Gå til innhold

Kvinner, hvor ofte lyver dere til mannen om pikkstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ganske stor pikk. Rundt 20 cm lang og tykk (15-16 cm rundt). Har fått høre flere ganger av forskjellige jenter at jeg er den største de har sett, men jeg er vel litt skeptisk. Noen av disse jentene har vært med en god del gutter (20+).

Så spørsmålet mitt er, hvor ofte lyver dere kvinner om slikt til mannen? Kanskje for at han skal føle seg bedre og booste egoet litt? Tviler vel litt på at jeg faktisk er den største mange av de har hatt. Ikke at det gjør meg så fryktelig mye, men lurer i så fall på hvorfor jenter sier slikt.

Anonym poster: 814a019b7850f26a6f802494b90b1c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe jeg pleier å diskuttere/kommentere. Størrelsen spiller ikke så stor rolle egentlig.

Anonym poster: cd6d142a74268ff0f8dfe0e01af8e6d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, men jeg ville aldri løyet om noe sånt.

Kan i samme slengen føye til at jeg målte langefingeren min her om dagen. Den er under åtte centimeter og gjør jobben.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, ny måte å vise falsk beskjedenhet på!

Anonym poster: 11f3446f11bfb9b5b8093cfd840a55ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ting jeg ikke prater med ham om. Det blir så komparativt, og da blir ting dumt.

Om han spør er jeg ærlig. Det har hendt en gang og han VAR stor :-)

Anonym poster: 338b639f47bf286845ede7ae551315d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ofte lyver dere menn om hvor store bryster jenta har? Doh..

Har nå mine svin på skogen , men har aldri komentert str på pikken til en mann,uansett om den er stor,medium eller liten. Er det vanlig at man komenterer slikt? Er det jeg som er gammeldags eller? Har passert 30,så mulig jeg ikke henger helt med lenger..

En mann har aldri spurt meg om jeg er fornøyd med str på utstyret hans eller btw..

Endret av kulu-kulu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarer du om dama spør om hun er tykk?

Jeg tok det for øvrig som en selvfølge at det var snakk om at jenten UOPPFORDRET kommenterte størrelsen.

Spør virkelig gutter om sånt? Kleint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Spør virkelig gutter om sånt? Kleint.

Veldig kleint. Eksen min hadde skikkelig problemer med størrelsen sin, selv om den sikkert var helt gjennomsnittlig (ikke vet jeg da, jeg målte aldri og den fungerte helt fint). Så det ble faktisk til at jeg oppførte meg mer imponert enn jeg egentlig var, for han spurte en del ledende spørsmål om emnet for å bekrefte sin egen fortreffelighet til stadighet. Å si at jeg likte kuken akkurat som den var var ikke et bra nok svar for stakkaren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det for øvrig som en selvfølge at det var snakk om at jenten UOPPFORDRET kommenterte størrelsen.

Spør virkelig gutter om sånt? Kleint.

ts her

Uoppfordret selvfølgelig. Spør aldri om slikt.

Anonym poster: 814a019b7850f26a6f802494b90b1c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den størrelsen er ingen ting å skryte av. Min derimot på 24 med omkrets 16 er noe annet. Da roper entene over seg. Etter å ha blitt knulla av meg, er de helt utpulte og godt fornøyd i fitta si. Kan legge til at jeg også er veltrent og har et utrolig vakkert ansikt. Alt dette trekker i riktig retning. Har aldri problemer med å finne jenter på byen. Ryktet om min kuk har spredd seg, slik at alle vil prøve den.

Anonym poster: a5daf99051a42bdf4ac484576861fe15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Kan legge til at jeg også er veltrent og har et utrolig vakkert ansikt. Alt dette trekker i riktig retning av å være tidenes premieidiot.

Anonym poster: a5daf99051a42bdf4ac484576861fe15

Elsker selvinnsikten din! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Dersom du sier "nå er det ikke mye futt i lillemann" og hun responderer "den er da ikke liten", hvorpå du sier "nåja, jeg har sett dem større" og hun svarer "men jeg er fornøyd jeg" da vet du at den er for liten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du sier "nå er det ikke mye futt i lillemann" og hun responderer "den er da ikke liten", hvorpå du sier "nåja, jeg har sett dem større" og hun svarer "men jeg er fornøyd jeg" da vet du at den er for liten.

