Gå til innhold

hvor har du sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke forskjellige steder har du hatt sex på?

Hva var det mest sprøe?

Noen annbefalinger?

Anonym poster: bd2f26b9b8dc13d675424eea8f600ee2

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

I baksete på en 2CV :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

På en skytebane.

- Og 'nei' ikke på standplass ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

På en skytebane.

Så dere måtte ha lavprofil sex elller ble hodene skutt av?

Skrevet

I et lite skogholt midt i et boligstrøk. Var heldigvis midt på natta, så jeg trooor de fleste i nærheten sov ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så dere måtte ha lavprofil sex elller ble hodene skutt av?

Kåt og modig, men under ingen omstendigheter stokk, steike dum.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Kåt og modig, men under ingen omstendigheter stokk, steike dum.

Ble det noen blinkskudd da? :danse:

Gjest Stronger
Skrevet

Sprøeste stedene må være i sjøen, midt på lyse dagen, på hotellstranda :) Ellers har jeg prøvd i en liten båt når vi var ute å fiska, noen hundre meter fra land.

Skrevet

I senga som oftest. Men også på sofaen, i bilen, i dusjen, i badekaret eller stående i et av husets rom ;) hehe

Skrevet

På en skytebane.

Skal vi se....

Det har faktisk jeg og :P

Skrevet

På "broa" til en cabincruiser i Oslofjorden. Vet ikke om det er så sprøtt akkurat, men fjorden er ikke akkurat tom midt på sommeren.

Skrevet

På flyet, i en telefonkiosk, i en badestamp, på et bussholdeplass ved en trafikkert europavei (ble noen tuting på oss), i en elv, i en skog, i et telt, på fjellet, fremme og bak i biler, i en badstu (aldri mer), boblebad, i tilfeldige senger, i en svømmehall rett før stengetid, i en buss og i en park. Dette var de litt utenom det vanligste, som seng, sofa, bord, bad, vaskemaskin, dusj, gulv, vegg, på vask, hotell osv

Den sprøeste føler jeg personlig ble i et vennepars seng, mens de så på. Noe jeg ikke trodde om meg selv.

Anbefaler sex ute i det fri, som på et fjell f.eks. Å ha analsex utpå en fjellkant med den utsikten er et kick og en opplevelse jeg vil gjenta. I snøen med et pledd og tilgang på en varm dusj er også anbefalt;)

Oj tror jeg poster denne som anonym.

Anonym poster: 31f87abbdfd33b12f784d29531b7857d

Skrevet

I senga er det mest vanlige. Men har tatt handikap doen på moss-horten ferja, vinduskarmen på kjøkkenet, vaskemaskin, benken på badet, baksete i bilen, sofaen, bak en busk til et hus som var til salgs, sofaen hos svigers.

Anonym poster: f2e338c2adadd311a0c8e3f828f48de6

Skrevet

Toalettet på toget

Anonym poster: 22b49704a46aa95b10f831e1c6a813fe

Skrevet

Kom på noen flere ...

Baksetet på en buss, en liten utedo rett ved en motorvei, i en katakombe ("steinhule" bygget under andre verdenskrig), i en bil, på en strand (ikke i sanda that is, men på en gressplen rett på oversiden av sanda).

Mest vanlige er nok senga, gitt ;)

Skrevet

Har vel ikke så veldig mange morsomme, men kommer på to litt festlige episoder.

I baksetet i bilen til svigers, parkert langs en relativt trafikkert vei. På samme besøk hos svigers, hadde vi oss også i stua deres mens resten av huset sov.

Anonym poster: ab8786d283e577f08c6d7302c5801787

Gjest Wanderlust
Skrevet

Satt og tenkte over steder da jeg innså at jeg har hatt meg i skogen med alle partnere jeg noen gang har hatt. Jeg tror jeg liker skogen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...