Gå til innhold

Tips om bra hoteller i London?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg og en venninne skal ta oss en tur til London (4 dager) i begynnelsen av juli. Vi har ikke tenkt å legge alt for mye penger i hotell, men vil gjerne finne et ålreit sted å bo med eget bad på rommet (2-3 stjerner). Også vil vi bo så hyggelig og sentralt som mulig. Noen tips?

Camille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Bodde for noen år siden på et hotell som het Cardiff Hotel. Det var ikke sånn kjempebillig (men vi reiste midt i den verste turistsesongen), og strengt tatt var ikke standarden så veldig bra heller, men det var da greit nok....hotellet lå like ved Paddington Station, altså veldig greit i forhold til å komme seg rundt (bl.a går flytoget fra Heathrow dit), selv om jeg ikke tror det var så mye spennende ellers i området...det er uansett et område med mange hoteller...tror forresten vi betalte 72 pund pr natt for dobbeltrom med bad, inkl. frokost (sommeren 1999). Ellers mener jeg at ei venninne av meg som er mye i London pleier å bo i kensington...visstnok et fint strøk, men det er det sikkert andre som vet mer om enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London har mange dyre og lite koselig hoteller, derfor er det ikke lett å finne noe til en rimelig pris som er koselig. Prøv http://www.lastminute.com hvor du finner flere bra hoteller til reduserte priser eller du kan se etter Bed & Breakfast-steder. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Prøver å flytte denne opp litt jeg, i håp om flere gode tips!

På forhånd tusen takk icon_eek.gif)

Camille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...