Arwen Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Hvilken salong er best, og hvor leier de ut tøffe dresser? Jeg synes vi godt kunne kjøpt, men sambo har satt seg på bakbena, han har nemlig allerede dress :-?
Snuppelure Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Butikken Brudekjolen på Egertorget har en egen herreavdeling. Greie priser, men elendig service.
jea Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Der leier de ut kun smoking,sjakett og brokadejakke..Skal du ha kULE dresser må de kjøpes der... Vi har leid antrekk til sambo der
Arwen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2004 Der leier de ut kun smoking,sjakett og brokadejakke..Skal du ha kULE dresser må de kjøpes der... Vi har leid antrekk til sambo der Det var det jeg visste + at jeg har hørt de har elendig service :-?
elvira Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 Jeg skal gifte meg til sommeren, og kjøpte den nyeste utgaven av Ditt Bryllup for noen dager siden. Der fant jeg en billedeserie med innmari stilige herredresser. Noen av de er litt utenom det vanlige, men allikevel skikkelig fine! Vi kommer nok til å finne dress til brudgommen derfra. Se her: http://www.dittbryllup.no/artikler/db_9/yo...an/your_man.asp Lykke til!
Lullu Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Syntes da brokadejakke m/ tilbehør er utrolig kult og stilfullt jeg da :-)
Arwen Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2004 Syntes da brokadejakke m/ tilbehør er utrolig kult og stilfullt jeg da :-) Jeg synes også det er stilig, men i og med at der er sambos klær så går det på hans premisser
Lullu Skrevet 16. mars 2004 #9 Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes også det er stilig, men i og med at der er sambos klær så går det på hans premisser Godt tenkt Arwen Min Lullu fallt totalt for den samme som meg, så da er jo saken biff :-) Jeg fikk anbefalt å ta turen til Ski for å se etter dress...kan jo hende det kan hjelpe deg litt på vei.
Arwen Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2004 Jeg skal gifte meg til sommeren, og kjøpte den nyeste utgaven av Ditt Bryllup for noen dager siden. Der fant jeg en billedeserie med innmari stilige herredresser. Noen av de er litt utenom det vanlige, men allikevel skikkelig fine! Vi kommer nok til å finne dress til brudgommen derfra. Se her: http://www.dittbryllup.no/artikler/db_9/yo...an/your_man.asp Lykke til! Spørsmålet var ikke hvilke blader jeg kunne se i, men hvor de hadde godt utvalg. Si meg.. jobber du for Ditt Bryllup?
jea Skrevet 16. mars 2004 #11 Skrevet 16. mars 2004 Arwen::Dra på brudekjolen selv om det er elendig service,kanskje dere finner akkurat det dere vil ha..? Bare ta en titt hvertfall Vi har leid der,og vi fant det vi ville ha..Og JA jeg syns det suger der :evil: Men da fikk havrtfall sambo det han ville ha til slutt..Bare sørg for å få ei som har jobba der lenge.. De har godt utvalg der ,men ikke dresser itl utleie.. De selger de kule dressene på kristins brudesalong også..Litt billigre der enn på brudekjolen as
Arwen Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2004 Takk Jea :D får vel prøve selv om jeg får angst av dårlig service, spess på sånne plasser.
Tyren Skrevet 17. mars 2004 #13 Skrevet 17. mars 2004 *Arwen* Festantrekk i strøget i storgata har veldig bra utvalg. Min kjære leide sine klær der og sier det var bra service, veldig bra utvalg og ikke så ille dyrt var det heller. Forloveren hans leide på brudekjolen og begge sa at de syntes servicen der var så som så, men det var ok utvalg og ikke så ille priser der heller. Good luck!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå