Gå til innhold

Psykolog - siste time

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting; er det vanlig at psykologer/ behandlere gjør noe utav siste time? Når man har gått til vedkommende i et år..

Kan dere skrive litt om deres erfaring med siste time, hvordan det var osv? Og om dere gjorde noe, f eks takket for hjelpen.

Anonym poster: 4eb4b8580a1bff6de9073c67539e2b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kommer an på om du skal avslutte terapien, eller om du skal over til noen andre. Jeg har sluttet hos mange, men ikke gjort noe ut av det. Har vel forsåvidt ikke visst at det var siste time da jeg var på den, så kunne vel egentlig ikke gjort så mye heller.

Ville nok ha takket for hjelpen, eller sagt takk for samarbeidet eller noe i den dur.

Anonym poster: aa52cdf18854ef21540b1545d82a2283

Skrevet

To av de jeg har sluttet hos har jeg hatt et nært forhold til, så dem ga jeg gave og takket "for alt". Psykologen selv gjorde ikke noe spess ut av det, bortsett fra at vi hadde en slags oppsummering de siste timene før vi avsluttet,

Skrevet

selv gav jeg en gave og skrev et kort der jeg takket for måten han hadde hjulpet meg. Jeg hadde da gått ukentlig til samme psykolog i over to år.

Skrevet

Jeg har takket to av de og gitt gave, mens hun siste følte jeg aldri at det var noe hjelp i og bare som en slags "komme å oppdatere henne på hva som har skjedd den siste tiden", så hun fikk ingen gave. Ble heller ikke noe spesielt ut av siste time annet enn at hun ønsket meg lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...