Gå til innhold

The Human Centipede


Klaine

Anbefalte innlegg

En venn av meg har så lyst til å se The Human Centipede 2, og jeg sa ja til det. Men jeg vet at det er en voldtektsscene? Jeg takler ikke filmer om voldtekt, så jeg må vite hvor lang den scenen er og om den er ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det laget en oppfølger? Haha, den første var jo helt.. TEIT.

Anonym poster: bc671a568ba853742515b6ae70116554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett The Human Centipede 2. Du burde iallefall ikke se den om du ikke tåler at mennesker blir behandlet som dyr, og dritt. Og at en fæl mann gjør fryktelig ting med de. Nå skal jeg ikke røpe noe her, men ja, en av de blir voldtatt av han mannen.

Jeg synes filmen er direkte ekkel, og det er ikke en film jeg vil se om igjen. Alt var bare helt rart med den filmen.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett The Human Centipede 2. Du burde iallefall ikke se den om du ikke tåler at mennesker blir behandlet som dyr, og dritt. Og at en fæl mann gjør fryktelig ting med de. Nå skal jeg ikke røpe noe her, men ja, en av de blir voldtatt av han mannen.

Jeg synes filmen er direkte ekkel, og det er ikke en film jeg vil se om igjen. Alt var bare helt rart med den filmen.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Jeg ser mange skrekkfilmer i uka, så jeg har sett verre.

Vet at den er ekkel, men spørsmålet mitt er om den scenen med voldtekt er veldig ille, og eventuelt hvor lenge den varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at han tar piggtråd rundt pikken før han voldtar henne. Så ja, den er ille.

Anonym poster: afa53ebfbb1182bc180805a3951c790a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er ikke ille mener jeg å huske, og den er ganske kort. Isåfall er det bare å holde seg for øynene og ører.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste at han tar piggtråd rundt pikken før han voldtar henne. Så ja, den er ille.

Anonym poster: afa53ebfbb1182bc180805a3951c790a

Får han ikke vondt i egen pikk da? :klo:

Anonym poster: bc671a568ba853742515b6ae70116554

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg oppefor her. Åja det kan jeg ikke huske, mener å huske at den ikke var så ille jeg. Men da har jeg kanskje tatt feil. Hør på han/hun som skrev det med piggtråd du, han/hun husker det nok bedre enn meg.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg leste at han tar piggtråd rundt pikken før han voldtar henne. Så ja, den er ille.

Anonym poster: afa53ebfbb1182bc180805a3951c790a

Haha, det høres ut som en sykt dum ting å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får han ikke vondt i egen pikk da? :klo:

Anonym poster: bc671a568ba853742515b6ae70116554

Jeg lurte på det samme, men jeg tenkte at han kanskje tenner på smerte, eller at han vender piggene utover? Han ronket visst med sandpapir også.

Jeg har som sagt ikke sett filmen, det er hva jeg har lest, så jeg vet ikke hvor lang scenen er.

Anonym poster: afa53ebfbb1182bc180805a3951c790a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på det samme, men jeg tenkte at han kanskje tenner på smerte, eller at han vender piggene utover? Han ronket visst med sandpapir også.

Jeg har som sagt ikke sett filmen, det er hva jeg har lest, så jeg vet ikke hvor lang scenen er.

Anonym poster: afa53ebfbb1182bc180805a3951c790a

ronket med sandpapir :ler:

En ting er å tenne på smerte, men sandpapir og piggtråd på pikken så er det ikke smerte lenger, men nummeret unna å miste hele staken. ... synes den første filmen var teit og rar, høres ut som den andre er verre.

Anonym poster: bc671a568ba853742515b6ae70116554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Jeg så traileren på eneren og var fysisk kvalm i en uke etterpå. Det var tydeligvis noe som traff meg, pleier ikke å reagere sånn. Har egentlig aldri blitt ferdig med den følelsen.

Kan noen kort fortelle meg (på pm for å slippe spoiling). Hvordan den ender så jeg kan få dette ut av systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler:

-

-

-

-

-

-

-

-

Det som skjer er at alle dør utenom en. Dermed klarer hun ene å finne et rør, stappe røret inni rumpa til han fæle mannen. Jenta finner en centipede(langbeint dyr), og putter det i røret, sånn at dyret går inn i rumpa til han fyren. Det som skjer er at han dør, og hun står igjen der alene(fast i et annet menneske). Siden hun ikke klarer å komme seg noen vei, så dør hun også.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Spoiler:

-

-

-

-

-

-

-

-

Det som skjer er at alle dør utenom en. Dermed klarer hun ene å finne et rør, stappe røret inni rumpa til han fæle mannen. Jenta finner en centipede(langbeint dyr), og putter det i røret, sånn at dyret går inn i rumpa til han fyren. Det som skjer er at han dør, og hun står igjen der alene(fast i et annet menneske). Siden hun ikke klarer å komme seg noen vei, så dør hun også.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Takk. Passe sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler:

-

-

-

-

-

-

-

-

Det som skjer er at alle dør utenom en. Dermed klarer hun ene å finne et rør, stappe røret inni rumpa til han fæle mannen. Jenta finner en centipede(langbeint dyr), og putter det i røret, sånn at dyret går inn i rumpa til han fyren. Det som skjer er at han dør, og hun står igjen der alene(fast i et annet menneske). Siden hun ikke klarer å komme seg noen vei, så dør hun også.

Anonym poster: cf9ce6685b5fe2435464fca778fba30a

Hæ, dette er ikke slutten på eneren? Den så jeg for ikke lenge siden, og den slutter ikke sånn? Er det flere versjoner?

Anonym poster: bc671a568ba853742515b6ae70116554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...