Gå til innhold

Den Netcom-kino for to(med de eldre) reklamen..


challenger

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvor de kommer fra, hvilken dialekt snakker de?

Spesielt han som sier "også KJØSSA ho mæ på kinnet..."(veit ikke om alle i reklamen der er fra samme plass da?!), tror seriøst jeg smelter helt av den dialekta der jeg :rodmer: Men jeg klarer liksom ikke helt å plassere den..

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yellow Taxi

Hver gang jeg ser den lurer jeg på om folk hadde syntes det var like søtt om kjønnene var byttet om? En gammel mann som ikke vil slippe 18 årige jenta som tok han med på kino, fordi han ikke vil skilles fra daten fordi hun var så flott, og kysser henne på kinnet? - Hadde nok fått gammel gris stempel rimelig kvikt og aldri havnet på tv :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser den lurer jeg på om folk hadde syntes det var like søtt om kjønnene var byttet om? En gammel mann som ikke vil slippe 18 årige jenta som tok han med på kino, fordi han ikke vil skilles fra daten fordi hun var så flott, og kysser henne på kinnet? - Hadde nok fått gammel gris stempel rimelig kvikt og aldri havnet på tv :laugh:

Over en viss alder og med en viss gentleman faktor så blir disse mennene sett på som søte de og. Faktisk.

Anonym poster: 834e2ba908958d4e031c36479b44e3b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er fra Harstad. Men er ikke sikker da.

Om dette stemmer skal jeg seriøst vurdere å flytte dit! For en drøm å få høre den dialekta der hvor enn jeg går da. Tror jeg har blitt litt forelska :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den dialekten er helt grusom. Og måten han fyren snakker på.. Jeg slår av lyden/skifter kanal når han begynner å prate. Tsjøssa, tsjinnet.. grøss..

Anonym poster: 1fd801827834bbb38c941b7e3a246d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen er knallsøt! :)

Ja, ikke sant? :) Får så lyst til å gjøre det samme selv. Jeg er jo sååå svak for eldre, de er så skjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIGGER den reklamen, elsker alle som gjør noe for eldre <3

Anonym poster: 36db7838c1448ecdee79f5b789de740b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

He he. Det er Harstad ja. Er ikke endret den kinoen på over to decier. Grei by å besøke men noe øde med tanke på å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...