Gå til innhold

Singapore blir styrt av det ytre høyre.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte denne ;-)

se kommentarfelt. bare 6 kommentarer(de 6 første), med mindre noen av de i Ayn Rand sekten(les: brun-lilla skjortene)oversvømmer kommentarfeltet der med kommentarer.

Engelsken min er litt dårlig men det får gå :-)

vet skal skal stå "perverse" og ikke "perverted"

vet det er flere her(spesielt et par brukere som jeg kaller "gåser") som sier jeg er tilbakestående osv men det er jeg ikke. Foretrekker likevel å være anonym.

Anonym poster: 2cfd2cf27f2eec92e02aff34e7224e54

Skrevet

På den andre siden er det verdens tryggeste sted som en følge av verdens strengeste straffer. Var på backpacking og ranglet rundt der alene kl. 4 om natten, lesset ned med bagasje, men har aldri følt meg så trygg noe sted. Hvem i all verden skulle gidde å risikere dødsstraff for å rane en ryggsekk full med sure sokker? I kontrast til Norges sommerleirfengsler har vi mye å lære av Singapore.

Skrevet

På den andre siden er det verdens tryggeste sted som en følge av verdens strengeste straffer. Var på backpacking og ranglet rundt der alene kl. 4 om natten, lesset ned med bagasje, men har aldri følt meg så trygg noe sted. Hvem i all verden skulle gidde å risikere dødsstraff for å rane en ryggsekk full med sure sokker? I kontrast til Norges sommerleirfengsler har vi mye å lære av Singapore.

ikke når det gjelder å ta vare på de som trenger hjelp.

Skrevet

og dessuten sa du jo det selv: ingen gidder å rane en tilfeldig turist som sannsynligvis ikke har så mye penger på seg. Bare kredittkort.

Skrevet

her var linken ;-)

glemte denne ;-)

se kommentarfelt. bare 6 kommentarer(de 6 første), med mindre noen av de i Ayn Rand sekten(les: brun-lilla skjortene)oversvømmer kommentarfeltet der med kommentarer.

Engelsken min er litt dårlig men det får gå :-)

vet skal skal stå "perverse" og ikke "perverted"

vet det er flere her(spesielt et par brukere som jeg kaller "gåser") som sier jeg er tilbakestående osv men det er jeg ikke. Foretrekker likevel å være anonym.

ja her er den :)

http://exposingsingapore.wordpress.com/2012/12/23/a-few-weeks-later-singapore-is-again-at-number-one-in-the-world-for-the-least-happy-people/

Skrevet

Ser i den ene linken din at de viser til at Singapore har mer kriminalitet enn Japan til tross for harde straffer. Dette er et bevisst forsøk på villedende informasjon siden Japan og har strenge straffer og disse to landene er de med desidert minst kriminalitet av samtlige industrialiserte land...

Skrevet

Ser i den ene linken din at de viser til at Singapore har mer kriminalitet enn Japan til tross for harde straffer. Dette er et bevisst forsøk på villedende informasjon siden Japan og har strenge straffer og disse to landene er de med desidert minst kriminalitet av samtlige industrialiserte land...

du kan jo ta det opp med bloggeier.

Men det var først og fremst måten Singapore behandler de som trenger hjelp jeg tenkte på og som jeg vil at alle skal vite om. Det er sikkert mye politi i Singapore...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...