Har du tatt nattkurs i kvinnsk filologi?:lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn realistisk sett så har jeg aldri målt dem jeg har truffet, så det kan jo være at man kommer i skade for å bomme med en halvcentimeter eller så...

Men så har jeg aldri følt behovet for å nevne sånt heller, hverken for å få mannen til å føle seg til verdensmester eller for å skryte opp eller ned størrelsen til noen. Stoler du på at størrelsen skal gjøre jobben så er du på ville veier uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den størrelsen er ingen ting å skryte av. Min derimot på 24 med omkrets 16 er noe annet. Da roper entene over seg. Etter å ha blitt knulla av meg, er de helt utpulte og godt fornøyd i fitta si. Kan legge til at jeg også er veltrent og har et utrolig vakkert ansikt. Alt dette trekker i riktig retning. Har aldri problemer med å finne jenter på byen. Ryktet om min kuk har spredd seg, slik at alle vil prøve den.

Anonym poster: a5daf99051a42bdf4ac484576861fe15

Åja.

Anonym poster: 3cae83eff2f821ba0273483aab6aeecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier alltid at vedkommende har stor pikk så lenge han er hakket over gjennomsnittet. Tror ikke jeg har sagt rett ut at de er den største men det er jo mulig det kan tolkes slik. Jeg mener ihvertfall at den er stor for meg ettersom jeg er trang og kan bli litt opphengt i å dele det med fyren siden jeg blir nervøs. Om han får egoboost på kjøpet er jo det bare hyggelig.

Anonym poster: bb019eec1e492729cf36dcf200728f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Har folk for vane å kommentere sånt? Hvis jeg hadde møtt en kar med et skikkelig monster av en penis hadde jeg kanskje sagt "... oi" første gang jeg så den, men det hadde vært like mye et "shit damn, tør jeg dette?"-oi eller et "hvordan i helsike skal jeg kunne gjøre noe fornuftig med den?"-oi som et imponert oi. Er den "bare" ganske stor tror jeg ikke at jeg hadde kommentert noen ting. All erfaring tilsier at mannfolk ikke trenger å vite noe særlig om andre mannfolks peniser; det holder i massevis å vise at man nyter den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at eksen til nåværende type kom bort, i fylla, og sa"eeh, hvordan går det med sexlivet deres da? Han har jo en babypikk"...

Jeg ble sjokkert over hvor lavmål dette var, for det hadde ihvertfall jeg ikke merket noe til. Et sexliv med et sånt kvinnemenneske ville aldri vært bra, med en sånn frekkhet... Så kjapt på typen og så han ble lei seg. Da smalt jeg tilbake på hennes nivå: "Har du hørt om knipeøvelser for slappe fitter?? Jeg er tydeligvis mye trangere enn deg, for her har vi virkelig ingen problemer.."

Dette er det eneste vi har "snakket om" når det kommer til str, derfor jeg skriver her. Det er tydelig at str er en dealbreaker for mange, men en penis er.. en penis. Jeg synes den verste sexen var med en "hunk", altså mye muskler, stort ego hele veien, stor kuk. Men no pleasure for me- vondt og jævlig.

Jeg lyver ikke om jeg skulle nevnt noe, for jeg er en som liker alle str utenom de over gjennomsnittet++. Men ville ikke sagt "Du er for stor for meg, ingen kjappis med deg.."

Anonym poster: e126fb84d2fe81235d058aa7ffb0cfcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er snakk om å uoppfordret si noe, så ville jeg aldri løyet - og jeg har også kommentert stor størrelse i den typen situasjoner.

Når det gjelder menn som virker usikre, og som kommer med kommentarer som "leder" meg inn på det, kan det nok hende at jeg kan ha prøvd å komme med komplimenter. Dog ville jeg nok aldri sagt det var den største jeg hadde sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...