AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Hei! Noen som har vært på Fuerteventura i mars? Sitter å kiker på reiser nå og lurte på hvordan temperaturen er og om det er godt å bade da? Jeg ser også på reiser til Masapalomas på Gran Canaria, men det ser ikke ut som et veldig livlig sted, så vurderer playa del ingles.. Var der når jeg var 19 år, men er kanskje ikke like gøy når man er 25? (Skal på tur med kjæresten) Anonym poster: 859238bd46b9d3324f42ad66c47cf873
celujo Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Jeg var i Maspalomas siste uken i mars i fjor(Vi bodde på Lopesan Baobab Resort - anbefales på det sterkeste!!), og vi hadde strålende sol hele uken, med over 25 grader i skyggen på dagtid hver dag, men på kveldstid var det greit å ha med seg en tynn cardigan eller lignende. Kan også blåse en del der, men dette opplevde vi bare som deilig på dagtid i solsteken. Temperaturen i vannet er jeg ikke sikker på, da vi kun benyttet oss av de fantastiske (-oppvarmede) bassengene på hotellet (2 kunstige strender på hotellet var definitivt bedre enn den overfylte stranden ved havet). Maspalomas er ganske stille på kveldstid om man er ute etter litt mer liv, noe vi også var, men da kostet det ikke mer enn mellom 3 og 5 euro for taxi til Playa del Inglés, noe som tok ca 10 min. Taxiene gikk hele døgnet og var lett å få tak i, så det var egentlig ganske deilig å kunne bo på et hotell i et stille strøk og bare ta en taxi når vi følte for mer liv rundt oss
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Hvis du skal på kjærestetur, vil jeg absolutt anbefale Corralejo på Fuerteventura Liten, sjarmerende surfeby- litt ungdommelig og laidback, og mange hyggelige strandrestauranter. Kan ta båten over til Lanzarote også, hvis dere har lyst til det. Jeg synes i alle fall det er hyggelig der, og litt mindre touristy (eller kanskje ikke- bare en annen type turister) enn tut-og-kjør stedene på Kanariøyene. Anonym poster: d65a33f4ae6378342a8ec402b39fe7b2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 TS her , Takk for svar begge to! Vet du om det er godt og varmt i Fuerteventura i begynnelsen av Mars? Ser det er ganske mye rimligere enn Gran Canaria også.. Anonym poster: 859238bd46b9d3324f42ad66c47cf873
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå