Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har tenkt til å overraske noen med middag og dessert. Blir taco til middag, men hva skal jeg ha til dessert? Må være enkelt og ikke ta så altfor lang tid å lage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade muffins uten egg. Smaker brownies, men jeg doblet oppskriften ettersom det ble veldig få. Lagde i går kveld, beste jeg har lagd! De var kjempe gode, himmel! Her ble de også til frokost :) Er også uten egg.

Oppskriften:

2 store egg

3 dl sukker

1,5 ts vaniljesukker

1/4 ts salt

4 ss kakao

1,5 dl mel

100g smelta smør (avkjølt)

160grader i 20 min, midt i ovnen

Skrevet

Sjokolade muffins uten egg. Smaker brownies, men jeg doblet oppskriften ettersom det ble veldig få. Lagde i går kveld, beste jeg har lagd! De var kjempe gode, himmel! Her ble de også til frokost :) Er også uten egg.

Oppskriften:

2 store egg

3 dl sukker

1,5 ts vaniljesukker

1/4 ts salt

4 ss kakao

1,5 dl mel

De hørtes gode ut, tusen takk!

Men hvor mange blir det ca?

Skrevet

Oppskriften:

2 store egg

3 dl sukker

1,5 ts vaniljesukker

1/4 ts salt

4 ss kakao

1,5 dl mel

:klo:

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg doblet oppskriften ble det ca 20-25 stk :-) Ble veldig fornøyd med de, men da ble de siste litt store også. Var veldig lett å lage, og blir så mye bedre uten melk (syns jeg ihvertfall) :)

Skrevet

:klo:

Huff da!! Tenkte visst på noe helt annet når jeg skrev. Uten melk skulle det jo stå, min feil :-)

Skrevet

Huff da!! Tenkte visst på noe helt annet når jeg skrev. Uten melk skulle det jo stå, min feil :-)

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg doblet oppskriften ble det ca 20-25 stk :-) Ble veldig fornøyd med de, men da ble de siste litt store også. Var veldig lett å lage, og blir så mye bedre uten melk (syns jeg ihvertfall) :)

Okei, tror jeg prøver en dobbel oppskrift jeg da. :)

• Liker 1
Skrevet

Okei, tror jeg prøver en dobbel oppskrift jeg da. :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...