Amarinda Skrevet 20. februar 2013 #321 Del Skrevet 20. februar 2013 Astrid - en av de beste opptredene på Idol på veldig lenge.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 20. februar 2013 #322 Del Skrevet 20. februar 2013 De to beste sang sist, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. februar 2013 #323 Del Skrevet 20. februar 2013 Synes ikke sangen Steffen valgte helt viste hva han kan få til med stemmen sin, men uansett, han er sabla god! Jeg håper han skal synge litt annet enn country etter hvert også, han er god på det, men jeg tror han kan være kjempefin på andre sjangre også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 20. februar 2013 #324 Del Skrevet 20. februar 2013 Astrid minner meg om Marit Larsen, noe som egentlig ikke er positivt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 20. februar 2013 #325 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Tenker at låtvalget til Steffen var feil jeg også. Er nok fler fjortiser som stemmer frem en Rhianna låt fremfor den der - uansett vokalprestasjon. Endret 20. februar 2013 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2013 #326 Del Skrevet 20. februar 2013 Synes ikke sangen Steffen valgte helt viste hva han kan få til med stemmen sin, men uansett, han er sabla god! Jeg håper han skal synge litt annet enn country etter hvert også, han er god på det, men jeg tror han kan være kjempefin på andre sjangre også. Jeg er ikke enig. Jeg håper han satser på den sjangeren han virkelig mestrer. Det er det jeg syns blir litt feil med slike konkurranser, de skal liksom synge i alle slags rare sjangere, istedet for å ha muligheten til å rendyrke den sjangeren de virkelig kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #327 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva heter låta Steffen sang, og hvem har orginalen? Anonym poster: b6f5bd783d400a108719e8353de57e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 20. februar 2013 #328 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg er ikke enig. Jeg håper han satser på den sjangeren han virkelig mestrer. Det er det jeg syns blir litt feil med slike konkurranser, de skal liksom synge i alle slags rare sjangere, istedet for å ha muligheten til å rendyrke den sjangeren de virkelig kan. Helt enig. Han kan godt ta låter fra andre sjangere, men gjøre de om til countrylåter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 20. februar 2013 #329 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Hva heter låta Steffen sang, og hvem har orginalen? Anonym poster: b6f5bd783d400a108719e8353de57e6b T.I.M.E het låten, og jeg lurer på om jeg så at det stod at det var Travis som har sangen, på skjermen? Vel, den het T.I.M.E værtfall Edit: skrivefeil.. Endret 20. februar 2013 av Little princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 20. februar 2013 #330 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva heter låta Steffen sang, og hvem har orginalen? Anonym poster: b6f5bd783d400a108719e8353de57e6b Jeg har bare hørt den med Randy Travis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lighters Skrevet 20. februar 2013 #331 Del Skrevet 20. februar 2013 Synes ikke Steffen er så bra som alle skal ha det til jeg. For min del blir det falskt og ensformig. Det er vel ikke noe unntak for han som alle andre må vise at man kan være litt allsidig. Synes han mumler fælt og sliter litt med og høre hva han synger. For all del han er god på de mørke partiene, men når det blir litt lysere blir det falsk spør du meg. Men for all del jeg er ingen musikkekspert, kan hende det er jeg som er tonedøv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #332 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg syns han Steffen virker som om han har blitt litt ovenpå jeg, haha? Syns han er så tom for sjarm som det går an! Liker han ikke så godt.. Syns Astrid er veldig flink! Anonym poster: c80fcc7351cc1590cdb6457125191795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 20. februar 2013 #333 Del Skrevet 20. februar 2013 Utrolig kalkulert av TV2, ingen tvil om hvem de ville ha videre i kveld. Selvsagt ikke tilfeldig hvem som var de to som sang til slutt, og som fikk klart mest dommerskryt. Irriterer meg at de ikke viser hvor mange prosent av stemmene de fire beste fikk, det gjorde de før. Ken André ville de åpenbart ikke ha videre, siden han ble plassert i den semifinalen (det er vel ingen som tror semifinalene er trukket), tipper han hadde gått greit videre om han hadde vært i et annet semifinaleheat (ikke at jeg hadde noe ønske om at han skulle gå videre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. februar 2013 #334 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Det som jeg luer på er om dommerne får vite før oss andre hvem som går videre? Det kan vel ikke være tilfeldig at de er så superenige på hvem de mener skal gå videre + at det er akkurat disse som gjør det? Jeg er for øvrig enig i at de burde sagt hvor mange poeng den enkelte fikk. Endret 21. februar 2013 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. februar 2013 #335 Del Skrevet 21. februar 2013 Syns bare at IDOL virker mye mer iscenesatt og planlagt enn før jeg.. Vet at det var det før også,men er bare så mye tydeligere nå. Mulig at det også er pga at jeg er blitt eldre og legger bedre merke til det nå enn da jeg var 15, men jeg vet ikke helt. Flere som er enig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 21. februar 2013 #336 Del Skrevet 21. februar 2013 Det var ikke så vanskelig å gjette hvem som gikk videre i går fordi den ene er så hypet at han ville gått videre om han sang "alle fugler" og den andre hadde den klart beste opptredenen i går. De andre har ikke vært i nærheten av å få samme fokus under de innledende rundene. Men ja, de gjettet at de to ville gå videre, og plasserte de sist slik at flest mulig skulle se hele programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #337 Del Skrevet 21. februar 2013 De som har blitt filmet mye på auditionrundene, er jo de som har gått til finalen.. TV2 har allerede bestemt seg hvem som bør være de siste 10. Anonym poster: 0da95c61a62b5f15c1e7901262a7b1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greengrass Skrevet 21. februar 2013 #338 Del Skrevet 21. februar 2013 De som har blitt filmet mye på auditionrundene, er jo de som har gått til finalen.. TV2 har allerede bestemt seg hvem som bør være de siste 10. Anonym poster: 0da95c61a62b5f15c1e7901262a7b1b2 Det stemmer jo ikke helt da. Astrid fikk vi jo nesten ikke sett før den siste dommerutvelgelsen, da hun sang Jolene. Ble ikke vist hverken første audition eller trioen hun deltok i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. februar 2013 #339 Del Skrevet 21. februar 2013 Syns det var dårlig at Christopher ikke gikk videre jeg. Syns han er kjempeflink! Jeg er vel den eneste i hele Norge som ikke er begeistret for Steffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2013 #340 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg syns også Christopher skulle gått videre. Elsker stemmen hans! Steffen er råflink, men håper han kan synge noe annet enn bare køntri. Men dommerne må være tonedøve i blant. Hun som sang "bed of roses" knuste nesten vannglasset mitt sånn som hun skrek, men av dommerne fikk hun masse skryt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå