Gå til innhold

Hadde du tatt imot sjekkekurs fra noen på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri lest så mange snodige regler for sjekking før, så jeg tror svaret blir nei :fnise:

Spille hard to get. Planlegge sexen for ikke å virke billig. Late som man er mindre intelligent for ikke å skremmebort gutten :klo:

Anonym poster: dfb843c10586a7df1193eadf45ad54f6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neitakk, jeg foretrekker menn som faller for meg som den jeg er og ikke en jeg prøver å være etter råd fra ukjente på nettet :)

Skrevet

Ville ikke gått på sjekkekurs uansett hvem som holdt det.

Og ja, det kommer mange merkelige utsagn og råd her inne når det gjelder flørting og forhold. Jeg leser ikke slike tråder for å lære, men for underholdningens del.

Gjest Lurifix
Skrevet

Sjekkekurs?!?! Nei vet du hva, jeg er meg selv og om det ikke går så går det ikke.

• Liker 1
Skrevet

Er det BM som skal holde det??

Da stiller jeg!! :nigo:

• Liker 1
Skrevet

hehe, nope. Stoler fremdeles nogenlunde på egen dømmekraft. :laugh:

Gjest Snoken-
Skrevet

Vel om det var en vakker og interessant jente som ville lære meg sjekketriks fra KG. Ville jeg benyttet sjansen til å sjekke opp henne :laugh:

Skrevet

Fra guybrush:-)

Anonym poster: f2c08f4fc46a6772f7eb1eed788840dd

Skrevet

Nå er jo ikke sjekking noe for kvinner akkurat. Kvinner skal bare være tilgjengelige. En kvinne som vil sjekke opp en mann har allerede alt hun trenger, eller ikke.

Skrevet

Er det BM som skal holde det??

Da stiller jeg!! :nigo:

Desperat?

Anonym poster: 3ef6f2909c1232a58401d01ac87292ae

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt behov for det siden jeg er gift. ;-)

Skrevet

Desperat?

Nix - bare veldig, veldig nysgjerrig. Og står aldri over en mulighet til humor på høyt nivå.

Skrevet

Nix - bare veldig, veldig nysgjerrig. Og står aldri over en mulighet til humor på høyt nivå.

Definitivt desperat. Det finnes sikkert noe for deg på restlageret.

Skrevet

Definitivt desperat. Det finnes sikkert noe for deg på restlageret.

Beklager, ikke interessert. Men om du greier å gjøre restlageret ditt litt mer attraktivt er det sikkert en og annen som biter på.

Skrevet

Jeg hadde tatt imot fra hvem som helst hvis det var enkelt å gjennomføre sånn praktisk sett. Det hadde sikkert vært morsomt. Hvor mye jeg hadde lært er et annet spørsmål ;)

Skrevet

Beklager, ikke interessert. Men om du greier å gjøre restlageret ditt litt mer attraktivt er det sikkert en og annen som biter på.

Beklager, det er ikke jeg som styrer restelageret. Jeg styrer på høyeste nivå. Du kan henvende deg til Gollum, det er han som styrer restlageret.

Skrevet

Beklager, det er ikke jeg som styrer restelageret. Jeg styrer på høyeste nivå. Du kan henvende deg til Gollum, det er han som styrer restlageret.

Haha, "restlagersjefen" :fnise:

Skrevet

Haha, "restlagersjefen" :fnise:

Elitelageret, takk, men det forstod du selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...