? Hun er jo dritfin og vakker, også kler hun seg i utrolig rare ting! Sist var det en jakke med enorme kraver, nå en rar oransje kjole med lommer på puppene. Meget merkelig. Mange av dere ser på Idol mest for Stian, jeg gjør det mest for Tone! Trodde jeg var den eneste! Dritkjedelige klær,dritkjedelig hår,dritkjedelig sminke. Hvem pokker er det som fikser henne før sending? Bør få sparken straks
Amarinda Skrevet 22. februar 2013 #366 Skrevet 22. februar 2013 Maragaret Berger, Gaute Ormåsen, Alejandro Fuentes og Eva Weel Skram(eller hva hun heter, Eva and the heartmaker) har vel hatt greie karrierer etter idol, selv om de ikke er så mye i rampelyset. Men det er slett ingen fordel å vinne idol(bortsett fra Kurt). Må bare få legge til, Alexander WIth vant Idol og har klart å ha en helt OK karriere i etterkant. Andre som har karriere er Linnea Dahle og han der fra Ålesund.
challenger Skrevet 22. februar 2013 #367 Skrevet 22. februar 2013 Trodde jeg var den eneste! Dritkjedelige klær,dritkjedelig hår,dritkjedelig sminke. Hvem pokker er det som fikser henne før sending? Bør få sparken straks Kjedelig hår og sminke? Hva skal hun gjøre da? Ha hanekam og knallgrønn øyensminke? Synes hun ser smashing ut uansett jeg, hadde sikkert sett dritheit ut med morrassveis også hun! Og selv så synes jeg den oransje kjolen/genseren eller hva det nå er var kjempefin, liker generelt stilen til Tone da:)
Gjest Chloè Skrevet 22. februar 2013 #368 Skrevet 22. februar 2013 Kjedelig hår og sminke? Hva skal hun gjøre da? Ha hanekam og knallgrønn øyensminke? Synes hun ser smashing ut uansett jeg, hadde sikkert sett dritheit ut med morrassveis også hun! Og selv så synes jeg den oransje kjolen/genseren eller hva det nå er var kjempefin, liker generelt stilen til Tone da:) Hun er pen, men trenger ikke å kjøre safe hver eeeeneste gang hun dukker opp på TV skjermen. Gjesper hver gang jeg ser henne
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. februar 2013 #369 Skrevet 22. februar 2013 Må bare få legge til, Alexander WIth vant Idol og har klart å ha en helt OK karriere i etterkant. Andre som har karriere er Linnea Dahle og han der fra Ålesund. Det er sant. Men det trenger hvert fall ikke være en fordel, så man behøver ikke legge seg ned å gråte fordi man går ut litt tidligere. Kom på Maria Haukås Storeng(Mittet) mens jeg skev nå.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #370 Skrevet 22. februar 2013 Skal vi diskutere deltakerne igjen? Tipper Anniken får rundt 99% av stemmene ut fra det vi har hørt så langt. Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee
makkapakka Skrevet 22. februar 2013 #371 Skrevet 22. februar 2013 Gunnar Greve er sur i dag, han burde dra hjem å "få seg litt". 1
smalls Skrevet 22. februar 2013 #372 Skrevet 22. februar 2013 Jeg synes han svensken valgte heeelt feil låt. Grusom bestemor kjole på Tone i dag. Grøss.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #373 Skrevet 22. februar 2013 Jeg syns det lyser lang vei at Tone ikke var i god form i dag. Leste at hun måtte avlyse en Skavlan.opptreden i går eller forrigegårs siden hun var blitt dårlig. Kurt var heller ikke i god form skal jeg tro Facebook-statusene hans. Håper de blir friske snart for alles del. Anonym poster: f1e73e8817afd2a7fa2b54040469d384
Rubies_ Skrevet 22. februar 2013 #374 Skrevet 22. februar 2013 Jeg ser ikke problemet med Tones kjole.. den ser helt vanlig ut. Forøvrig syns jeg Sexy and I know it var dritkult.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #375 Skrevet 22. februar 2013 Unnskyld meg.. Hva er så gærent med å være kordame egentlig? Som kvasimusiker og kvasikordame selv kjente jeg faktisk at jeg ble litt småirritert av holdningen til både hun som sang Fields of Gold ("Nå skal de få angre på at de kalte meg kordame", "jeg er ikke noen kordame") og dommerne (Tone: "Unnskyld at jeg kalte deg kordame" osv). Tipper Tone ofte blir hjulpet av flinke kordamer på konserter og plater, sikkert kordamer som er vel så flinke til å synge som henne. Samme med hun fieldsofgold-dama, finnes sikkert mange kordamer som synger bedre enn henne. Show some respect! PS. JA jeg forstår hva de mener med utrykket, men jeg synes det ble litt i det meste laget kordame-hetsing. Hilsen hårsår kordame Anonym poster: 29252b381274471c595f00b56047df4c 1
According To Skrevet 22. februar 2013 #376 Skrevet 22. februar 2013 Trodde jeg var den eneste! Dritkjedelige klær,dritkjedelig hår,dritkjedelig sminke. Hvem pokker er det som fikser henne før sending? Bør få sparken straks Stylisten hennes Hedda http://www.fashioncherry.blogspot.no
Gjest Chloè Skrevet 22. februar 2013 #377 Skrevet 22. februar 2013 Gunnar Greve er sur i dag, han burde dra hjem å "få seg litt". Jeg er helt enig med han, å jeg fikk meg noe igår
FruLuna Skrevet 22. februar 2013 #378 Skrevet 22. februar 2013 Jeg synes Astrid fra Tolga var veldig flink! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå