Gå til innhold

IDOL 2013

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da anbefaler jeg at du hører Bon Iver sin versjon! Den er magisk :hjerte:

Hørte den nå, og må dessverre skuffe deg å si at jeg liker den andre bedre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neste semifinale er onsdag, og ikke fredag..?

Skuffet over at Torstein ikke kom videre i dag, men de to som kom videre var veldig flinke de og.

Anonym poster: b07b261f459b5bccff264d7dee755e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Var semifinale nå. neste semifinale er neste fredag. To går videre til finale-rundene hver fredag :)

Neste semifinale er vel på onsdag.

Finalen er om 3uker eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er typisk for Idol at semifinalene deles inn så det blir ganske forutsigbart hvem som går videre. Jeg tippet disse to alt før de hadde sunget.

Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee

Ja, sånn er det alltid. Det er sjelden det kommer noen virkelig store overraskelser ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte den nå, og må dessverre skuffe deg å si at jeg liker den andre bedre :fnise:

Hver sin smak! :) Også er det vel naturlig at man liker den man har hørt først, best. Sangen i seg selv er jo utrolig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel 4 semifinaler = 8 deltakere + 2 jokere.. Ihvertfall om det skal være som det pleier.

Endret av ThePink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og spekulerer litt på hvor mye rekkefølgen på deltagerne har å si. Det er vel neppe helt tilfeldig hvem som synger først og sist - eller? I dag var det jo ingen fra første halvdel av programmet som gikk videre, men kan de likevel ha fått flere stemmer enn de ville ha fått om de sang mot slutten?

De to som sang etter pausen har jo svært mye kortere tid å hanke inn stemmer på enn de som sang først. Menneh. Det er vel sånn de har gjort det i alle år, og det som genererer mest mynt i kassa?

Heier forøvrig på Martine. Vet ikke om det er fordi hun har så mye bedre sangstemme, eller det er at hun er memorabel i forhold til mange av de andre jentene.

Anonym poster: 2c9f7ee6f03c1115f39df6b082fbaae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen vinner nok idol i år. Ingen slår den dybe basstemmen hans. Har dere hørt han synge Johnny Cash?? OMG for en stemme!!

Anonym poster: 48acc29dc9d9b0b810f720f2a8ae9397

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Georog og Madeleine har vært med i både X-factor og Norske talenter tidligere. Madeleine røyk ut, men kanskje det går veien for Georg nå? :)

Anonym poster: 0da95c61a62b5f15c1e7901262a7b1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen vinner nok idol i år. Ingen slår den dybe basstemmen hans. Har dere hørt han synge Johnny Cash?? OMG for en stemme!!

Anonym poster: 48acc29dc9d9b0b810f720f2a8ae9397

Jeg tror Steffen vinner. Og Martine på 2.plass :)

Anonym poster: 0da95c61a62b5f15c1e7901262a7b1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn og se på auditionene til et par av topp 40 nå (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg engasjerer meg så mye, jeg gjorde ikke det forrige gang!), og jeg har to klare favoritter: Steffen Jakobsen og Astrid Smeplass.

Liker også Vanja Storåker veldig godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun som sang "never let me go" en av de to som gikk videre? Jeg tror jeg må være den eneste som ikke likte sangen. Eller, jeg elsker sangen, fremført av Florence, men den så perfekt og med en så rå stemme, at denne ble meget blendet i forhold. Så jeg ble litt skuffet. Hun nådde ikke opp til mine høye forventinger, dessverre.

Ellers gleder jeg meg veldig til å se Steffen Jakobsen (med k eller c?) igjen, han har en så fantastisk sangstemme. Kan komme og synge for meg anytime!

Anonym poster: 0ee8ba9579c9be6bdc79d248296baee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Med K :)

Håper på Steffen, men er redd han ikke faller i smak hos de unge som stemmer.

Eller, egentlig så håper jeg at han ikke faller i smak hos de yngre slik at han kan komme på en fin 2. eller 3. plass. Er jo gjerne de som klarer seg best etter at konkurransen er ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier egentlig på Martine jeg og, men synes det ikke var helt bra idag. Får håpe hun gjør det bedre i finalen eller hva det blir neste gang hun skal synge.

Stian Blipp er såå kjekk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.tv2.no/pl...sen-698075.html

Min soleklare favoritt. Har ikke blitt vist på TV en eneste gang, og det er en SKAM! :sinnatagg:

Utrolig flink!

Skal synge imorgen (onsdag) i den andre semifinalen..

Synes ikke at det var noe bedre enn andre..,, litt slitsomt, mye hyl og skrik synes jeg.

Anonym poster: 26c1ac3551547c3c3c99fedc434c4042

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.., hvem er dagens favoritter?

Anonym poster: 26c1ac3551547c3c3c99fedc434c4042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...